AnonymBruker Skrevet 29. august 2021 #1 Skrevet 29. august 2021 Jeg ser etter en sugardaddy og har en del spørsmål rundt denne «ordningen» 😂 hvordan fant dere han? hva driver han med ? (Jobb) Er han gift eller singel? hvor ofte møtes dere ? hva får du av han? hva krever han fra deg? hvor stor aldersforskjell er det mellom dere ? eller kan du føye på ekstra info i svare ditt 😊 ønsker å høre litt fra dere med erfaring om hvordan dette fungerer 😀 takk på forhånd 😊 Anonymkode: 63421...de7
jabx Skrevet 29. august 2021 #2 Skrevet 29. august 2021 Tror neppe du får så blide svar på dette her... 5
AnonymBruker Skrevet 29. august 2021 #3 Skrevet 29. august 2021 Begynne med å kalle det for det det er, en horekunde. Det blir ikke «vakrere» av å kalle det «sugardaddy». Anonymkode: ff0f4...528 29
AnonymBruker Skrevet 29. august 2021 #4 Skrevet 29. august 2021 Du mener med andre ord en horekunde ikke sant? Anonymkode: 46f32...8c4 10
AnonymBruker Skrevet 29. august 2021 #6 Skrevet 29. august 2021 Kanskje du finner flere svar på litt mer egnede nettsider? Anonymkode: c5913...149
AnonymBruker Skrevet 29. august 2021 #8 Skrevet 29. august 2021 AnonymBruker skrev (5 timer siden): Kanskje du finner flere svar på litt mer egnede nettsider? Anonymkode: c5913...149 Der er nettopp derfor jeg laget denne tråden. Nettopp fordi jeg ikke vet hvilke sider som er egnet til dette 🤦🏻♀️😂 hadde jeg visst det, hadde jeg ikke laget tråder og stilt 100 spørsmål her 🙄😂 men takk for svar. Likevel. ts Anonymkode: 63421...de7
Djungelvrål Skrevet 29. august 2021 #9 Skrevet 29. august 2021 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Der er nettopp derfor jeg laget denne tråden. Nettopp fordi jeg ikke vet hvilke sider som er egnet til dette 🤦🏻♀️😂 hadde jeg visst det, hadde jeg ikke laget tråder og stilt 100 spørsmål her 🙄😂 men takk for svar. Likevel. ts Anonymkode: 63421...de7 Han forventer sex, du får ting eller penger. De fleste er gamle og stygge. De kjekke og yngre trenger ikke betale en prostituert for sex. 12
AnonymBruker Skrevet 29. august 2021 #10 Skrevet 29. august 2021 1 hour ago, Peonjenta said: Han forventer sex, du får ting eller penger. De fleste er gamle og stygge. De kjekke og yngre trenger ikke betale en prostituert for sex. Jeg har solgt sex og majoriteten var faktisk unge og tiltrekkende karer, utrolig nok. Det gjorde at jeg var komfortabel med å jobbe oftere enn jeg egentlig hadde tenkt, for flere av dem var gode i senga og kjempehyggelige menn! De kjekkeste var alltid de som var "lykkelig" gift, gjerne de med enten høygravid kone eller det første året etter fødsel, hvor nesten alle sa at de valgte prostituerte for å ikke risikere å såre kona ved at det skulle bli oppdaget. De hadde uten tvil hatt bra sjans på damer på byen hvis vi hadde valgt det, men det er vel mer risikosport... Nå er jeg ferdig utdannet psykolog og har forsket litt på dette temaet i etterkant. Det er ikke noe jeg noensinne vil gå tilbake til, men i mine yngre dager før jeg hadde kjempet mot mine egne demoner føltes det riktig. Jeg hadde dog aldri noen sugardaddy, men de er nok ganske vanskelige å finne i Norge. Jeg tror ikke markedet er helt åpent for det enda, men Nakenprat eller Fetlife vil nok være muligheter for å finne noe. Anonymkode: 0661d...209 2
AnonymBruker Skrevet 29. august 2021 #11 Skrevet 29. august 2021 AnonymBruker skrev (9 minutter siden): Jeg har solgt sex og majoriteten var faktisk unge og tiltrekkende karer, utrolig nok. Det gjorde at jeg var komfortabel med å jobbe oftere enn jeg egentlig hadde tenkt, for flere av dem var gode i senga og kjempehyggelige menn! De kjekkeste var alltid de som var "lykkelig" gift, gjerne de med enten høygravid kone eller det første året etter fødsel, hvor nesten alle sa at de valgte prostituerte for å ikke risikere å såre kona ved at det skulle bli oppdaget. De hadde uten tvil hatt bra sjans på damer på byen hvis vi hadde valgt det, men det er vel mer risikosport... Nå er jeg ferdig utdannet psykolog og har forsket litt på dette temaet i etterkant. Det er ikke noe jeg noensinne vil gå tilbake til, men i mine yngre dager før jeg hadde kjempet mot mine egne demoner føltes det riktig. Jeg hadde dog aldri noen sugardaddy, men de er nok ganske vanskelige å finne i Norge. Jeg tror ikke markedet er helt åpent for det enda, men Nakenprat eller Fetlife vil nok være muligheter for å finne noe. Anonymkode: 0661d...209 Dette er det mest fake jeg noensinne har lest. Kjekke menn kan uten problem ha affærer med vakre kvinner uten å betale for det om de er av den typen. Stygge gamle skrukkete menn uten drag derimot er mer realistisk å se for seg. TS: Bruk hodet nå, ikke ødelegg livet ditt ❤️ Anonymkode: 852cb...129 10
Silva Pluvialis Skrevet 29. august 2021 #12 Skrevet 29. august 2021 AnonymBruker skrev (55 minutter siden): Jeg har solgt sex og majoriteten var faktisk unge og tiltrekkende karer, utrolig nok. Det gjorde at jeg var komfortabel med å jobbe oftere enn jeg egentlig hadde tenkt, for flere av dem var gode i senga og kjempehyggelige menn! De kjekkeste var alltid de som var "lykkelig" gift, gjerne de med enten høygravid kone eller det første året etter fødsel, hvor nesten alle sa at de valgte prostituerte for å ikke risikere å såre kona ved at det skulle bli oppdaget. De hadde uten tvil hatt bra sjans på damer på byen hvis vi hadde valgt det, men det er vel mer risikosport... Nå er jeg ferdig utdannet psykolog og har forsket litt på dette temaet i etterkant. Det er ikke noe jeg noensinne vil gå tilbake til, men i mine yngre dager før jeg hadde kjempet mot mine egne demoner føltes det riktig. Jeg hadde dog aldri noen sugardaddy, men de er nok ganske vanskelige å finne i Norge. Jeg tror ikke markedet er helt åpent for det enda, men Nakenprat eller Fetlife vil nok være muligheter for å finne noe. Anonymkode: 0661d...209 Du som er utdannet psykolog.. Hvordan reagerer du hvis det kommer en kvinne inn på kontoret, i sjokk og sorg, fordi mannen hennes har ligget med en prostituert? 11
Djungelvrål Skrevet 29. august 2021 #13 Skrevet 29. august 2021 AnonymBruker skrev (55 minutter siden): Jeg har solgt sex og majoriteten var faktisk unge og tiltrekkende karer, utrolig nok. Det gjorde at jeg var komfortabel med å jobbe oftere enn jeg egentlig hadde tenkt, for flere av dem var gode i senga og kjempehyggelige menn! De kjekkeste var alltid de som var "lykkelig" gift, gjerne de med enten høygravid kone eller det første året etter fødsel, hvor nesten alle sa at de valgte prostituerte for å ikke risikere å såre kona ved at det skulle bli oppdaget. De hadde uten tvil hatt bra sjans på damer på byen hvis vi hadde valgt det, men det er vel mer risikosport... Nå er jeg ferdig utdannet psykolog og har forsket litt på dette temaet i etterkant. Det er ikke noe jeg noensinne vil gå tilbake til, men i mine yngre dager før jeg hadde kjempet mot mine egne demoner føltes det riktig. Jeg hadde dog aldri noen sugardaddy, men de er nok ganske vanskelige å finne i Norge. Jeg tror ikke markedet er helt åpent for det enda, men Nakenprat eller Fetlife vil nok være muligheter for å finne noe. Anonymkode: 0661d...209 Veldig troverdig. 3
AnonymBruker Skrevet 29. august 2021 #14 Skrevet 29. august 2021 1 hour ago, AnonymBruker said: Dette er det mest fake jeg noensinne har lest. Kjekke menn kan uten problem ha affærer med vakre kvinner uten å betale for det om de er av den typen. Stygge gamle skrukkete menn uten drag derimot er mer realistisk å se for seg. TS: Bruk hodet nå, ikke ødelegg livet ditt ❤️ Anonymkode: 852cb...129 Har du solgt sex og opplevd dette selv? Jeg forteller om mine egne erfaringer med denne "jobben". Definitivt langt mer kjekke menn enn det var av de gamle og skrukkete, faktisk kan jeg bare huske to stykker i sistnevnte kategori... Og ja, jeg sier jo også det at disse kjekke mennene veldig lett kunne funnet seg vakre damer på byen osm de kunne hatt affærer med, men mange av dem ønsket ikke dette fordi det øker sjansen for å bli tatt. Med kjøp og salg er det mer av en, tja.. "Taushetsplikt", om du vil kalle det dét. Og liten til null sjanse for dramatikk og forelskelse osv. Med affærer må de gjerne også tekste mer, ringe innimellom osv, noe om også øker sjansen for å bli tatt hvis de glemmer å slette loggen og meldinger.. Anonymkode: 0661d...209 3
AnonymBruker Skrevet 29. august 2021 #15 Skrevet 29. august 2021 34 minutter siden, Gjenferdet said: Du som er utdannet psykolog.. Hvordan reagerer du hvis det kommer en kvinne inn på kontoret, i sjokk og sorg, fordi mannen hennes har ligget med en prostituert? Det har jeg ikke opplevd så langt da jeg arbeider innenfor en spesialisering som er såpass spesifikk at jeg sjeldent får den slags pasienter. I fremtiden er jeg dog åpen for muligheten, og jeg kommer da eventuelt til å behandle det som en hvilken som helst annen pasient og situasjon. Jeg vil ønske å hjelpe personen det gjelder gjennom situasjonen på best mulig måte. Eller var spørsmålet ditt me tanke på hvilke råd jeg ville ha gitt til kvinnen? Anonymkode: 0661d...209
AnonymBruker Skrevet 29. august 2021 #16 Skrevet 29. august 2021 Jeg er J25 med erfaring med sugardaddies, men ingen annerledes erfaring enn de som er med på Insider Fem sitt program om akkurat dette - så den anbefaler jeg å se. Som en av kommentarene nevnte, det er ikke luksuriøst med mindre du velger å selge litt ekstra --> horekunde. Anonymkode: 50315...58c 1
AnonymBruker Skrevet 30. august 2021 #17 Skrevet 30. august 2021 AnonymBruker skrev (1 time siden): Dette er det mest fake jeg noensinne har lest. Kjekke menn kan uten problem ha affærer med vakre kvinner uten å betale for det om de er av den typen. Stygge gamle skrukkete menn uten drag derimot er mer realistisk å se for seg. TS: Bruk hodet nå, ikke ødelegg livet ditt ❤️ Anonymkode: 852cb...129 De velger jo i så fall en prostituert fordi det er tryggere med tanke på å unngå å bli oppdaget og å unngå at det skal oppstå følelser, dessuten er det jo mest sannsynlig at den vakre jenten den gifte mannen hadde sex med i helgen, vil føle (som så mange kvinner i dag) seg berettiget til å fortelle om det til konen hans i etterpå, som han ikke ønsket å såre... Anonymkode: 9bfc0...1e1 1
AnonymBruker Skrevet 30. august 2021 #18 Skrevet 30. august 2021 En venninne av meg prøvde det i fjor, da hun var overbevist om at dette var lettjente penger. Det første hun oppdaget, var at ingen mannfolk var interesserte i å bare skrive / gjøre ting over nettet. Det neste hun lærte var at det stort sett var 50+ mannfolk som drev på med dette. Det siste hun lærte var at det finnes utrolig mange mannfolk som hverken har pengene til å være sugar daddies, og som bare vil få seg et kjapt ligg - uten å gå til tradisjonelle eskorter eller prostituerte. Konklusjonen var at det er vanskelig å finne en seriøs sugar daddy, og at det alltid er både positive og negative sider. Anonymkode: 29048...f8c 2
AnonymBruker Skrevet 30. august 2021 #19 Skrevet 30. august 2021 Bestevenninna mi fikk spørsmål fra en mann om hun ville bare sugarbaben hans, noe hun takket nei til. Han skulle ta henne med på ferieturer, ta henne med på shopping på han regning o.l. Dette var en mindre pen mann på rundt 60 år som sikkert ikke har så lett for å få seg noe gratis. Anonymkode: fa269...304 1
AnonymBruker Skrevet 30. august 2021 #20 Skrevet 30. august 2021 10 hours ago, AnonymBruker said: Konklusjonen var at det er vanskelig å finne en seriøs sugar daddy, og at det alltid er både positive og negative sider. Hva er en "seriøs sugar daddy" egentlig, en fyr som gir masse penger uten å få sex? Det høres jo mer ut som en idiotisk sugar daddy enn en seriøs Anonymkode: a20fa...5fa 3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå