Gå til innhold

Slutte på p piller

Fremhevede innlegg

Skrevet

Når man har sluttet på p pillen etter å ha gått på det i 3-4 år, kan det ta tid før mensen kommer i "rytme"? Går her å venter jeg...gulp :forvirret:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har gått på p-piller i 13 år og fikk regelmessig mens med en gang.... Er nok individuelt.

Skrevet

Det er nok veldig individuelt. Jeg sluttet på p-piller tidligere i år etter å ha brukt dem i over 6 år og fikk også regelmessig mens fra første stund. For andre kan det ta så mye som et år.

Skrevet

Jeg sluttet også nettopp. Fikk den til vanlig tid som med pillene egentlig. Men, dette kan kanskje variere litt..

Skrevet

Okei, takk for svar! Er litt roligere nå. Liker ikke å gå og vente jeg ... :overrasket:

Skrevet

Jeg fikk tilbake mensen med en gang. Hadde da brukt p-piller i 7 år. Første syklus var t.o.m. ekstra kort - bare 21 dager. Så stabiliserte det seg på rundt 27-28 dager.

Skrevet (endret)

Sluttet jeg også etter å ha brukt det i 5 år. Den var 3 uker sen da den tilslutt kom. Ikke noe gøy å gå å vente slik. Men det gikk nå heldigvis bra ;)

Endret av Titta
Skrevet

Første gangen ventet jeg 33 dager, neste gang 32, så 78 :overrasket: deretter bare 20, og nå er jeg på dag 37 uten å ha sett tegn til noe som helst enda...

Man venner seg til å gå og vente (og fordi jeg temper og vet at jeg ikke har eggløsning vet jeg at ikke noe har "gått galt" med beskyttelsen, det er ingen baby på vei.) Men jeg håper det stabiliserer seg snart...

Skrevet

når jeg sluttet gikk det over et år før den kom tilbake. var til lege og alt mulig....men som sagt veldig forskjellig fra person til person...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...