AnonymBruker Skrevet 29. august 2021 #1 Skrevet 29. august 2021 Jeg har funnet ut at to damer i min omgangskrets har et forhold til samme mann. Jeg kjenner dem ikke godt selv, men vi har felles venner som kjenner dem begge på hver sin kant. Vi er voksne folk, han er 47 år) Den siste måneden har jeg snoket litt på alle kanter for å bli sikker i mine antakelser, og dette er hva jeg har funnet ut: Dame nr 1 (44 år) er ei han har kjent i flere år da de har barn på samme alder. Alle rundt dem vet at de er forelska i hverandre, det lyser av dem! Hun er nyskilt og årsaken til at disse to ikke har gått videre med forholdet er for å skåne hennes eks. De skal ta tiden til hjelp har hun fortalt vår felles venninne, men de ringer, snapper, sees og ligger med hverandre. I vår skulle de roe ned litt og i den perioden ble han sjekket opp av dame nr. 2. Han er en kjekk mann. Han har fortsatt forholdet med henne og i en periode på 2 mnd var det lite kontakt med han og dame nr 1, men etter noen uker tok han kontakt da han sa han savnet henne og ikke kunne slutte å tenke på henne. Deretter trappet han opp kontakten kraftig og de ligger sammen og han ser fortsatt ut som han er på knærne etter henne. Han har presentert henne for kompisene sine flere ganger. Hun er åpenbart veldig forelsket i han fremdeles. Problemet er at jeg nå vet at han også treffer dame nr 2.(48 år) Henne kjenner jeg noe bedre og vi er i samme krets. Hun omtaler dem som kjærester og de planlegger visstnok fremtiden sammen, i følge henne. Men det ser ut som han holder henne skjult, dvs hun har ikke blitt presentert for omgivelsene hans med unntak av søsteren hans. Har ikke hørt om noen felles kjente som har møtt han og de har jo holdt sammen siden Mars. De er ikke venner på fb, han vil visst ikke det. Han møter henne kun et par ganger i uka, de trener sammen, han ligger sjelden over, men gir henne nok til at han holder henne beroliget ser det ut som, da hun virker mest fornøyd med bare å ha truffet en å dele fremtiden med. Hun er aldri hos han, han kommer til henne og blir en time eller to før han drar hjem til seg. Da ringer han gjerne dame nr 1 så snart han er hjemme. (Dette har vi altså funnet ut;) Barna deres, som er «voksne» tenåringer, har møtt hverandre et par ganger på hennes initiativ. Her har du altså en mann som ser ut til å holde det gående med to damer. Den ene virker han forelska i, men med den andre planlegger han fremtiden… Hva tenker dere om dette? Skal vi bare la han holde på eller fortelle damene det vi vet? Isåfall hvordan? For de vet ingenting tror jeg. Men hvorfor gjør han dette og hvem vil han ha? Blir helt matt, men nå vet jeg for mye til ikke å gjøre noe heller. Eller skal jeg la det ligge? Føler jeg har stukket nesen min langt inni noe jeg ikke har noe med egentlig, men kunne ikke la være når jeg begynte å mistenke hvordan alt hang sammen. Hilsen frøken Detektiv… Anonymkode: 45890...ffb 1
AnonymBruker Skrevet 29. august 2021 #2 Skrevet 29. august 2021 Fortell damene hva han gjør, så får de ta sine valg ut fra det. Anonymkode: de5e7...86d 8
AnonymBruker Skrevet 29. august 2021 #3 Skrevet 29. august 2021 Synes dame 2 må finne seg en annen mann her, så fortelle henne at det er en annen dame med i bildet. Virker som han kun bruker dame 2 som pulevenn rett og slett. Anonymkode: 1d66e...b9b 4
AnonymBruker Skrevet 30. august 2021 #4 Skrevet 30. august 2021 Herregud, stakkars damer! Der går de på hver sin kant i god tro, mens du (og kanskje flere) observerer at de blir lurt. Hadde spurt om de var klar over hverandre, ja. Hadde ikke du satt pris på å få vite? Anonymkode: c6923...41d 5
AnonymBruker Skrevet 30. august 2021 #5 Skrevet 30. august 2021 Jeg ville gjerne ha visst det om jeg var i samme situasjon. Har selv blitt rundlurt av en mann som hadde flere på gang.. Det er ikke greit. Følelsene mine hadde utviklet seg veldig mye for den mannen, og han lot meg tro at det vi hadde gående var særiøst. For et svik..Fortell dem begge eller en av de! Anonymkode: ce9b7...fad 3
AnonymBruker Skrevet 30. august 2021 #6 Skrevet 30. august 2021 Fortell dem begge to. Anonymkode: e6a04...a2e 1
AnonymBruker Skrevet 30. august 2021 #7 Skrevet 30. august 2021 Han er forelsket i dame nr 1, men hun vil heller "skåne eksen" enn å bli sammen med ham. Derfor bruker han dame nummer 2 som rebound, og han ønsker kanskje å gå videre med henne, men klarer det ikke fordi nr 1 holder ham på gress.. Anonymkode: 45755...3f2
AnonymBruker Skrevet 30. august 2021 #8 Skrevet 30. august 2021 Denne er en no brainer. Ingen har forpliktelser til ham, men ønsker/fpr det etterhvert. Da blir unger involvert. Anonymkode: 94dee...d8b
AnonymBruker Skrevet 30. august 2021 #9 Skrevet 30. august 2021 Jeg hadde ikke blandet meg inn. Om du lurer på hvorfor han gjør dette og hvem han vil ha, må du spørre han, det er det bare han som vet. Du kan takke deg selv for at du nå sitter med informasjon du helst skulle sett at du ikke hadde, frøken Detektiv. Anonymkode: 98d2a...27d
AnonymBruker Skrevet 30. august 2021 #10 Skrevet 30. august 2021 Hva er det med dere kvinnfolk? Skal dere liksom være medsøstre overalt? Greier dere ikke bare holde dere til deres eget og la andre være i fred? Kunne aldri blitt sammen med ei sånn skvaldrekjerring - totalt turn off. Anonymkode: c5765...110 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå