Olaug Olsen Skrevet 29. august 2021 #1 Skrevet 29. august 2021 (endret) Hei alle kvinner på kvinneguiden. Som en oppfølger til mine tidligere tråder om alderdom og stil, ville jeg dele denne flotte reportasjen om Iris Apfel. Viser med flotte illustrasjoner hvordan man kan opprettholde arbeidet med å ha stil. Hvordan være stilig og en autoritet på mote, selv i svært høy alder. Ja det er mulig! https://www.minmote.no/nyheter/a/66ow7L/moteikonet-iris-apfel-runder-100-aar En inspirasjonskilde for oss som ønsker å eldes med stil! ...og her er tråden med de andre stillbildene: Endret 29. august 2021 av Olaug Olsen Måtte ta inn andre tråden. Samler momenter til et poeng her! 6
Perelandra Skrevet 29. august 2021 #2 Skrevet 29. august 2021 Flott dame! Jeg har stor sans for stilen hennes selv om jeg bare er halvparten så gammel som henne. 3
Olaug Olsen Skrevet 29. august 2021 Forfatter #3 Skrevet 29. august 2021 Ja. Hun viser med stilen sin at hun har autoritet! 2
AnonymBruker Skrevet 29. august 2021 #4 Skrevet 29. august 2021 Elsker henne!👏 Anonymkode: 1ccff...62f 3
Perelandra Skrevet 30. august 2021 #6 Skrevet 30. august 2021 Jeg liker sitatet fra Iris Apfel om at More is more, and less is a bore. 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå