Gå til innhold

Rett fra runding til permanent smilefjes på Clearblue digital, uten blinkefjes i mellom

Anbefalte innlegg

Skrevet

Fikk tom runding i to dager. Tredje dagen gikk den rett på permanent smilefjes, uten noe blinke-smilefjes-fase i mellom. Hva kan dette skyldes? Første gang jeg bruker digital. 

Anonymkode: 15295...f29

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Eggløsningstest, altså :) 😜 

Skrevet

Da har du bare begynt å teste for sent i syklusen. Men smilefjeset stemmer likevel. Den digitale trenger alltid en test for å finne baselinjen liksom, så om du hadde begynt tidligere ville de to dagene med Tom ring sannsynlig vært blinkende istede. 

Anonymkode: 3da5f...e8a

Skrevet

Noen får veldig rask økning i LH. Det er vanlig, derfor ikke alle får blinkende smilefjes. 

Anonymkode: 800b3...f28

Skrevet

Fikk det samme. Så begynte å teste flere ganger om dagen pågrunn av rask økning i LH. Helt normalt. Har 3 barn.

Anonymkode: 1f233...b6f

Skrevet

Helt normalt! Kan skyldes både sen oppstart testing, og raskt stigende LH. Mest sannsynlig det første. 

Skrevet

Ok, takk for svar dere! Enten for sen oppstart, eller så har jeg individuell rask LH-stigning :) Hadde heldigvis sex på alle tom-runding-dagene, og et par dager før det også, så håper på at det gikk, og at det blir 9 måneder til jeg finner ut av om det skyldes enten det ene eller det andre 😜

Ts

Skrevet

Trodde først det stod, "uten blunkefjes i mellom". Tenkte at her har det skjedd mye siden jeg var prøver.

Anonymkode: 9eeb8...d91

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...