AnonymBruker Skrevet 29. august 2021 #1 Skrevet 29. august 2021 Det opplevde jeg idag. Han har sagt så mye stygt om henne og faktisk også ønsket henne død og begravet. Han ville ikke ha noe med henne å gjøre og ønsket hun skulle finne seg ny kjæreste. Idag så jeg de, de så ikke meg. Det var skikkelig vondt å se og var siste spiker i kista for at jeg skal skjønne at jeg bare har vært ett tidsfordriv for han. Jeg syns ærlig talt ikke at jeg fortjener sånn behandling. Han kunne latt være å si så mye dritt om eksen sin og tatt henne tilbake mye tidligere. Det hadde spart meg for mye vondt. Måtte bare få det ut. Anonymkode: 6082d...72c 1
TinaChristina Skrevet 29. august 2021 #2 Skrevet 29. august 2021 I min og mange andres erfaring; en mann som snakker mye dritt om eksen sin til den nye, er et massivt rødt flagg. 17
AnonymBruker Skrevet 29. august 2021 #3 Skrevet 29. august 2021 TinaChristina skrev (5 minutter siden): I min og mange andres erfaring; en mann som snakker mye dritt om eksen sin til den nye, er et massivt rødt flagg. Skriver under på dette. Om en person er opphengt i sin ex så er det åpenbart følelser igjen. Det er også viktig å huske at mange menn sier det vi kvinner vil høre. De tenker nok at det å slenge dritt om ex-en sin er en positiv ting for at kvinnen de er med skal føle seg tryggere, og det stemmer dessverre for noen. Menn som slenger dritt om andre kvinner er ikke så mye å samle på. Det er så klart noe helt annet om mannen erkjenner at en ex hadde store problemer som har påvirket han og hans relasjon til kvinner negativt, for eksempel. Men her er det viktig å se hvordan mannen ordlegger seg. Jeg var en gang med en mann som omtrent hadde traumer fordi hans tidligere kvinnelige partner, var voldelig. Hun kastet ting på han og slo han. Han sa aldri at hun var en psycho bitch med sinneproblemer, men at hun var psykisk syk og at det var vanskelig å leve med, og at det satte dype spor. Han snakket henne ikke ned, men informerte om problemene han hadde opplevd med henne fordi det kunne være relevant for vår relasjon. Her ser man også forskjellen på en dårlig mann og en god mann. Anonymkode: 879d2...9bc 10
AnonymBruker Skrevet 29. august 2021 #4 Skrevet 29. august 2021 AnonymBruker skrev (38 minutter siden): Skriver under på dette. Om en person er opphengt i sin ex så er det åpenbart følelser igjen. Det er også viktig å huske at mange menn sier det vi kvinner vil høre. De tenker nok at det å slenge dritt om ex-en sin er en positiv ting for at kvinnen de er med skal føle seg tryggere, og det stemmer dessverre for noen. Menn som slenger dritt om andre kvinner er ikke så mye å samle på. Det er så klart noe helt annet om mannen erkjenner at en ex hadde store problemer som har påvirket han og hans relasjon til kvinner negativt, for eksempel. Men her er det viktig å se hvordan mannen ordlegger seg. Jeg var en gang med en mann som omtrent hadde traumer fordi hans tidligere kvinnelige partner, var voldelig. Hun kastet ting på han og slo han. Han sa aldri at hun var en psycho bitch med sinneproblemer, men at hun var psykisk syk og at det var vanskelig å leve med, og at det satte dype spor. Han snakket henne ikke ned, men informerte om problemene han hadde opplevd med henne fordi det kunne være relevant for vår relasjon. Her ser man også forskjellen på en dårlig mann og en god mann. Anonymkode: 879d2...9bc Denne eksen har ett stort problem som har gitt «mannen i mitt liv» traumer og problemer. Samtidig er han redd for å sette bed foten for henne siden de har barn sammen. Barna er voksne og bor for seg selv. Eksen har fremdeles dette store problemet og det løses ikke i løpet av en helg akkurat. Samtidig trur jeg han brukte meg som tidsfordriv og nå har han tatt tilbake henne fordi jeg ikke er der mer. Rett og slett utnytting kaller jeg dette. Anonymkode: 6082d...72c 2
AnonymBruker Skrevet 30. august 2021 #5 Skrevet 30. august 2021 AnonymBruker skrev (1 time siden): Denne eksen har ett stort problem som har gitt «mannen i mitt liv» traumer og problemer. Samtidig er han redd for å sette bed foten for henne siden de har barn sammen. Barna er voksne og bor for seg selv. Eksen har fremdeles dette store problemet og det løses ikke i løpet av en helg akkurat. Samtidig trur jeg han brukte meg som tidsfordriv og nå har han tatt tilbake henne fordi jeg ikke er der mer. Rett og slett utnytting kaller jeg dette. Anonymkode: 6082d...72c Nå må du enten ha litt is i magen eller i formere oss litt mer her. På hvilken måte så du dem sammen? Var de kjærlige eller flørtet…? Eller stod de bare å pratet hyggelig. Det kan kanskje fremstå en smule falskt, men de fleste som er flinke å spille sosiale roller greit, holder en lav fasade og er høflige til tross for de prater med folk de egentlig misliker. Tror de aller fleste gjør det i en viss grad. Anonymkode: 39c6b...02f 4
AnonymBruker Skrevet 30. august 2021 #6 Skrevet 30. august 2021 Jeg -hater- min exmann på flere områder men vi må noen ganger må vi omgås å om noen ser oss sammen så kan det vel sikkert se ganske harmonisk ut 🤔 Blir aldri noe mer oss av den grunn. Anonymkode: 5ee3c...804 5
AnonymBruker Skrevet 30. august 2021 #7 Skrevet 30. august 2021 Vil bare nevne at det motsatte av kjærlighet er ikke hat, men likgyldighet…. Anonymkode: aea05...893 1
AnonymBruker Skrevet 30. august 2021 #8 Skrevet 30. august 2021 AnonymBruker skrev (21 minutter siden): Jeg -hater- min exmann på flere områder men vi må noen ganger må vi omgås å om noen ser oss sammen så kan det vel sikkert se ganske harmonisk ut 🤔 Blir aldri noe mer oss av den grunn. Anonymkode: 5ee3c...804 Nettopp. Jeg og min eks har sort belte i fasade, vi har da tross alt glattet over og kostet utfordringer under teppet i en årerekke sammen 😅 Likevel priser jeg meg lykkelig hver en dag for at vi ikke bor sammen lenger. Anonymkode: 2c220...95b 1
AnonymBruker Skrevet 30. august 2021 #9 Skrevet 30. august 2021 Svært mange har jo barn med eksen, og nåværende partner må se dem sammen relativt ofte. Ideelt sett ser det jo også presentabelt ut; barna har neppe godt av foreldre som blir sinna når de møtes. Anonymkode: 9b6f7...f42 2
AnonymBruker Skrevet 30. august 2021 #10 Skrevet 30. august 2021 AnonymBruker skrev (10 timer siden): Det opplevde jeg idag. Han har sagt så mye stygt om henne og faktisk også ønsket henne død og begravet. Han ville ikke ha noe med henne å gjøre og ønsket hun skulle finne seg ny kjæreste. Idag så jeg de, de så ikke meg. Det var skikkelig vondt å se og var siste spiker i kista for at jeg skal skjønne at jeg bare har vært ett tidsfordriv for han. Jeg syns ærlig talt ikke at jeg fortjener sånn behandling. Han kunne latt være å si så mye dritt om eksen sin og tatt henne tilbake mye tidligere. Det hadde spart meg for mye vondt. Måtte bare få det ut. Anonymkode: 6082d...72c Da håper jeg du har lært til en annen gang. Prater noen stygt om eksen, og spesielt så sterke ord som du nevner at han her har sagt, så er de sjelden ferdig. Dårlig gjort mot deg ja, og neste gang rygger du unna for din egen del hvis du opplever det samme igjen. Anonymkode: c7dfb...84b 1
AnonymBruker Skrevet 30. august 2021 #11 Skrevet 30. august 2021 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Nettopp. Jeg og min eks har sort belte i fasade, vi har da tross alt glattet over og kostet utfordringer under teppet i en årerekke sammen 😅 Likevel priser jeg meg lykkelig hver en dag for at vi ikke bor sammen lenger. Anonymkode: 2c220...95b Jepp akkurat som til oss, mangla en mnd på å være sammen i 25 år (gift i nesten 22) å nesten alle trodde vi hadde det fint men sannheten var en helt annen. Anonymkode: 5ee3c...804 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå