Gjest Acer Skrevet 29. august 2021 #1 Skrevet 29. august 2021 (endret) I takt med at rognposen fylles opp øker samtidig også kåtheten jevnt å trutt, og ein føler etterhvert behovet for å "lette på trykket" igennom selvhjelp / onani eller sex med ein partner eller ved hjelp av sexhjelpemidler. Mengden spærm er ofte avgjørende for intensiteten på orgasmen, og hvor lang tid det har gått sidan ein sist ein har " letter på trykket". Forutsettningen for å kunne få " lette på trykket" er at penis er i en erigrert tilstand (stiv penis), og ein kommer ofte til eit punkt der det ikkje er noen returknapp under orgasmen. Det er slett ikkje uvanleg at ein vakner etter en lang natts søvn med erigrert penis, noen kan oppleve nattlige spærmtømminger under nattens draumer. Forskning viser at sædkvaliteten hos mange menn har sunket , og at dette har samanheng med en rekke uforklarlige miljøfaktorer, stress o.s.v. Også mengden sæd kan variere fra person til person utan at det finnes noen god forklaring på det. Dette er i korte trekk de grunnleggende faktorer til at menn føler behovet for å "lette på trykket" Noen kan også bli så facinert av det de ser at det vera den utløsende årsak til kåtheten. Endret 29. august 2021 av Skybe
AnonymBruker Skrevet 29. august 2021 #2 Skrevet 29. august 2021 Gratulerer med å ha funnet en lærebok for ungdomskolen. Anonymkode: bd623...ecf
Gjest Acer Skrevet 29. august 2021 #3 Skrevet 29. august 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Gratulerer med å ha funnet en lærebok for ungdomskolen. Anonymkode: bd623...ecf Har du også lest den ?
Bamseklemmer Skrevet 29. august 2021 #4 Skrevet 29. august 2021 Kvinner og menn er ikke så ulike... Kvinnens utløsning er jo sammentrekningene og orgasmen er den som forårsaker utløsningen... Så det er nok både orgasmen og etterdønningene som er deilig... Men jeg tror at det er hele komboen, av å føle på seg selv, den brennende følelelsen av ereksjon som føles steinhard, orgasmen som frigjør så mye endorfiner, sammentrekningene av pulserende muskler, og den avslapningstiden etter at orgasmen har lagt seg. Den følelsen kjenner man jo flere minutter før orgasmen og kanskje flere minutter etterpå, alt etter hvor lenge man klarer å utsette orgasmen. Jeg tror nok det er mere et behov, enn at man gjør det for å lette på trykket. Vi blir jo lykkelig av det også😅 Jeg er iallefall lykkelig, og blir jeg lei meg tar jeg meg en ronk.
AnonymBruker Skrevet 31. august 2021 #5 Skrevet 31. august 2021 Jeg er kvinne. Blir jeg kåt nok så må jeg liksom. Kan være lenge siden sist men også ikke. Føler meg nesten desperat etter å få komme. Anonymkode: 6dc9b...109
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå