AnonymBruker Skrevet 29. august 2021 #1 Skrevet 29. august 2021 Trengte et sted å få ut tankene på, og håper å få noen fornuftige svar. Jeg og en jeg har holdt på med, skulle møtes. Det endte med at hun også møtte en annen, greit nok vi var ikke sammen. Men likevel snakket sammen i godt over et halvt år. For noen dager siden snakket jeg om hvor mye jeg tenkte på hun og at jeg fortsatt hadde en greie for hun. Men hun ville ha «space» fra meg, og jeg ga hun det. Plutselig ut av det blå noen dager senere sender hun meg bilde av den andre hun har vært med til meg? Klart man blir opprørt og lei seg når jeg trodde vi hadde noe spesielt. Spør hvorfor hun sender meg dette. Og får til svar vet ikke. Føler åpenbart det var gjort med vilje, men skjønner ikke hvorfor hun ville prøve å såre meg enda mer da jeg noen dager før sa at jeg fortsatt tenkte på hun. Det knuser meg, jeg var så innmari betatt og glad i hun. Jeg ga hun hele meg på kort, men lang tid. Snakket hver eneste jævla dag. Kan noen forklare meg hvorfor hun hadde et behov for å gjøre det..? Anonymkode: e3624...952
AnonymBruker Skrevet 29. august 2021 #2 Skrevet 29. august 2021 For å få deg til å backe unna, hun er tydelig ikke interessert. Hvis hun føler qt du har vært pågående, og heller ikke har respektert at hun ikke ønsker mer kontakt, så er vel dette en måte å prøve å få deg til å slutte å ta kontakt mer. Anonymkode: 162af...bde 3
AnonymBruker Skrevet 30. august 2021 #3 Skrevet 30. august 2021 Det er fittete gjort. Aner ikke hvorfor hun gjorde det. For å gi deg et hint om å holde deg unna eller gjøre deg sjalu. Noen folk gjør dessverre begge deler. At hun ikke klarer å svare ærlig en gang er et tegn på at du bør finne noe bedre. Ikke kast bort tiden på folk som ikke skjønner hvorfor de gjør som de gjør. Hun er ikke noe bra. Du fortjener bedre. Du spør hvorfor, men ingen her kan svare deg. Her sitter det sikkert mange og lurer på hvorfor dater eller partnere gjør som de gjør, de også. Anonymkode: 8624a...8f3 7
GrønnNellik68 Skrevet 30. august 2021 #4 Skrevet 30. august 2021 (endret) Henne skal du være glad du ikke fikk. Makan til å være stygg og null respekt for deg og dine følelser. Hadde en mann gjort dette til meg hvis han visste jeg likte han hadde jeg mistet all respekt for mannen og kommet til å oppført meg jævlig spydig hvis han ved en senere anledning tok kontakt. Jeg er flink på å være spydig til folk som har tråkka meg grovt på tærne. Endret 30. august 2021 av Bente1234 7
CorvusCorax Skrevet 30. august 2021 #5 Skrevet 30. august 2021 Hun er enten sosialt tilbakestående eller så er hun en drittsekk. Nå vet du hva slags type hun er - og bør være glad for å være kvitt henne. Men jeg forstår at det er sårt. ❤️ 7
Sphere Skrevet 30. august 2021 #6 Skrevet 30. august 2021 Du skal bare være glad for å bli kvitt henne. Det er vanskelig å se akkurat nå, men med tid vil du være glad for at du unngikk den kula der. Hun viser null klasse og det absolutte lavmål. Blokk henne overalt og move on.
AnonymBruker Skrevet 30. august 2021 #7 Skrevet 30. august 2021 Sier som de andre her. Du skal være jævlig glad for at det ikke ble noe mer mellom deg og henne. Det hun holder på med er intet annet enn spik spenna galt. Vet om ei jente som holdt på slik, da jobbet jeg på en institusjon og hun var bebor der. Det sier vel sitt. Anonymkode: d41c6...3c0 1
AnonymBruker Skrevet 30. august 2021 #8 Skrevet 30. august 2021 Et tips -blokker/ slett henne. Hun er typen som hekter deg, hun kommer til å stadig ta kontakt når hun trenger bekreftelse og ikke har noen annen på gress.. Og du vil hoppe når hun knipser i håp om at nå ordner det seg... Anonymkode: 37641...9af 3
Gjest Mysticgirl Skrevet 30. august 2021 #9 Skrevet 30. august 2021 Det var stygt gjort av henne Da vet du hvordan hun er og kan gå videre ❤️
AnonymBruker Skrevet 30. august 2021 #10 Skrevet 30. august 2021 Jeg hiver meg på resten her. Det var veldig stygt gjort av han. Derimot var det bra for deg at han gjorde det fordi han avslørte hvem han virkelig er. Skikkelig flaks når du klarer å snu på det. Anonymkode: f4fc5...b12 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå