AnonymBruker Skrevet 29. august 2021 #1 Skrevet 29. august 2021 Han snakket mye om henne i begynnelsen når vi ble sammen. Det går en rød tråd på ting som får meg til å tro han fortsatt er forelsket i henne. Det ble slutt mellom dem for fem år siden. Han insisterer det er null sjans i verden at de blir sammen igjen selv om det skulle bli slutt mellom oss. Han har investert sitt liv i meg, vi ønsker å bli gravide med første barn. Han er ekstremt forsiktig og hadde ikke ønsket barn dersom jeg ikke var en han ville satse resten av sitt liv med. Er magefølelsen riktig eller er jeg en paranoid overtenker? svar helt ærlig vær så snill. Anonymkode: 4e8fe...67d
AnonymBruker Skrevet 29. august 2021 #2 Skrevet 29. august 2021 Kanskje han ikke var helt over henne i starten men er det nå? Anonymkode: 52df3...d37 1
AnonymBruker Skrevet 29. august 2021 #3 Skrevet 29. august 2021 Kan* magefølelsen være riktig mente jeg å skrive. Ts Anonymkode: 4e8fe...67d
AnonymBruker Skrevet 29. august 2021 #4 Skrevet 29. august 2021 Han er nok mer forelsket i boksen sin enn esken. Neida, du kan ikke tenke sånn, eks er eks. Sånn er det bare, glem det og nyt du, er for dumt å henge seg opp i støgge ekser. Er hu pen på utsia kan hu være srøgg på innsia. Anonymkode: e24d3...4e8 8
AnonymBruker Skrevet 29. august 2021 #5 Skrevet 29. august 2021 Beklager, jeg kan ikke dy meg; Eksen, exen, xn, eksem, eksén, esken, kjært barn har mange navn! Men for å være mer saklig. Det han holder på med, er ikke greit. Hadde tatt han hardt for meg på det og sagt at hvis han er seriøs med deg, så ligner det ingenting å snakke om eksen. Men virker som dere har vært sammen en stund, da er det kanskje for sent å riste i han, da er skaden skjedd? Det kan jo også ha gått over nå som han har deg Anonymkode: a38f7...be8 1
AnonymBruker Skrevet 29. august 2021 #6 Skrevet 29. august 2021 Magefølelsen pleier ofte å være riktig, i hvert fall for meg. Men det betyr ikke at han ikke satser alt på deg nå. Man kan ha følelser for noen, men vite at et forhold ikke kunne fungert og derfor ikke ønsker det heller. Jeg tror jeg alltid kommet til å ha romantiske følelser for en av mine ekser (vært slutt i 6 år), men det betyr på ingen måte at jeg ville vært i et forhold med fyren igjen. Anonymkode: 21df0...83e
AnonymBruker Skrevet 30. august 2021 #7 Skrevet 30. august 2021 Han var sammen med sin eks i tre år og de var samboere i alle tre årene. De flyttet inn sammen i underkant av to måneder av å ha kjent hverandre. Jeg tenker når de har så intens kjemi og han kun slutter å snakke om henne fordi jeg blir irritert og setter en grense. Så er jeg vel en plan B som han er med, fordi han ikke fikk den han egentlig ville ha. Jeg har enda ikke skjønt hvorfor det ble slutt heller. Bare at det er det. ts Anonymkode: 4e8fe...67d
AnonymBruker Skrevet 30. august 2021 #8 Skrevet 30. august 2021 Si høyt og tydelig at du er drittlei av å høre om eksen ! Skal dere være sammen, så må det dreie seg om dere to. Gi han valget om hva han synes er viktigst ! Anonymkode: 10284...820 2
AnonymBruker Skrevet 30. august 2021 #9 Skrevet 30. august 2021 Garantert ikke over henne. Min gjorde akkurat det samme, så fort det ble slutt løp han til henne. STOL PÅ DEG SELV, magefølelsen er instinktene dine og de tar VELDIG sjeldent feil. Seriøst, det angrer jeg på at jeg ikke gjorde. Anonymkode: 1c806...630 2
AnonymBruker Skrevet 31. august 2021 #10 Skrevet 31. august 2021 Magefølelsen stemmer ofte. Har de kontakt på snap face etc? Jeg tok min i å sende meldinger hvor mye han savnet eksen sin og at det ikke fungerte mellom oss etter vi var sammen i to år. Han sa hele tiden alt var over, kun samarbeid med barn og maste på at jeg skulle selge min leilighet å flytte inn til han. Jeg holdt tilbake og glad for det. Sånne ting er ekstremt vanskelig for det hjelper jo ikke å spørre han.. du får bare ta tiden til hjelp å se. Det må være tillit skal det fungere også… Anonymkode: 7f25e...0a3
McMary Skrevet 31. august 2021 #11 Skrevet 31. august 2021 Spørs jo litt hva han snakket (/snakker) om da. Hvis de gjorde mye gøy sammen slik at hun blir nevnt når han snakker om det er det mer naturlig enn om han legger ut om hvor morsom og fin hun er, f.eks. Syns også det er en forskjell på om han gjorde det i starten når bruddet var ferskt, det tar tid å komme over en kjæreste. Om han ikke snakker om henne så mye mer, har han vel lukket det kapittelet og er klar for et liv med deg.
AnonymBruker Skrevet 31. august 2021 #12 Skrevet 31. august 2021 Jeg kan ikke stole på magefølelsen min når det gjelder slikt. Den varierer med dagsformen. Om du før alltid har forstått ting på magefølelsen, så kan du kanskje følge den. Men veldig mange som har forvirrende magefølelse, spesielt når det gjelder sjalusi. Det er noe veldig mange sliter med, uten grunn. Jeg synes du skal snakke med kjæresten din. Spørre han helt konkret hvorfor de slo opp. Spørre ham om ting du lurer på. Og si at du trenger svar. Og så må du bare lytte og stole på det han sier (med mindre han har det med å lyve). Å stole på noen er noe av det vanskligste som finnes om du er sånn som meg og har tilknyttingsproblemer. Anonymkode: 90329...4ca 1
AnonymBruker Skrevet 31. august 2021 #13 Skrevet 31. august 2021 Hvorfor tror du han fremdeles er forelsket i henne? Kan godt hende han var litt det når dere ble sammen. Eller i det minste ikke helt over henne. Det betyr ikke at han er det nå. Jeg hadde nylig blitt singel før jeg gikk inn i forholdet jeg er i nå. Jeg tenkte da på eksen min mye. Og snakket mye om ham. Jeg er ikke det spor forelsket i ham nå. Jeg var heller ikke forelsket i eksen når jeg ble sammen med min nåværende kjæreste, men var samtidig ikke helt over ham. Om du forstår? Kan hende kjæresten din, som meg, sleit med et uavklart og vondt brudd for eksempel. Anonymkode: 90329...4ca
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå