Gå til innhold

One night stand

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!

Kom meg nylig ut av et 5 års samboerskap. Var ute i helgen og endte opp med å møte en fyr fra tinder. Endte opp med å ligge med han. Under natten holdt han hånden min, holdt rundt meg hele natten og spoonet med meg. Mens jeg var halvvåken, kysset han meg på skinnet flere ganger. Han insisterte på å følge meg hjem. Vi ruslet ute og hadde en fin samtale til vi ankom der jeg bor. Er dette normalt av en man har ligget med? Jeg er veldig ny på dette her, ettersom jeg har vært i et samboerforhold

Jeg fikk et godt inntrykk av han, og virker bare super hyggelig. Men er dette normalt av en man møter på tinder å være så snill og så grei?

Anonymkode: c74ce...3c9

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet
AnonymBruker skrev (17 minutter siden):

Hei!

Kom meg nylig ut av et 5 års samboerskap. Var ute i helgen og endte opp med å møte en fyr fra tinder. Endte opp med å ligge med han. Under natten holdt han hånden min, holdt rundt meg hele natten og spoonet med meg. Mens jeg var halvvåken, kysset han meg på skinnet flere ganger. Han insisterte på å følge meg hjem. Vi ruslet ute og hadde en fin samtale til vi ankom der jeg bor. Er dette normalt av en man har ligget med? Jeg er veldig ny på dette her, ettersom jeg har vært i et samboerforhold

Jeg fikk et godt inntrykk av han, og virker bare super hyggelig. Men er dette normalt av en man møter på tinder å være så snill og så grei?

Trist å tenke på at kvinner blir overrasket over at en mann kan være snill og grei🙈 skulle dette være feil også? Skulle han vært litt mindre snill og grei? Ikke for snill, men ikke slem, eller kald heller. Det skal ikke være lett.. 

Anonymkode: 3e35d...070

• Liker 13
Skrevet

Har mange venninner, som har hatt ONS som opplever at de verken spooner med hverandre osv. Men det er et Hei og hade.  Derfor er jeg nysgjerrig. 

Skrevet

Tror jeg hadde vært ganske tydelig på hva du forventer videre, så slipper han å ha forventninger om noe mer hvis du bare er ute etter ons.

Skrevet

Helt vanlig.

Hilsen mann som har knulla rundt 30-40 tinderbabes på første date. 

Anonymkode: e9b00...de1

• Liker 4
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Har mange venninner, som har hatt ONS som opplever at de verken spooner med hverandre osv. Men det er et Hei og hade.  Derfor er jeg nysgjerrig. 

Men det bør vel være en positiv ting, eller? Det fører sjeldent noe godt med seg å overanalysere.

Anonymkode: 3e35d...070

Skrevet

Det har jeg aldri opplevd

Anonymkode: 87dd4...b64

• Liker 1
Skrevet

På de ons jeg har hatt har mennene vært slik du beskriver. De har også ønsket mer kontakt i ettertid. 

Anonymkode: 1c8a4...25c

• Liker 3
Skrevet

Hvorfor hadde du sex med han? 

Anonymkode: 05c73...60e

Skrevet

Tegnene du beskriver, så er det bare en av dere som har hatt ONS. Virker som han ønsker mer. Vet du hva du ønsker da? Er han en kar du kan utvikle følelser for? Men at han er grei og snill, har med folkeskikk å gjøre. 

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (30 minutter siden):

Helt vanlig.

Hilsen mann som har knulla rundt 30-40 tinderbabes på første date. 

Er du kjekk?

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Er du kjekk?

Litt over snittet vil jeg si.

Men hatt Tinder siden det kom. Så da er det jo faktisk ikke så mange per år. 

• Liker 1
Skrevet
Doktor Dyregod skrev (1 time siden):

Tegnene du beskriver, så er det bare en av dere som har hatt ONS. Virker som han ønsker mer. Vet du hva du ønsker da? Er han en kar du kan utvikle følelser for? Men at han er grei og snill, har med folkeskikk å gjøre. 

Jeg ønsker å ha mer kontakt med han. For han virket som en veldig ålreit fyr! 

-TS

Skrevet
AnonymBruker skrev (13 minutter siden):

-TS

Da så. Temaet har vært oppe før, og sensus var egentlig at det ikke sier noe som helst. Mange av oss menn liker kos og nærhet, og maksimerer gjerne opplevelsen på den måten, uten at det trenger å bety interessert. Men sjansen for det motsatte er kanskje like god, så du har ingenting å tape på å spørre etter reprise, eller en annen type date. 

Anonymkode: c1d78...51a

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Fordi hun hadde lyst

Anonymkode: 18c14...694

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (36 minutter siden):

-TS

Da er det jo mulighet for at ingen av dere hadde ONS da. Det er jo knallbra. Får håpe at han er en genuin gutt med folkeskikk da.  Lykke til da. 🤞🤞

• Liker 2
Skrevet
Doktor Dyregod skrev (1 time siden):

Da er det jo mulighet for at ingen av dere hadde ONS da. Det er jo knallbra. Får håpe at han er en genuin gutt med folkeskikk da.  Lykke til da. 🤞🤞

Håper det også! Livredd for å bli avvist, men jeg må bare våge å ta initiativ 

-TS

Skrevet

👍👍

Skrevet
AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Hun ville vel ha han da.. Enkelte menn altså, vi kvinner har sexlyst vi også.

Anonymkode: a2e3c...c73

Skrevet
AnonymBruker skrev (18 minutter siden):

Hun ville vel ha han da.. Enkelte menn altså, vi kvinner har sexlyst vi også.

Anonymkode: a2e3c...c73

Vil gjette på at spørsmålet kom fra en kvinne. 

Anonymkode: c1d78...51a

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...