Rannva Skrevet 24. september 2005 #1 Skrevet 24. september 2005 Til dere som har kjent festesmerter: hva slags smerte er det? Og hvor lenge varte det? Et døgn eller to siden el her, og i morres hadde jeg ganske vondt i magen, men det varte bare ca 10 min. Kan det ha vært festesmerter? *håpe håpe håpe*
Gjest Gjest Skrevet 24. september 2005 #2 Skrevet 24. september 2005 Det varierer sikkert, men jeg hadde festesmerter som kjentes ut som litt sterke menssmerter, kom og gikk i rundt 10 dager. Tok til slutt test da mensen aldri kom
Gjest Xavia Skrevet 24. september 2005 #3 Skrevet 24. september 2005 Jeg mener også jeg kjente festesmerter forrige gang, men det var ikke så tidlig som ett eller to døgn siden EL. Det høres altfor tidlig ut. Egget bruker lengre tid enn det på reisen... Smertene jeg følte, som jeg tror var festesmerter kjenter ut som små stikk i magen. Svake men dog tydelige nok. Det kom og gikk i løpet av noen timer, og det varte aldri lenge av gangen.
Rannva Skrevet 24. september 2005 Forfatter #4 Skrevet 24. september 2005 Tålmodighet er et fremmedord.. (Kanskje egget mitt er veldig raskt?) Takk for svar.
Gjest Xavia Skrevet 24. september 2005 #5 Skrevet 24. september 2005 (Kanskje egget mitt er veldig raskt?) ← Kanskje det!! Jeg er symptomjeger sjøl for tiden... Guri så mye rart jeg kjenner i nedre del av magen. Jeg blir helt oppgitt over meg selv jeg. Spesielt ettersom jeg vet vi ikke traff på el. Jeg er håpløs!
Fibonacci Skrevet 24. september 2005 #6 Skrevet 24. september 2005 Jeg kjente det som sterke menssmerter, i 1-2 dager, omtrent en uke etter EL. Det kom også en bitteliten dråpe blod.
Gjest Xavia Skrevet 24. september 2005 #7 Skrevet 24. september 2005 Jeg kjente det som sterke menssmerter, i 1-2 dager, omtrent en uke etter EL. Det kom også en bitteliten dråpe blod. ← Hyggelig lesing for meg. Så lenge det ikke er mens, er det håp! Jeg har hatt menssmerter i to dager sånn ca. Dersom ømme pupper også kommer snikende ( Fikket sprøtt bilde av snikende pupper!!) så skal jeg bli forhåpningsfull. Som om jeg ikke er det allerede...
Rannva Skrevet 24. september 2005 Forfatter #8 Skrevet 24. september 2005 Jeg vil også ha snikende pupper dersom det betyr at jeg er gravid. Akuratt nå er puppene kjipe og kjedelige og sniker ingen ting.
Fibonacci Skrevet 24. september 2005 #9 Skrevet 24. september 2005 Hyggelig lesing for meg. Så lenge det ikke er mens, er det håp! Jeg har hatt menssmerter i to dager sånn ca. Dersom ømme pupper også kommer snikende ( Fikket sprøtt bilde av snikende pupper!!) så skal jeg bli forhåpningsfull. Som om jeg ikke er det allerede... ← Snikende pupper! Krysser fingrene for at dere får sånne, både Xavia og Tiny!
Gjest håper litt og litt ikke:-) Skrevet 6. oktober 2005 #10 Skrevet 6. oktober 2005 :grine2: He he, dere er morsomme! Jeg vil også ha snikende pupper. Prøver egentlig ikke å bli gravid, men tror kanskje jeg er det. Sover og sover og sover..... Har allerede tatt en test, men det var nok litt i tidligste laget. Sist jeg var gravid fikk jeg steinharde pupper etter en uke, så da var det veldig greit. Har hørt at det ikke nødvendigvis er likt andre gang. Kanskje bbare litt sniking:-) Kanskje vi snakkes mer her inne..hadde vært morsomt om det var et lite babyfrø her inne :-)
Gjest mammaen Skrevet 9. oktober 2005 #11 Skrevet 9. oktober 2005 Jeg har fire graviditeter bak meg og jeg har aldri kjent noen festesmerter. Kan kanskje være at jeg ikke har tenkt noe over det da. :klø:
Malama Skrevet 9. oktober 2005 #13 Skrevet 9. oktober 2005 Sorry, egget er ikke så raskt, det e ikke festesmerter to dager etter l. Festingen skjer rundt en uke etter el den, 5-10 dager sånn ca fra ytterpunkt... Ikke 2. Da er det ikke kommet ut av egglederen enda.
Gjest Xavia Skrevet 9. oktober 2005 #14 Skrevet 9. oktober 2005 Men Tiny ble nå i alle fall gravid denne måneden da... Men det var kanskje ikke festesmerter så tidlig.
Malama Skrevet 9. oktober 2005 #15 Skrevet 9. oktober 2005 Enten det, eller så var EL litt tideligere enn hun trodde? For det er neppe festesmerter så tidelig. Men, det er jo ikke det vesentligste for henne, siden det uansett var noe som festet seg
Arielle Skrevet 11. oktober 2005 #16 Skrevet 11. oktober 2005 Men jeg har opplevd ømme pupper og svake menssmerter en uke før mensen, og var IKKE gravid... Så man vet aldri
Malama Skrevet 11. oktober 2005 #17 Skrevet 11. oktober 2005 Nei, man vet aldri. Det er det som er. Sien pms og tidlig graviditet på mange måter føles likt. Siden det i stor grad er de samme hormonene på tur i kroppen. Så er det ikke så lett. Det er en av de tingene vi bare må akseptere dessverre. Man må vente... sånn omtrent til mensen ikke kommer. Og teste. Synmptomer kan man få både om man er gravid eller ei. Dessverre.
Gjest Gjest_ripsmedsukkerpå_* Skrevet 26. januar 2010 #18 Skrevet 26. januar 2010 Hei. Jeg har kjent smerter i 1 uke snart. 2 uker til mens. Venter med å teste til jeg ser om den kommer eller ei. I går klarte jeg ikke gå normalt :/ hadde varmepute i kors ryggen. stigninger i magen. Men var verst i kors ryggen. kjente smerter i låret også en liten stund. har stikninger nå også. i magen, helt nede. men svake. kjenner noe hele tiden omtrent. vente to uker til ca Hadde blitt verdens lykkeligste om det skjedde noe denne gangen.
Minimeg Skrevet 12. januar 2022 #19 Skrevet 12. januar 2022 Rannva skrev (På 24.9.2005 den 8.34): Til dere som har kjent festesmerter: hva slags smerte er det? Og hvor lenge varte det? Et døgn eller to siden el her, og i morres hadde jeg ganske vondt i magen, men det varte bare ca 10 min. Kan det ha vært festesmerter? *håpe håpe håpe* Er det lov å spørre nå? 😂 Hadde du ett lite frø etter disse smertene?🙈
AnonymBruker Skrevet 12. januar 2022 #20 Skrevet 12. januar 2022 Babysjuk321 skrev (58 minutter siden): Er det lov å spørre nå? 😂 Hadde du ett lite frø etter disse smertene?🙈 Jeg kan svare 😛 Jeg hadde festesmerter, måtte krøke meg sammen i to-tre minutter og legge meg ned. Nå har jeg snart termin 😛 Anonymkode: 76185...a22
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå