Gå til innhold

Hva slags personer hører på dansebandmusikk?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Dette er ikke en dømmende tråd, men syns dansebandmusikk er typisk å høre på for personer som er litt enkle. Foreksempel personer som trenger mye hjelp, utviklingshemmet, osv.  Jeg kjenner mange. Gjelder sikkert ikke for alle. Men de er flotte mennesker de også og man må høre på den musikken  man liker. Har bare lagt merke til at dette er en tendens. Hva mener du?

Anonymkode: a2ec5...362

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Dette er ikke en dømmende tråd, men syns dansebandmusikk er typisk å høre på for personer som er litt enkle. Foreksempel personer som trenger mye hjelp, utviklingshemmet, osv.  Jeg kjenner mange. Gjelder sikkert ikke for alle. Men de er flotte mennesker de også og man må høre på den musikken  man liker. Har bare lagt merke til at dette er en tendens. Hva mener du?

Neida, du er overhode ikke dømmende. :ironi:

Anonymkode: a2c95...6bc

• Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Neida, du er overhode ikke dømmende. :ironi:

Anonymkode: a2c95...6bc

Jeg mente ikke å være det nei.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Er vel folk i alle aldre, livssituasjoner og yrker det. Akkurat som all annen musikk. 

Anonymkode: 4e694...41e

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest theTitanic

Du dømmer ikke men tenker at folk som hører på dansbandmusikk er utviklingshemmet eller trenger mye hjelp.. 

Det er jo ikke dømmende i det hele tatt....🙄

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg gjør😃 ikke daglig, men er veldig glad i danseband! Har bachelor, liker også opera, museer, historie, leser utenlandske moteblader, følger med på CNN og politikk. Stemmer høyre🤭

Anonymkode: 35d31...525

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Dette har jeg lurt på selv. Jeg mener at jeg kjenner folk fra et temmelig bredt spekter av samfunnet. Bakgrunn, alder, utdannelse og yrkesvalg i alle slags retninger. Men jeg har aldri  noensinne sett et danseband i cd-hylla til noen av dem. Kan heller ikke huske at noen i det hele tatt har nevnt ordet danseband. Men hver gang det er innslag fra noe danseband opplegg på TV, er det alltid tjokkfullt på dansegulvet. Så ja, hvem i heite huleste er alle disse menneskene? Er det de som unngår meg, eller har jeg en slags underbevisst «danseradar» som gjør at det er jeg som frastøter meg dem av en eller annen grunn?😅🤷🏻‍♂️

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (34 minutter siden):

De over 50. 

Anonymkode: 8280a...8fd

59 år her. 

Liker hardrock. 

Foreldrene mine hadde vært rundt 80 hadde de levd. De likte Abba. 

Anonymkode: dbe4f...778

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (29 minutter siden):

Folk på bygda/landet? 

Anonymkode: 967a7...85d

Saph skrev (21 minutter siden):

Folk som liker martner, lokale småfestivaler og god stemning

Tror dette er det mest riktige. De jeg har truffet på som liker den musikken, er utelukkende folk som bor på bygda. 

Anonymkode: dbe4f...778

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Alle som liker danseband er ikke nødvendigvis utviklingshemmet, MEN alle utviklingshemmede liker danseband!

Anonymkode: 42337...89c

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Alle som liker danseband er ikke nødvendigvis utviklingshemmet, MEN alle utviklingshemmede liker danseband!

Anonymkode: 42337...89c

Vet ikke om alle utviklingshemmede liker det da.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er jo veldig bra musikk å danse til. Jeg danser gjerne til danseband musikk. Ellers blir det sjelden. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har noen venner som liker dansebandmusikk. Det er helt ok. Men det virker ikke som de forstår at jeg ikke liker sånn musikk.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...