Gå til innhold

Hva oppbevarer du i yttergangen?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er mange som ikke har de største boligene, og derfor må oppbevare andre ting enn bare vanlige ytterjakker, skjerf etc. i gangen. Så hva oppbevarer du i gangen/entréen ?

Anonymkode: bd725...aab

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi har våpenskapet i gangen. Dårlig plassering, skal flyttes så snart oppussingen er ferdig i 2. etasje. Og de putene som ikke får plass i putekassen ute oppbevares i gangen når de ikke er i bruk om sommeren (om vinteren bærer vi dem opp på loftet). I tillegg har vi laget «ladestasjon» for batteriene til elsyklene i gangen (sikreste stedet pga fliser på golvet og røykvarsler i taket rett over).

Anonymkode: add8b...a5f

• Liker 1
Skrevet

Diverse jakker, sko/sandaler og en kommode med plass til votter/luer/ skjerf. Og selvfølgelig nøkler og solbriller,veske.

• Liker 1
Skrevet

Vi har en skyvedørsgarderobe der vi i tillegg til ytterjakker, skjerf, sko osv. oppbevarer pant, glass/metall-resirkulering, skopuss o.l., alt av bagger/sekker/vesker, strandmadrasser og sikkert mer jeg ikke kommer på nå.

Anonymkode: 53abc...174

• Liker 1
Skrevet

Yttertøy og sko for 4 personer, sekker, bagger, telt, sykkelhjelmer,turutstyr,  litt julepynt, solbriller, dykkermaske og svømmeføtter. Mulig mer og som jeg ikke kommer på. Har et stort skap med god lagringsplass. 

Anonymkode: 837fb...be1

• Liker 1
Skrevet

I tillegg til yttertøy og sko, oppbevarer jeg kattemat. Pleier å kjøpe tørrfôr i sekker, og oppbevarer det klesskapet i gangen. 

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...