Gå til innhold

Vil ha ris av svigerfar

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg og kjæresten min satt og snakket om barndom, og at begge 2 hadde opplevd det å få ris på rumpa. Han fortalte at han hadde blitt lagt på fanget av pappaen sin og fått ris på rumpa. Etter denne samtalen har jeg ikke klart og slutte å tenke på at jeg vil ha ris på rumpa av svigerfar. hver gang vi er med svigerfar så klarer jeg ikke slutte å tenke på hvordan det hadde vært.  Jeg ønsker at svigerfar skal se at jeg gjøre noe ugreit eller sier noen stygge ord, for så at svigerfar drar ned buksa mi og gi meg noen klaps på baken. 

Anonymkode: bc8b4...46e

• Liker 10
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tøm ut all spriten hans, så får du nok mange klaps på stumpen🤞

• Liker 13
Skrevet

Det vil nok forbli en fantasi.

• Liker 4
Skrevet

Håper ikke noen faktisk tror på dette.

Anonymkode: 99a96...114

• Liker 7
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 timer siden):

Jeg og kjæresten min satt og snakket om barndom, og at begge 2 hadde opplevd det å få ris på rumpa. Han fortalte at han hadde blitt lagt på fanget av pappaen sin og fått ris på rumpa. Etter denne samtalen har jeg ikke klart og slutte å tenke på at jeg vil ha ris på rumpa av svigerfar. hver gang vi er med svigerfar så klarer jeg ikke slutte å tenke på hvordan det hadde vært.  Jeg ønsker at svigerfar skal se at jeg gjøre noe ugreit eller sier noen stygge ord, for så at svigerfar drar ned buksa mi og gi meg noen klaps på baken. 

Bare å si ifra til svigefar at du liker å få ris i rumpa. Det skjer sikkert ikke foran samboeren din. 

Det blir kun mellom deg og svigefar.

• Liker 3
Skrevet

Her ville jeg som svigerfar vært lydhør for dine ønsker. Jeg ønsker jo tross alt å ha et godt forhold til min svigerdatter.  Problemet er hvis dette gir deg tenning, og mat til nye fantasier, så kan det eskalere.  

Anonymkode: 6c37c...1ee

• Liker 9
Skrevet
AnonymBruker skrev (15 minutter siden):

Her ville jeg som svigerfar vært lydhør for dine ønsker. Jeg ønsker jo tross alt å ha et godt forhold til min svigerdatter.  Problemet er hvis dette gir deg tenning, og mat til nye fantasier, så kan det eskalere.  

Anonymkode: 6c37c...1ee

Enig

• Liker 1
Skrevet

Tenner han på å bli spanket av din far, da? 

Anonymkode: 63962...b07

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet

Ingenting er vakrere enn å legge en pike over fanget dra ned trusa å se rødfargen  etter håndavtrykket.                     Høre henne stønne av vellyst

se rumpa bli rød og varm........

• Liker 5
Skrevet

At det var???

Anonymkode: 3b6dc...303

• Liker 5
Skrevet

Tråden er ryddet i henhold til seksualitetsforumets retningslinjer.

Anki, mod

Skrevet

Ja, ris skulle du fått..  på blanke messingen.

Kanskje måtte du plukke et bjørkeris til formålet.

Du vet, det er mange med  slike tanker og lyster. Dog kan det bli vanskelig å få til med en svigerfar uten at det får familiere konsekvenser. 

• Liker 2
Skrevet

Vold og (semi)incest er en fin og sexy combo:)

Anonymkode: 92d5c...0f2

• Liker 1
Skrevet

Syretest; fortell samboeren din om fantasien og sjekk reaksjonen🤪

• Liker 7
Skrevet
Tennplugg skrev (41 minutter siden):

Enig

Skrevet
Tennplugg skrev (På 2.9.2021 den 10.00):

Jeg fortalte det til samboer. Han lo godt og sa jeg alltid hadde vært noe for meg selv.

• Liker 6
Skrevet
AnonymBruker skrev (23 minutter siden):

Jeg fortalte det til samboer. Han lo godt og sa jeg alltid hadde vært noe for meg selv.

Det er alltid lurt å våge å snakke om sine fantasier....

M@ster

Skrevet

Kan du ikke nøye deg med samboeren din? Fortell han at du har en slik fantasi. IKKE so at du fantaserer om svigers! 
Jeg har en lignende fantasi om en kollega, det kan ikke bli noe av.

Anonymkode: 43cbf...2e5

Skrevet

Rød varm rompe er sunt hver dag må vite.....

M@ster

Skrevet

Dette må jo være troll? 🤣

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...