AnonymBruker Skrevet 29. august 2021 #1 Skrevet 29. august 2021 Har lovet ungene pannekaker til middag og gjort noe feil med pannekakerøren, gjorde omtrent slik jeg alltid har gjort men de er umulig å steke, brenner seg fast, kan ikke vendes i panna, jeg vet ikke. Vurderer å gå til naboen og låne et vaffeljern for å se om det er mulig å lage vafler av dette heller, har du noen tips?! Anonymkode: 8a8d7...061
AnonymBruker Skrevet 29. august 2021 #2 Skrevet 29. august 2021 Hva har du gjort med røra da? Er vel begrenset hvor mye feil man kan gjøre med en pannekakerøre? Bruker du feil temperatur, hvilken panne bruker du, smør/olje? Høres mer ut som om det er et problem med panna. Ellers kan man tilsette litt smeltet smør direkte i røra. Anonymkode: 295dc...23c 1
AnonymBruker Skrevet 29. august 2021 #3 Skrevet 29. august 2021 Ovnspannekake https://www.matprat.no/oppskrifter/familien/ovnspannekake-med-bacon/ Anonymkode: ecf6f...f02 2
AnonymBruker Skrevet 29. august 2021 #4 Skrevet 29. august 2021 Takk for svar! Ja jeg har både smør i røra og smurt panna godt. Den ser ut som vanlig røre, vanlig konsistens. Kan jeg ha hatt for mye egg i? Mel? Skal vurdere ovnpannekake, bare litt redd for at barna ikke liker det, kresne Anonymkode: 8a8d7...061
AnonymBruker Skrevet 30. august 2021 #5 Skrevet 30. august 2021 Jeg tror heller du trenger en ny stekepanne 😄 Jeg kjøper stekepanne på Ikea (ca 160 kr), og bruker den til alt. Kjøper ny når jeg ikke lenger kan steke pannekaker i den 😆 Hos oss varer en slik panne ca to år. Anonymkode: ab631...ce1
AnonymBruker Skrevet 30. august 2021 #6 Skrevet 30. august 2021 Det blir neppe bedre å helle røren i vaffeljernet! det blir jo et helvete å vaske… pannen kan du jo ha under vann i vasken 🤣 Du har ikke brukt potetmel istedenfor hvetemel ellerno? neppe for mye egg, det binder jo røren sammen, og vil heller ikke gjøre at det fester seg… Kanskje stekepannen er ødelagt? Anonymkode: 8298a...b11
AnonymBruker Skrevet 30. august 2021 #7 Skrevet 30. august 2021 Ny problemstilling for meg iallfall. Men som andre skriver, kan det tenkes at det er pannen det er noe feil med. Slitt eller noe. Anonymkode: 71118...b06
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå