AnonymBruker Skrevet 29. august 2021 #1 Skrevet 29. august 2021 Er mange som ikke har de største boligene, og derfor må oppbevare andre ting enn bare vanlige ytterjakker, skjerf etc. i gangen. Så hva oppbevarer du i gangen/entréen ? Anonymkode: bd725...aab
AnonymBruker Skrevet 29. august 2021 #2 Skrevet 29. august 2021 Vi har våpenskapet i gangen. Dårlig plassering, skal flyttes så snart oppussingen er ferdig i 2. etasje. Og de putene som ikke får plass i putekassen ute oppbevares i gangen når de ikke er i bruk om sommeren (om vinteren bærer vi dem opp på loftet). I tillegg har vi laget «ladestasjon» for batteriene til elsyklene i gangen (sikreste stedet pga fliser på golvet og røykvarsler i taket rett over). Anonymkode: add8b...a5f 1
sommermor Skrevet 29. august 2021 #3 Skrevet 29. august 2021 Diverse jakker, sko/sandaler og en kommode med plass til votter/luer/ skjerf. Og selvfølgelig nøkler og solbriller,veske. 1
AnonymBruker Skrevet 29. august 2021 #4 Skrevet 29. august 2021 Vi har en skyvedørsgarderobe der vi i tillegg til ytterjakker, skjerf, sko osv. oppbevarer pant, glass/metall-resirkulering, skopuss o.l., alt av bagger/sekker/vesker, strandmadrasser og sikkert mer jeg ikke kommer på nå. Anonymkode: 53abc...174 1
AnonymBruker Skrevet 29. august 2021 #5 Skrevet 29. august 2021 Yttertøy og sko for 4 personer, sekker, bagger, telt, sykkelhjelmer,turutstyr, litt julepynt, solbriller, dykkermaske og svømmeføtter. Mulig mer og som jeg ikke kommer på. Har et stort skap med god lagringsplass. Anonymkode: 837fb...be1 1
Kniv & gaffel Skrevet 29. august 2021 #6 Skrevet 29. august 2021 I tillegg til yttertøy og sko, oppbevarer jeg kattemat. Pleier å kjøpe tørrfôr i sekker, og oppbevarer det klesskapet i gangen. 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå