Donnie Darko Skrevet 24. september 2005 #2 Skrevet 24. september 2005 Her på kg for ca. et år siden...
Gjest Gjesta Skrevet 24. september 2005 #4 Skrevet 24. september 2005 Her på kg for ca. et år siden... ← KULT!
Gjest lumina Skrevet 24. september 2005 #5 Skrevet 24. september 2005 Jeg traff min kjære på en fest som min daværende samboer hadde okei da, ikke stuerent, men angrer ikke et sekund!
Mrs. K Skrevet 25. september 2005 #9 Skrevet 25. september 2005 For 5 år siden på en chat på MSN via en felles venn.
Gjest Spacegirl Skrevet 25. september 2005 #11 Skrevet 25. september 2005 Vi gikk på samme ungdomsskole, og ble kjent under en snøballkrig i friminuttet.
Leo Skrevet 25. september 2005 #12 Skrevet 25. september 2005 Under panseret på min daværende ektemanns bil... Ikke særlig stuerent det heller, men av og til gjør livet sine egne krumspring...
Dødspingvinen Skrevet 25. september 2005 #13 Skrevet 25. september 2005 Traff hverandre når vi var studenter. Først møttes vi gjennom venner på pub, så begynte vi å spille rollespill sammen. Når jeg da ble singel, gikk forholdet fort fra vennskap til somboere (tok oss kanskje to uker fra vi ble sammen, til vi bodde sammen )
Arkana Skrevet 25. september 2005 #14 Skrevet 25. september 2005 På en norsk chatteside mens jeg studerte i England. Vi traff hverandre på et felles treff for alle på dette nettstedet, likte det vi så og holdt kontakten videre. Vi har nå vært sammen 6½ år.
Gjest katti Skrevet 25. september 2005 #15 Skrevet 25. september 2005 jeg var forelska i mange år i kjæresten min jeg.Vi bodde i samme by leeeenge men han så meg aldri han viste hvem jeg ar men ike noe mer. Ette en stund flytta jeg å glemte han sakte men sikkert. Plutselig en dag såg jeg han i samme by som meg,jeg ble helt sjokkert. Å det sykeste er at etter noen dager fikk jeg en ny nabo på det "hybelhuset" der jeg bodde,å tru det eller ei det var HAN!!! Etter noen dager møtte vi hverandre å blei sammen om sider.Skjebnen spør du meg!hehe
Maja23 Skrevet 25. september 2005 #16 Skrevet 25. september 2005 Jeg hadde vært på en skikkelig shoppingrunde med ei veninne og bestemte meg for å stikke innom en shell select stasjon for å kjøpe meg ei pølse før bussen min hjem gikk. Jeg kom ramlende inn døra der med en haug med poser da jeg hørte en stemme bak disken som spurte om jeg var stressa eller no. Jeg skulle til å gi et litt sviende og sarkastisk svar, da jeg kikket opp og rett inn i et par øyne som fikk meg til å glemme alt rundt meg der og da jeg fikk etterhvert stammet frem at jeg skulle ha ei pølse,men jeg fikk aldri spist den...men fikk tlf nr hans i stedet Vi har vært sammen i fire år nå og venter nr 2 om 8 uker
Maja23 Skrevet 25. september 2005 #17 Skrevet 25. september 2005 Jeg hadde vært på en skikkelig shoppingrunde med ei veninne og bestemte meg for å stikke innom en shell select stasjon for å kjøpe meg ei pølse før bussen min hjem gikk. Jeg kom ramlende inn døra der med en haug med poser da jeg hørte en stemme bak disken som spurte om jeg var stressa eller no. Jeg skulle til å gi et litt sviende og sarkastisk svar, da jeg kikket opp og rett inn i et par øyne som fikk meg til å glemme alt rundt meg der og da jeg fikk etterhvert stammet frem at jeg skulle ha ei pølse,men jeg fikk aldri spist den...men fikk tlf nr hans i stedet Vi har vært sammen i fire år nå og venter nr 2 om 8 uker
Gjest Anerikke Skrevet 25. september 2005 #18 Skrevet 25. september 2005 Traff han i bryllup ombord på hurtigruta...
Gjest Gjesta Skrevet 25. september 2005 #20 Skrevet 25. september 2005 Han var toastmasteren i bryllupet til bestevenninna mi.Jeg var forloveren hennes og hun snakket uuuut og bort om hvor perfekte vi ville være for hverandre. Det var full klaff og nå har det gått 1.5 år
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå