Gå til innhold

Kollega som er en trussel for ekteskapet mitt

Anbefalte innlegg

Skrevet

Dette er ikke hoved hoved jobben min, men en tidligere jobb som jeg tar litt vakter på innimellom. Er en type bolig uten å gå inn på mer. Vedkommende har et langvarig forhold. 

Siste vakten jeg jobbet begynte det en ny. Pga en del dødtid på jobben ble det ganske mye prat. Han addet meg etterpå på Facebook. Vi begynte å prate litt der om noe på jobben, og han skrev han kunne gjerne oppdatere meg med bilder innimellom, nå som jeg ikke skal jobbe så mye der. Han addet meg på snap. Etterhvert begynte han å sende en del snaper om annet. Han sender selfies med tekst fremfor chat. 

Han har sagt en del ting som gjør meg litt usikker på hvor jeg har han. Nå snaper vi kontinuerlig daglig og masse om kvelden. 

F eks :

* Kom å bli med på den hytteturen, du trenger ikke kjøre. 

* Nei spar heller den drikkingen til vi skal på fest sammen. (jeg forklarer at jeg og en del kollegaer pleier reise på litt turer sammen til hytter). Han sa at da var han hvem han skal smiske med. Så bortforklarer han det, med at det er jo gøy med fest med ulike kjønn. 

* Han kan sende selfies, også kan han spør om jeg ikke kan øke selfies selv. Jeg svarer at nå skal jeg dusje, han svarer "det er jo da du skal sende snaps 😅

* Jeg sende snap av at jeg holdt en baby i familien, og skrev at det var hyggelig å låne, men at jeg ikke skal ha flere nå. Jeg spør han tilbake om han ønsker mange. Han svarer: "fint antall du har 😅". Jeg svarer at det kunne jo tolkes på to måter. Han svarer at han mente det iallefall hyggelige, og får meg til å føle meg teit når jeg anta han mener det flørtende. 

* Han sender stadig meldinger om at jeg må bare sende snaps om jeg kjeder meg eller ønsker snakke om noe. 

* Når jeg har vært innom jobben senere han snaps om at det var koselig at jeg kom, og at jeg bare kunne vært lenger. (jeg skrev at jeg kanskje ble litt lenge). 

* Sier jeg ser bra ut. 

Jeg merker det begynner bli utfordrene. Jeg kjenner jeg liker snapene vel mye 🤦‍♀️ Jeg er gift og har to barn. Han gir meg så mye bekreftelse,som jeg har manglet pga. krevende periode hjemme 

Bør jeg sende en tullete snap å si at jeg tror jeg får vel mye sommerfuglene av det her, og at han må bekrefte alt det aldri kan bli noe mer 🤦‍♀️ Jeg er jo uansett gift og vil ikke falle i en felle. 

Anonymkode: 2ecca...8e6

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dette er jo veldig enkelt. Slutt å snap med kollegaen din. Det er ditt ansvar å kutte ut dette, det er du som er i et forhold.

Anonymkode: 6295b...b64

• Liker 39
Skrevet
AnonymBruker skrev (10 minutter siden):

Dette er ikke hoved hoved jobben min, men en tidligere jobb som jeg tar litt vakter på innimellom. Er en type bolig uten å gå inn på mer. Vedkommende har et langvarig forhold. 

Siste vakten jeg jobbet begynte det en ny. Pga en del dødtid på jobben ble det ganske mye prat. Han addet meg etterpå på Facebook. Vi begynte å prate litt der om noe på jobben, og han skrev han kunne gjerne oppdatere meg med bilder innimellom, nå som jeg ikke skal jobbe så mye der. Han addet meg på snap. Etterhvert begynte han å sende en del snaper om annet. Han sender selfies med tekst fremfor chat. 

Han har sagt en del ting som gjør meg litt usikker på hvor jeg har han. Nå snaper vi kontinuerlig daglig og masse om kvelden. 

F eks :

* Nei spar heller den drikkingen til vi skal på fest sammen. (jeg forklarer at jeg og en del kollegaer pleier reise på litt turer sammen til hytter). Han sa at da var han hvem han skal smiske med. Så bortforklarer han det, med at det er jo gøy med fest med ulike kjønn. 

* Han kan sende selfies, også kan han spør om jeg ikke kan øke selfies selv. Jeg svarer at nå skal jeg dusje, han svarer "det er jo da du skal sende snaps 😅

* Jeg sende snap av at jeg holdt en baby i familien, og skrev at det var hyggelig å låne, men at jeg ikke skal ha flere nå. Jeg spør han tilbake om han ønsker mange. Han svarer: "fint antall du har 😅". Jeg svarer at det kunne jo tolkes på to måter. Han svarer at han mente det iallefall hyggelige, og får meg til å føle meg teit når jeg anta han mener det flørtende. 

* Han sender stadig meldinger om at jeg må bare sende snaps om jeg kjeder meg eller ønsker snakke om noe. 

* Når jeg har vært innom jobben senere han snaps om at det var koselig at jeg kom, og at jeg bare kunne vært lenger. (jeg skrev at jeg kanskje ble litt lenge). 

* Sier jeg ser bra ut. 

Jeg merker det begynner bli utfordrene. Jeg kjenner jeg liker snapene vel mye 🤦‍♀️ Jeg er gift og har to barn. Han gir meg så mye bekreftelse,som jeg har manglet pga. krevende periode hjemme 

Bør jeg sende en tullete snap å si at jeg tror jeg får vel mye sommerfuglene av det her, og at han må bekrefte alt det aldri kan bli noe mer 🤦‍♀️ Jeg er jo uansett gift og vil ikke falle i en felle. 

Du er utsultet på oppmerksomhet. Få barnevakt. Gå på date med din mann?

• Liker 30
Skrevet
KvinneguidenBruker skrev (Akkurat nå):

Du er utsultet på oppmerksomhet. Få barnevakt. Gå på date med din mann?

Enig. Ts og mannen bør sette av og skrive opp et visst antall timer pr uke med kjærestetid i kalenderen ♥️

Anonymkode: 3b149...daa

• Liker 9
Skrevet

Denne skjønte jeg ikke.....

han vil ha nudes. Slutt å snappe. 

• Liker 13
Skrevet

Herlighet, slett nå denne kollegaen fra Snap, da! Og fra fb også. Og dersom han spør så sier du bare at du har landet på at du vil begrense dine sosiale medier til kun familie og venner, ikke kollegaer. 

PS: Skjerp deg!

Anonymkode: 8cba7...b64

• Liker 25
Skrevet

Dette er jo utroskap. Digitalt. Stakkars mannen din, gi slipp på han, han fortjener bedre.

Anonymkode: ad968...06b

• Liker 16
Skrevet

Men hvorfor ønsker denne kollegaen å bruke SÅ mye tid på meg??? 

Skrevet
AnonymBruker skrev (18 minutter siden):

F eks :

* Sier jeg ser bra ut. 

Det høres virkelig IKKE ut som du har fortjent ros/bekreftelse fra ektemannen. 

Det er helt drøyt - anser det som utroskap - å ha slik kontakt/ flørte så åpenlyst med en eller annen motbydelig kar når du er gift. Du bør skamme deg.

• Liker 11
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Han merker jo at døren står på gløtt og at det her finnes muligheter for å ligge!!! Hvor dumt går det an å spørre??

Avslutt dette før det går for langt, jeg lover deg at det ikke kommer noe godt ut av dette! Snakker av erfaring. Ikke gjør dette mot mannen din. 

Anonymkode: d4b34...d4f

• Liker 37
Skrevet

Herlighet, dette er ikke å være utro!! Men det er en farlig flørt. Ville sluttet før du blir dratt for langt inn i det

Anonymkode: 1a792...819

• Liker 6
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Herlighet, dette er ikke å være utro!! Men det er en farlig flørt. Ville sluttet før du blir dratt for langt inn i det

Du er enig i at det er en flørt fra hans side?

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Du er åpenbart betatt av denne mannen siden du fisker etter bekreftelse på at han virkelig liker deg og flørter med deg. Er du villig til å involvere deg mer i denne upassende situasjonen? Hva hadde du følt hvis mannen din gjorde det samme du gjør nå? Hvis du ønsker å bevare familien og ekteskapet ditt så avslutter du dette nå. 

Anonymkode: 9d51f...acc

• Liker 27
Skrevet
AnonymBruker skrev (12 minutter siden):

Fordi du bruker SÅ mye tid på ham, og dermed gir ham håp om at det kan bli noe. 

AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Spiller det noen rolle? Spørsmålet er om det er en flørt fra DIN side - det er du som er gift. 

• Liker 13
Skrevet
AnonymBruker skrev (14 minutter siden):

Spørsmålet er hvorfor DU ønsker å bruke så mye tid på han!!! Nå må du slutte med ansvarsfraskrivelsen. Alt dette er ditt eget ansvar. Slutt nå mens leken er god. Ellers kommer du garantert til å angre.

Anonymkode: be389...d3e

• Liker 20
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Ja han flørter absolutt med deg - ta det som et kompliment og prøv å booste opp ekteskapet

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...