AnonymBruker Skrevet 29. august 2021 #1 Skrevet 29. august 2021 Hei Dere some hadde IVF behandling tok dere medisinen Visanne ? Jeg skal gjennomføre IVF behandling i desember og min lege vil at jeg begynne på visanne i oktober. Jeg vil gjerne prøve igjen naturlig før IVF men det er ikke mulig med visanne. Er det nødvendig å ta visanne ? Anonymkode: c9fde...07d
AnonymBruker Skrevet 30. august 2021 #2 Skrevet 30. august 2021 AnonymBruker skrev (15 timer siden): Hei Dere some hadde IVF behandling tok dere medisinen Visanne ? Jeg skal gjennomføre IVF behandling i desember og min lege vil at jeg begynne på visanne i oktober. Jeg vil gjerne prøve igjen naturlig før IVF men det er ikke mulig med visanne. Er det nødvendig å ta visanne ? Anonymkode: c9fde...07d Om legen din sier det så bør du vel følge det rådet og ikke høre på evt en random person her som sier ja eller nei? Om du ikke ønsker det så får du diskutere med legen din.... Jeg kan jo si JA, den må du ta. Sånn da, fikk du et svar... Anonymkode: d85b3...0e2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå