AnonymBruker Skrevet 29. august 2021 #1 Skrevet 29. august 2021 Jeg sitter og blar gjennom Facebook i dag og ser bilder av venner og bekjente, og det slår meg at mange ser faktisk bedre ut på bilde i virkeligheten selv om det er bilder som bare er tatt i farten. Hvorfor det? Noen har jo selvfølgelig dollet seg opp og sminket seg, og da ser man jo bedre ut, men sånn gjevnt over synes jeg folk ser bra ut. Jeg derimot synes jeg ser bedre ut i speilet og i virkeligheten, enn på bilder. Finnes ikke fotogen😒 Anonymkode: b369f...3a6 5
AnonymBruker Skrevet 29. august 2021 #2 Skrevet 29. august 2021 Legger de ut selfies som er snudd tilsvarende det man ser i speilet? Jeg ser minst dobbelt så bra ut speilvendt. Anonymkode: 4d0e0...d36 3
AnonymBruker Skrevet 29. august 2021 #3 Skrevet 29. august 2021 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Legger de ut selfies som er snudd tilsvarende det man ser i speilet? Jeg ser minst dobbelt så bra ut speilvendt. Anonymkode: 4d0e0...d36 Nei ikke alle, mange sitter bare ved et hagebord og spiser lunsj feks. Ts Anonymkode: b369f...3a6
AnonymBruker Skrevet 29. august 2021 #4 Skrevet 29. august 2021 Da er det sikkert en av de tingene som "bare er sånn". Noen er fotogene, og fremstår alltid penere enn i virkeligheten. Jeg får gjerne høre på date at jeg ser mye bedre ut enn på bildene mine, og da har jeg altså tatt 50 bilder i hver situasjon for å finne et eneste jeg kan velge ut av hver type. Anonymkode: 4d0e0...d36 1
AnonymBruker Skrevet 29. august 2021 #5 Skrevet 29. august 2021 AnonymBruker skrev (1 time siden): Jeg sitter og blar gjennom Facebook i dag og ser bilder av venner og bekjente, og det slår meg at mange ser faktisk bedre ut på bilde i virkeligheten selv om det er bilder som bare er tatt i farten. Hvorfor det? Noen har jo selvfølgelig dollet seg opp og sminket seg, og da ser man jo bedre ut, men sånn gjevnt over synes jeg folk ser bra ut. Jeg derimot synes jeg ser bedre ut i speilet og i virkeligheten, enn på bilder. Finnes ikke fotogen😒 Anonymkode: b369f...3a6 I speilet er du speilvendt. Så hvordan du selv ser ut i virkeligheten vet du strengt tatt ikke. Men en grunn til at mange ser bedre ut på bilder kan være at man blir «små» på bilder så ikke skavanker og slikt vises. Eller at lyset faller på måter det ikke gjør i virkeligheten. Anonymkode: d2551...e54 1
AnonymBruker Skrevet 29. august 2021 #6 Skrevet 29. august 2021 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Jeg sitter og blar gjennom Facebook i dag og ser bilder av venner og bekjente, og det slår meg at mange ser faktisk bedre ut på bilde i virkeligheten selv om det er bilder som bare er tatt i farten. Hvorfor det? Noen har jo selvfølgelig dollet seg opp og sminket seg, og da ser man jo bedre ut, men sånn gjevnt over synes jeg folk ser bra ut. Jeg derimot synes jeg ser bedre ut i speilet og i virkeligheten, enn på bilder. Finnes ikke fotogen😒 Anonymkode: b369f...3a6 Du ser faktisk penere ut i speilet. Kameraet gjør noen endringer. Så en artikkel om akkurat dette. Google. Stor forskjell på speil og i kameraet . Jeg er også penere i virkeligheten . Levende ansikt tar seg ofte ikke så godt ut på bilder. Folk legger ut de fineste bildene av seg da..så det er en forklaring 🤣 Anonymkode: b2fbc...ee9 2
AnonymBruker Skrevet 29. august 2021 #7 Skrevet 29. august 2021 Bildene er selvfølgelig redigert. Det er easy peasy å bare justere farger og kontrast litt; Og vipps! Så er man penere. Anonymkode: fd831...e83 3
AnonymBruker Skrevet 29. august 2021 #8 Skrevet 29. august 2021 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Du ser faktisk penere ut i speilet. Kameraet gjør noen endringer. Så en artikkel om akkurat dette. Google. Stor forskjell på speil og i kameraet . Jeg er også penere i virkeligheten . Levende ansikt tar seg ofte ikke så godt ut på bilder. Folk legger ut de fineste bildene av seg da..så det er en forklaring 🤣 Anonymkode: b2fbc...ee9 Det kan umulig være en universell sannhet at alle ser penere ut i speil enn i virkeligheten. Anonymkode: d2551...e54 1
AnonymBruker Skrevet 29. august 2021 #9 Skrevet 29. august 2021 Jeg syns jeg ser bedre ut i speilet enn på bilder. Hva andre syns om meg vet jeg ikke 😂 Anonymkode: c3688...9f9
AnonymBruker Skrevet 29. august 2021 #10 Skrevet 29. august 2021 Det handler om «Det gyldne snitt». Forholdet mellom de enkelte delene i ansiktet og som gjør at noen oppfattes som penere. Anonymkode: 0ae5e...002 1
AnonymBruker Skrevet 29. august 2021 #11 Skrevet 29. august 2021 Alle ser bedre ut med filter Anonymkode: ce29f...8d4 1
Bloms Skrevet 29. august 2021 #12 Skrevet 29. august 2021 Jeg og føler de aller fleste andre ser bra ut på bilder. Mens jeg syns selv jeg ser bedre ut i virkeligheten enn på bilder. Vet ikke om det bare er noe mange syns selv også?
AnonymBruker Skrevet 29. august 2021 #13 Skrevet 29. august 2021 Jeg ser mye bedre ut speilvendt ! Hadde ikke tenkt over det en gang før nylig. Så nå snur jeg alltid bilder av meg så de ser ut som jeg gjør ellers. Anonymkode: eedd5...390
AnonymBruker Skrevet 30. august 2021 #14 Skrevet 30. august 2021 Må da vel være bedre å se penere ut i virkeligheten? Må jo være kjedelig hvis man er aktiv på Tinder osv og gutta blir skuffet når de ser deg live fordi du så mye bedre ut på bildene? 😂 Anonymkode: 764f4...911 1
Lorieen Skrevet 30. august 2021 #15 Skrevet 30. august 2021 Noen er bare naturlig fotogene. Jeg er motsatt, jeg kjenner virkelig INGEN som er så lite fotogene som meg selv. 1
AnonymBruker Skrevet 30. august 2021 #16 Skrevet 30. august 2021 AnonymBruker skrev (13 timer siden): Du ser faktisk penere ut i speilet. Kameraet gjør noen endringer. Så en artikkel om akkurat dette. Google. Stor forskjell på speil og i kameraet . Jeg er også penere i virkeligheten . Levende ansikt tar seg ofte ikke så godt ut på bilder. Folk legger ut de fineste bildene av seg da..så det er en forklaring 🤣 Anonymkode: b2fbc...ee9 AnonymBruker skrev (11 timer siden): Det kan umulig være en universell sannhet at alle ser penere ut i speil enn i virkeligheten. Anonymkode: d2551...e54 At de fleste ser så mye penere ut i speilet er bare tull,jeg har da sett utallige mennesker speile seg og de ser heeelt like ut når jeg ser de utenfor speilet også🙄 Anonymkode: 5193a...231 2
Jdz Skrevet 30. august 2021 #17 Skrevet 30. august 2021 AnonymBruker skrev (11 timer siden): Jeg syns jeg ser bedre ut i speilet enn på bilder. Hva andre syns om meg vet jeg ikke 😂 Anonymkode: c3688...9f9 Det gjør jeg også, trodde det var ganske normalt. AnonymBruker skrev (9 timer siden): Jeg ser mye bedre ut speilvendt ! Hadde ikke tenkt over det en gang før nylig. Så nå snur jeg alltid bilder av meg så de ser ut som jeg gjør ellers. Anonymkode: eedd5...390 Samme her. Ikke bare i speilet, men når jeg speilvender bilder også. Litt kjipt egentlig, og skjønner ikke hvorfor det er sånn.
AnonymBruker Skrevet 30. august 2021 #18 Skrevet 30. august 2021 11 hours ago, AnonymBruker said: Det kan umulig være en universell sannhet at alle ser penere ut i speil enn i virkeligheten. Anonymkode: d2551...e54 Sikkert ikke, men mange syns de ser penere ut i speilet, fordi det er slik de ser seg selv daglig. Og når man ser seg snudd ser man rar ut. Om man ikke er helt symmetrisk. Anonymkode: 9ffdf...240 1
Lady T Skrevet 30. august 2021 #19 Skrevet 30. august 2021 Lorieen skrev (1 time siden): Noen er bare naturlig fotogene. Jeg er motsatt, jeg kjenner virkelig INGEN som er så lite fotogene som meg selv. Me too😂🙈 Jeg kan føle meg kjempefin i speilet og får ofte høre at jeg er pen/fin/vakker.. Ser heller ikke så verst ut på selfies.. Så ser jeg bildene andre har tatt - oh my, ser faktisk HELT grusom ut! 😭😂😭 Er sånn at andre kommenter det også, at jeg var finere i virkeligheten Men for ikke så lenge siden fikk jeg hjelp av en venninne om hvordan jeg skal posere på bilder (spesielt hvilke vinkel jeg skal ha hodet). Vi tok bilder fra ulike vinkler for å sammenligne, og da fant vi min vinkel. Og etter det blir jeg mye mer fornøyd med bildene! Så det er et tips 😄
AnonymBruker Skrevet 30. august 2021 #20 Skrevet 30. august 2021 Jeg tar mye bilder, og det er helt klart noen som typisk ser bedre ut på bilder og noen som ser verre ut. Det er det som heter å være fotogen. Foto har en tendens til å fremheve skygger, så en liten nese uten skarpe kanter vil gjerne se bedre ut på bilder enn enn større mer kantete nese. Noen har mer transparent hud enn andre, da kan den se mer ujevn ut på bilder enn den egentlig er. Andre har hud som automatisk ser bedre ut. Her kan sminke også gjøre stor forskjell. Naturlig utstråling kommer også dårlig frem på bilder. Og så hjelper det å posere eller være avslappet. Om man synes det er kleint å bli tatt bilde av ser man lett rar ut på bildet. Anonymkode: 3806e...3a2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå