Gå til innhold

Noen som føler at leppene er fyldigere avogtil? Hvorfor forandrer det seg?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kan hende jeg innbiller meg det, men begynner etter å ha ‘’studert’’ dette i noen år (😂) at leppene mine noen dager/perioder er fyldigere enn andre dager og perioder ? Kan dette stemme ? Har det med varme å gjøre ? At de blir større jo varmere det er.. 

ser det litt på bilder av meg selv hvor jeg ikke bruker sminke at leppene er Større noen ganger …

Anonymkode: 0c41c...749

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så selvopptatt...

Anonymkode: 47173...729

Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Så selvopptatt...

Anonymkode: 47173...729

Alltid må sånne som du komme å ødelegge en tråd … har du ikke en annen tråd å bruke tiden din på ? Jeg bruker ikke min tid til å svare på innlegg som ikke interesserer meg.

dessuten er jeg svært lite selvopptatt og faktisk mer nysgjerrig på om det er noe i det ,og hva det kan komme av.

Jeg blir aldri å foreksempel ta fillings i leppene ,men bruker ikke tiden min på å besvare trådene som handler om det. Respekterer at noen ønsker det fordi de er det DU kaller selvopptatt.

Anonymkode: 0c41c...749

• Liker 3
Skrevet

Hm, mulig det varierer med menssykusen? Jeg synes i alle fall utseendet kan variere en del etter syklusen. 

• Liker 1
Skrevet

Noen ganger når de er litt tørre kan de plutselig bli rødere og litt fyldigere enn vanlig. Feks når jeg hr vært forkjølet.

Anonymkode: bc81f...cb9

Skrevet

De er litt fyldigere om morgenen. Ellers ingen forskjell.  Har man mye vann i kroppen kan de også selvsagt bli litt større sammen med resten av kroppen men ikke noe noen legger merke til. 

Skrevet

Under eggløsning er leppene fyldigere, man har mer rødhet i kinnene, øynene er litt større, og ansiktet rundere. 

Anonymkode: eff20...129

Skrevet

Kanskje større om det er varmt - fordi blodårene utvider seg? 🤷🏼‍♀️ Aner ikke...

• 3 uker senere...
Skrevet

Etter at jeg tok leppetattoo for å få mere markerte lepper legger jeg merke til hvor mye større leppene er på morgenen pga hevelse. Er nok mere puffy i hele ansiktet,men legger ikke merke til det. Merker det dog på dobbelhaken min også.

Anonymkode: fb69a...acf

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...