AnonymBruker Skrevet 29. august 2021 #1 Skrevet 29. august 2021 En jeg datet i ca 4 mnd dro til hjemlandet sitt og skulle være der i ca 1 mnd. Det har snart gått 1 mnd nå og i løpet av den tiden så har han ikke vært pålogget noe sted, og tlf er avslått. Det skal sies at det skjedde ting mellom oss før han dro som ikke var så bra og som skuffet meg, men nå er jeg enda mer ødelagt da han ikke er mulig å få tak i og jeg sitter med mange ubesvarte spørsmål. Hvordan i alle dager komme seg videre? Dette spiser meg opp og klarer snart ikke lenger gjøre det jeg skal i hverdagen. Anonymkode: 5d6e2...037
GrønnNellik68 Skrevet 29. august 2021 #2 Skrevet 29. august 2021 Kontakte noen som kjenner han og spør. Tror du kanskje har skrevet om dette før jeg husker ikke helt.
AnonymBruker Skrevet 29. august 2021 #3 Skrevet 29. august 2021 Bente1234 skrev (1 time siden): Kontakte noen som kjenner han og spør. Tror du kanskje har skrevet om dette før jeg husker ikke helt. Ja det stemmer. Kontaktet én til, men fikk ikke noe svar. Vet ikke om personen har sett den heller da vi ikke er venner på Facebook. Vil ikke kontakte flere nå i tilfelle han jeg datet får høre om det. Vil ikke virke desperat hvis det handler om at han faktisk ikke vil ha kontakt med meg. Anonymkode: 5d6e2...037
GrønnNellik68 Skrevet 29. august 2021 #4 Skrevet 29. august 2021 Er ikke desperat og bry seg om andre mennesker, ja hva så om han får høre det? I hvertfall får du vite at han er i livet og har det greit, var det ikke det som var viktigst???
AnonymBruker Skrevet 29. august 2021 #5 Skrevet 29. august 2021 Lag en fake insta eller noe og prøv å få kontakt kanskje? Anonymkode: 76393...96e
AnonymBruker Skrevet 29. august 2021 #6 Skrevet 29. august 2021 Ville prøvd å fokusert på andre ting. Vet hvordan det er å ha det sånn. Kjenner følelsen. Man blir kjempedeppa. Men ta kontakt med en en god venninne. Finn på noe, og få fokuset over på noe annet. Hold deg opptatt. Ikke bli sittende alene med følelsene. Det hjelper. Ikke prøv å ta kontakt med han. Anonymkode: 2edd4...fed
AnonymBruker Skrevet 29. august 2021 #7 Skrevet 29. august 2021 AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Lag en fake insta eller noe og prøv å få kontakt kanskje? Anonymkode: 76393...96e Han har aldri vært på insta, men facebook og whatsapp. Ser at han ikke har blokkert meg på whatsapp da jeg fortsatt ser profilbilde og ser når han sist var pålogget. Har testet med ei venninne hvordan det ser ut når man er blokkert. Samme venninne prøvde også å ringe han fra sitt nr, men tlf er slått av. Anonymkode: 5d6e2...037
AnonymBruker Skrevet 29. august 2021 #8 Skrevet 29. august 2021 Bente1234 skrev (15 minutter siden): Er ikke desperat og bry seg om andre mennesker, ja hva så om han får høre det? I hvertfall får du vite at han er i livet og har det greit, var det ikke det som var viktigst??? Jo det er det. Men vil heller ikke sitte igjen som den dumme her. Etter det som skjedde sist, så er det ikke riktig at det er jeg som henger etter han hvis alt faktisk er bra. Men ja, jeg lurer virkelig på om han er i live eller ikke... Anonymkode: 5d6e2...037
GrønnNellik68 Skrevet 29. august 2021 #9 Skrevet 29. august 2021 AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Jo det er det. Men vil heller ikke sitte igjen som den dumme her. Etter det som skjedde sist, så er det ikke riktig at det er jeg som henger etter han hvis alt faktisk er bra. Men ja, jeg lurer virkelig på om han er i live eller ikke... Anonymkode: 5d6e2...037 Det nytter jo ikke med den innstillingen der tror jeg.. enten må du la være eller så må du spørre..er jo ikke verre enn det. Ellers spørre noen
AnonymBruker Skrevet 29. august 2021 #10 Skrevet 29. august 2021 Bente1234 skrev (6 minutter siden): Det nytter jo ikke med den innstillingen der tror jeg.. enten må du la være eller så må du spørre..er jo ikke verre enn det. Ellers spørre noen Har tenkt på at jeg kanskje kan spørre den personen jeg fikk svar fra som skrev at han ikke visste noe fordi de kun hadde jobbet sammen, om han vet om noen jeg kan spørre. Er ikke av de som er mest frampå, så er vel derfor jeg tenker slik. Har også tenkt at alt dette kanskje handler om at han har kuttet ut sitt norske nr siden han er i hjemlandet sitt. Uansett rart at han aldri er pålogget på Facebook/messenger. Anonymkode: 5d6e2...037
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå