Gå til innhold

Hver gang noen legger ut nytt profilbildet på facebook så kommer klisset

Anbefalte innlegg

Skrevet

Alle disse kommentarene,  nydelige du, å så pen, nydelig, vakker osv

Er til å spy av.

Hvorfor hva er vitsen med de kommentarene? Det er så falskt. 

Anonymkode: 6f8a4...825

• Liker 9
Videoannonse
Annonse
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Er til å spy av.

Jeg får vondt av deg. Tåler du ikke å se at andre mennesker er hyggelig mot hverandre? Hva slags samfunn har vi blitt, hvor vi irriterer oss over at noen sier noe fint til et annet menneske???? Har du ingenting annet å spy av? 

Jeg spyr av blant annet alle sure, slemme og onde mennesker som aldri har noe fint å komme med.

Anonymkode: 20b0f...9ea

• Liker 18
Skrevet

Fordi det er hyggelig å gi og få slike kommentarer.

Anonymkode: a7602...050

• Liker 5
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Jeg får vondt av deg. Tåler du ikke å se at andre mennesker er hyggelig mot hverandre? Hva slags samfunn har vi blitt, hvor vi irriterer oss over at noen sier noe fint til et annet menneske???? Har du ingenting annet å spy av? 

Jeg spyr av blant annet alle sure, slemme og onde mennesker som aldri har noe fint å komme med.

Det er ikke ekte, hvorfor kan man ikke heller si det til personen i det virkelige liv?

• Liker 4
Skrevet

Dette er litt av grunnen til at jeg ikke har oppdatert profilbilde på FB på 10 år.

Er det noen som vet om det går an å bytte profilbilde uten at det blir kringkastet?

Anonymkode: 99ea7...746

• Liker 9
Skrevet

Jeg synes det er så mange fine profilbilder jeg. Sier jo ikke at noen var fine hvis de ikke er det, men kommenterer på mange at de er det! 

Anonymkode: ea74f...9cd

Skrevet

Har ikke oppdatert FB-bilde på mange år jeg heller, fordi jeg vet jeg ikke er pen, og det er kleint å få alle kommentarene... 

Men bruker å kommentere andres om jeg syns det er et fint bilde eller at de er pene. Syns jeg ikke at de er pene, så lar jeg være å kommentere. 

Anonymkode: b9243...3ca

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Dette er litt av grunnen til at jeg ikke har oppdatert profilbilde på FB på 10 år.

Er det noen som vet om det går an å bytte profilbilde uten at det blir kringkastet?

Legger du ut noe så blir det " kringkastet" , slik er det bare. Men legg ut midt på natta eller noe da, så er det ikke så mange pålogget og kanskje du går " under radaren"

Jeg legger ut for min egen skyld, fordi jeg syns det er fint å ha et ok profilbilde for egen skyld. Bryr meg lite om folk elsker eller hater det. 

Anonymkode: 9ff05...098

• Liker 2
Skrevet

Ikke oppdater bildet ditt da. Eller legg det ut på natten som brukeren over meg sa. Irriterer du deg over andres bilder som blir kringkastet, bla forbi og ikke les, veldig enkelt. Prøv å ikke irriter deg over sånt, det er ikke bra for helsa :) 

Skrevet

En av grunnen til at jeg har profilbilde på «kun meg» så går det hverken an å kommenterer eller like. Syntes også Facebook er falskt. Spesielt de som legger ut nye profilbildet annenhver måned. 

Anonymkode: c89a2...8f6

Skrevet

Litt enig. Enda verre er de som legger ved et bibelord sånn at ingen kan beskylde dem for å være forfengelige. Eller noe.

Anonymkode: 931a3...dc7

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 29.8.2021 den 20.05):

Jo, men når du ser de samme personene skriver nøyaltig det samme til alle som endrer profilbilde, blir det heller kleint.... Alle forstår at dette er noe som skrives til alle, og ikke er personlig ment... 

Anonymkode: 7873e...25f

• Liker 2
Skrevet

Hehe ja det er litt morsomt, av og til har jeg vært fristet til å skrive "schtøgging", når alle andre skriver "fina" og "nydelige du". Men tror ikke alle hadde sett humoren.

Det er en kvinnegreie da. Menn legger ikke ut komplimenter, og får definitivt ikke komplimenter på bildene. Men det er vel koselig, selv om det selvsagt er litt påtatt.

Anonymkode: b5abe...439

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 29.8.2021 den 20.05):

Fordi det er hyggelig å gi og få slike kommentarer.

Anonymkode: a7602...050

Da må man være superoverfladisk.

Anonymkode: 31084...f30

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Da må man være superoverfladisk.

Anonymkode: 31084...f30

Man er ikke overfladisk fordi man kommenterer med et kompliment på et profilbilde. Jeg har fått nok av alle som skal mene så mye negativt om hva andre gjør på Facebook,- folk som snakker nedlatende om de som legger ut ordtak, eller de som skriver hyggelige bursdagshilsener med mange fine komplimenter, eller kommenterer på profilbilder som legges ut.. hvorfor reagere så sterkt på hva andre velger å gjøre, skrive eller legge ut? Kan man ikke heller være litt rause med hverandre? Vi er ulike, vi tenker ulikt, liker ulike måter å skrive på og uttrykke oss på, sånn er det bare. Bruk energien på noe annet enn å hisse seg opp over hva andre sier på Facebook, da🤷‍♀️

Anonymkode: 73a5a...453

• Liker 4
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 2021-8-29 den 20.02):

Er til å spy av.

Gud hjelpes!

• Liker 1
Skrevet

De gangene jeg kommenterer andres profilbilder, så mener jeg det. 

Når jeg ikke har noe pent å si om bilde som legges ut, lar jeg være å si noe😅 

Skjønner ikke at det skal irritere folk. Selv har jeg ikke byttet bilde på mange år.

Anonymkode: 755fc...500

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 29.8.2021 den 20.08):

Jo det går an. Du kan ta «del med kun meg» og så kan ingen like eller kommentere profilbildet ditt. Mange som gjør det, inkludert meg selv 😊

Anonymkode: cb1a8...7f2

Skrevet

Er det ikke sånn alle sier når de møter venninna si for kaffe? "Hei nydelige, vakre deg. Vakker både inni og utenpå, glad du er i livet mitt"🥰😍🤣

Anonymkode: e4f93...88b

Gjest På druen
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Er det ikke sånn alle sier når de møter venninna si for kaffe? "Hei nydelige, vakre deg. Vakker både inni og utenpå, glad du er i livet mitt"🥰😍🤣

Anonymkode: e4f93...88b

😂😂

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...