Gå til innhold

Har han følelser for meg?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei! Har datet en mann i noen uker. Han har en helt fantastisk personlighet som jeg digger. Empatisk, ydmyk, reflektert og oppmerksom. Skikkelig flott fyr med andre ord.

Vi har vært ute, tatt noen øl og spilt spill. Spist middag ute osv. Han har vært veldig spandabel. Vært flere overnattinger. Bare her merker jeg han er veldig forsiktig og respektfull av seg, noe jeg også setter pris på. Han tilbyr å hente/kjøre meg, og er ofte den som initierer til kontakt mens jeg holder litt igjen. Han kan ta forsiktig på meg mens vi er ute og handler feks. Kan disse tingene tyde på at han begynner å få følelser?

Vi har tidligere vært kollegaer, og har vært på én date på det tidspunktet. Greia er at han fadet meg ut. Han har gitt meg forklaring og sa at det var noe han angret på. Summen av dette gjør at jeg ikke klarer å slippe meg helt løs, at jeg holder litt igjen og er usikker på egne følelser. Dog hadde jeg nok syntes det ville vært kjipt om han hadde avsluttet relasjonen.

Veldig rotete innlegg, beklager det - men tusen takk for alle innspill likevel.

Anonymkode: 6e826...ce3

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Umulig for oss å vite vel.

Anonymkode: 9b597...10e

• Liker 1
Skrevet

Han høres jo både interessert ut og som en skikkelig keeper :)❤️ 

Anonymkode: e60cb...60e

• Liker 1
Skrevet

Det vet kun han. Tilsynelatende ja, men det kan også være at han kun vil ha lagt deg på ryggen. 

Anonymkode: edc41...227

• Liker 2
Skrevet

Hva betyr " vært flere overnattinger"?

Betyr det sex og full rulle og du fremdeles er usikker på hva du føler er det det du må finne utav...ikke hva han har for følelser...

Skrevet

Han virker klar han ja🤞🤞

• Liker 1
Skrevet

Er i samme situasjon som deg, og vet ikke hvor jeg har han helt enda. Men om han tar kontakt jevnlig og vil møte deg jevnlig har han nok lyst å fortsette? Min fikk litt kalde føtter her og har sluttet å være like konsekvent, trengte litt tid.. Om han er interessert vil det vises i handlingene og prioriteringene hans. 

Anonymkode: aec3a...a24

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...