Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Eggløsning var enten for 13 eller 14 dager siden slik jeg ser det ut fra temp. Var sikker på at mens skulle komme da jeg kjente masse murring før helga. Tok en tidlig test fredag og den var helt klart negativ. Venter mens imorgen eller senest tirsdag men kjenner ingen antydning til den nå, det bruker jeg alltid gjøre rett før. 
Kan testen være feil? Vil ikke tro det, men bare en tanke. 

Anonymkode: b81bc...699

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Mest sannsynlig er ikke testen feil nei, med mindre du har hatt eggløsning senere enn du tror.

Anonymkode: 00629...5f5

Skrevet

Du kan ha hatt veldig sen implantering/festing - tror det er oppgitt at det KAN ta opp til 12 dager, og da ville evt. ikke testen vist positiv ennå. Sjansen er nok ikke så stor, men den er der, så ville testet. HcG-produksjon varierer også fra kvinne til kvinne, så egget kan ha festet seg på - la oss si 9/10 dpo - og HcG verdiene dine har ikke blitt høye nok ennå. Testen var nok riktig, men ja, det er mulig å teste negativt 11 dpo og så positivt senere, selv om de fleste får utslag på tidligtest 11 dpo :) 

Anonymkode: 168a4...6ef

Skrevet

Takk for svar. 
Er 14 dpo (ihvertfall) idag. Hadde et stort temphopp fra mandag til tirsdag for 2 uker siden. 
Regnet med temp skulle synke idag og mens kommer idag eller imorgen men temp over 36,8. bruker å ligge på 36,4 når mens kommer. Sannsynligvis synker tempen kraftig imorgen. 
Hvis ikke er dette rart og det blir en ny test 😀 

ts

Anonymkode: b81bc...699

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...