Gjest Gjest Skrevet 23. september 2005 #1 Del Skrevet 23. september 2005 1. Minst 2 personer i verden elsker deg så mye at de er villig til å dø for deg. 2. Minst 15 personer elsker deg på en eller annen måte. 3 Den eneste grunnen til at noen hater deg er fordi de vilvære akkurat akkurat som deg. 4. En latter fra deg kan gi lykke til hvem som helst,selv om de ikke kjenner deg. 5. Hver kveld tenker noen på deg før de sovner 6. Du betyr alt for noen. 7. Hvis det ikke var for deg, skulle noen ikke levd nå. 8. Du er spesiell og unik! 9. Noen du ikke engang vet eksisterer,elsker deg. 10. Når du gjør ditt livs tabbe,kommer det noe godt ut av det også. 11. Når du tror at hele verden har vendt ryggen til deg, se en gang til, det er sikkert du som har vendt ryggen til verden. 12. Når du tror du ikke har noen sjanse for å få det som du vil,får du det ikke heller.Men om du tror på deg selv, før eller senere får du det akkurat som du vil. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Manic Skrevet 24. september 2005 #2 Del Skrevet 24. september 2005 Skulle ønske det var sant også. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Sarah Skrevet 1. oktober 2005 #3 Del Skrevet 1. oktober 2005 Ja det er kjempefint hvis det virkelig er sant....men føler ikke det! Med meg skjer alt det motsatte, elsket av de jeg ikke elsker og elsker dem som ikke elsker meg......typisk! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 2. oktober 2005 #4 Del Skrevet 2. oktober 2005 det var mye sprøyt...kjenner ikke 15 personer jeg engang.. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 2. oktober 2005 #5 Del Skrevet 2. oktober 2005 Har litt problemer med å føle meg truffet av nr 5,6,7 og 9. Disse er vel ikke akkurat almenngyldige? Men for all del, fine tanker! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 2. oktober 2005 #6 Del Skrevet 2. oktober 2005 Ja det er kjempefint hvis det virkelig er sant....men føler ikke det! Med meg skjer alt det motsatte, elsket av de jeg ikke elsker og elsker dem som ikke elsker meg......typisk! ← Enig med skeptikerne her....jeg kjenner heller ikke 15 personer så jeg mener hallo.. "Elske" er dessuten et sterkt ord forbeholdt de nærmeste, synes jeg. Ellers er jeg enig med Sarah som skrev at de som er interessert i henne, er ikke hun interessert i, og de som hun vil ha, vil ikke ha henne.. Utrolig dumt, men jeg føler det er slik ennå og jeg er 33. Vil vi bare ha det vi ikke kan få? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hennry Skrevet 2. oktober 2005 #7 Del Skrevet 2. oktober 2005 Hyggeligt med noe positivt her uansett, men skulle gjerne sett formelen for den beregningen. ..:-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 3. oktober 2005 #8 Del Skrevet 3. oktober 2005 Jeg syns det var fint jeg... Jeg tror alle kjenner over 15 personer..selfølgelig! naboen f.e.k og jeg tror virkelig på at på en eller annen måte betyr en noe for noen uten at en vet det.. jeg har mangen jeg som jeg syns er utrolig flotte personer (f.e,k kasse damen på kiwi for hun er ALLTID så blid)...og hun vet jo ikke at JEG syns det... Og noen der ute elsker jo meg-men jeg har bare ikke truffet han enda:) Jeg syns det var fint og lese.... 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Smashing Skrevet 4. oktober 2005 #9 Del Skrevet 4. oktober 2005 Flott å tenke på! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest GreenSky Skrevet 5. oktober 2005 #10 Del Skrevet 5. oktober 2005 Det var pent skrevet. Kanskje jeg skal printe det ut og lese det når jeg er deppa. Og jeg tror faktisk det er sant. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 5. oktober 2005 #11 Del Skrevet 5. oktober 2005 Jeg trodde det sto at jeg var en spesiell runk på #8. Det er flott det 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Wonderwoman Skrevet 5. oktober 2005 #12 Del Skrevet 5. oktober 2005 Synes disse tankene var fine Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest fersk lærer Skrevet 3. august 2011 #13 Del Skrevet 3. august 2011 Det må jo være sant siden mange som er glad i meg er faktisk medlemer i familien min. Da må det stemme for de fleste. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. august 2011 #14 Del Skrevet 3. august 2011 Hørtes ut som ønsketenking og romantisk sprøyt i mine ører. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lulu21 Skrevet 3. august 2011 #15 Del Skrevet 3. august 2011 Ble glad av å lese det jeg! "9. Noen du ikke engang vet eksisterer,elsker deg." Ser frem til å møte denne personen.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ethereal Skrevet 3. august 2011 #16 Del Skrevet 3. august 2011 Herregud... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. august 2011 #17 Del Skrevet 4. august 2011 3, jeg har sterk misnøye ovenfor Justin Bieber (hater ingen). Det betyr ikke at jeg vil være han! Sprøyt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bjørn82 Skrevet 4. august 2011 #18 Del Skrevet 4. august 2011 Hehe... Det var jo en koselig liste over "koselige" ting. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå