Gå til innhold

Hvor realistisk er det at dette kan bli et forhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Møttes på Tinder, han er en del på mitt sted i forbindelse med jobb. Han jobber turnus og har en mnd fri av gangen mens jeg har 100% 9-16 jobb. Han er fristet til å bo her siden her er flere jobbmuligheter.. Men han har et barn der, jevngammelt med mitt. Det blir jo at han må reise annenhver uke nesten en time med fly for å møte barnet? Hvis han skulle komme hit oftere for dating skjønner jeg ikke hvordan det skulle gå til, jeg må ordne barnepass siden far til mitt barn er død. Barnevakten vil passe mitt barn hjemme hos oss for der sover barnet best,  Jeg og mannen må da bo på hotell? Er det hele bare fullstendig dødfødt fra start? Han virker veldig interessert og jeg synes han er himmelsk kjekk. men hvis han virkelig vil så er det vel mest han som bør foreslå hotell da? Helt uaktuelt å la han bo hos meg og møte barnet før vi evt er offisielt kjærester.

Anonymkode: f3fc1...ccb

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du går bare etter utseende du. 

Anonymkode: a0730...02f

Skrevet
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Du går bare etter utseende du. 

Anonymkode: a0730...02f

Da hadde jeg vel heller gått for en kjekkas som bor på samme sted som meg. Det var noe spesielt ved han her 

Ingen med erfaring med avstandsforhold og om det går bra til slutt?

Skrevet
AnonymBruker skrev (10 timer siden):

Da hadde jeg vel heller gått for en kjekkas som bor på samme sted som meg. Det var noe spesielt ved han her 

Ingen med erfaring med avstandsforhold og om det går bra til slutt?

Aner ikke er midt oppi noe sånt selv der jeg ikke vet utfallet enda.

• Liker 1
Skrevet

Hvor gammelt er barnet? Hvis det er under 10 år, er det kanskje mulig å introdusere han som en venn? 

Jeg har reisevei 2 timer til min mann. Men det er riktignok med bil og ferje.

Det høres kanskje litt dødfødt ut. Men samtidig tror jeg dere får det til å fungere hvis dere virkelig vil! 

Jeg tenker at dere egentlig burde hatt en skikkelig prat om det. Har dere økonomien til å leige hotell så ofte og for han å fly til barnet så ofte? Vil dere begge dette her sterkt nok til å ofre litt begge to?

Anonymkode: 047e0...bda

• Liker 1
Skrevet

Jeg kunne aldri vært med en mann som ikke prioriterer barnet sitt først, så om et forhold med deg på noen måte ville gjøre samværet med barnet vanskeligere (at han er mindre i området der barnet bor) så hadde det vært fullstendig uaktuelt. Men det er meg da. Du må jo kjenne på hva som er viktig for deg.

Anonymkode: ed034...ce3

• Liker 1
Skrevet

Høres kronglete ut. Men vil man noe nok, så er alt mulig. I motsatt fall så var det ikke meant to be uansett. 

Anonymkode: 90106...71a

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...