Gå til innhold

Dating etter brudd

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei 

hvordan kom dere igang med dating etter brudd ? 
jeg var i et forhold i 10 år , har det godt økonomisk , venner og jobb , men den dating biten var ganske mer krevende i slutten av 30 årene enn hva det var når man var 20 . 

Anonymkode: 6fc5c...5fb

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Få en god venn til å ta noen bilder av deg og hjelpe deg med å lage en profil. Har man representative bilder og en grei tekst er det større sannsynlighet for match, så tar du det derfra.

når det gjelder nettside eller apper må du prøve deg frem. Jeg foretrekker tinder, happn. Sukker synes jeg ikke har noe god brukervennlighet.

lykke til😊

Skrevet

Laget en profil på Tinder og håpte det beste? Ikke blitt så mange dater av det da, men sånn er det å være mann på disse appene, må regne med relativt lite respons.

Anonymkode: d7c1f...69f

• Liker 1
Skrevet

Rundt 40 er det krevende. Innstill deg på at det er en jobb. Men det finnes noen perler innimellom. Å sveipe på tinder er døden for livsgleden, så sørg for at du gjør noe som gjør deg glad hver eneste dag for å kompensere for livstrøttheten du vil føle på. 

Anonymkode: 9df5c...ed6

• Liker 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Hei 

hvordan kom dere igang med dating etter brudd ? 
jeg var i et forhold i 10 år , har det godt økonomisk , venner og jobb , men den dating biten var ganske mer krevende i slutten av 30 årene enn hva det var når man var 20 . 

Blir til stadighet overrasket over at kvinner på 30+ forventer at dating er like enkelt som da de var på høyden i 20-åra. Menn er ikke opptatt av penger og status. Dette er viktig for kvinner. Nevn et produkt på markedet som går opp i verdi etter tid og bruk🤔

Anonymkode: b9dc9...aab

Skrevet

Brukte 15 min på tider i fjor på forsommeren. Hu er her enda.❤️❤️ Da brukte jeg opp flaksen min for dette århundre🤷‍♂️🤷‍♂️😂 Så fort kan det gjøres. 

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (51 minutter siden):

Blir til stadighet overrasket over at kvinner på 30+ forventer at dating er like enkelt som da de var på høyden i 20-åra. Menn er ikke opptatt av penger og status. Dette er viktig for kvinner. Nevn et produkt på markedet som går opp i verdi etter tid og bruk🤔

Ja klart det snevrer seg inn når man blir eldre, det gjelder både menn og kvinner.

Anonymkode: 9df5c...ed6

• Liker 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Hørt om antikviteter? Vintage klær og vesker? Ikke alltid sånn at nytt er best.

Anonymkode: fe989...d55

• Liker 7
Skrevet
AnonymBruker skrev (10 minutter siden):

Hørt om antikviteter? Vintage klær og vesker? Ikke alltid sånn at nytt er best.

Anonymkode: fe989...d55

Jo, men akkurat dette unntaket fungerer ikke i datingmarkedet. 

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Er faktisk mann . 
Har man lite penger er man opptatt av penger . Var stort når man tjente 500 i året .. deretter 1 mill og så 2 mill i året osv så slutter man bry seg . Eller heller et hinder da opplevd enkelte liker bilen min før meg . 

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (19 minutter siden):

Er faktisk mann . 
Har man lite penger er man opptatt av penger . Var stort når man tjente 500 i året .. deretter 1 mill og så 2 mill i året osv så slutter man bry seg . Eller heller et hinder da opplevd enkelte liker bilen min før meg . 

Men da regner jeg med at du ikke er så opptatt av hvor mye hun tjener? Det var poenget mitt. 

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (30 minutter siden):

Men da regner jeg med at du ikke er så opptatt av hvor mye hun tjener? Det var poenget mitt. 

Nei har datet alt fra vaskehjelp til kirurg. 
betyr null for meg så lenge hun jobber 

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Nei har datet alt fra vaskehjelp til kirurg. 
betyr null for meg så lenge hun jobber 

Ikkesant, men hadde nok vært vanskeligere for en mann på datingmarkedet om han var vaskehjelp. 

Skrevet
AnonymBruker skrev (14 timer siden):

Blir til stadighet overrasket over at kvinner på 30+ forventer at dating er like enkelt som da de var på høyden i 20-åra. 

Forventer man at ting er enkelt om man søker råd om dem? Nei, man vet at de er krevende. Derfor vil man ha råd.

Anonymkode: 23ece...47e

• Liker 1
Skrevet

Er du ekstremt kjekk kan du vel laste ned Tinder, ellers er Happn eller Sukker bedre alternativer. Jeg klarer fint å ordne dater med veldig attraktive kvinner på de to sistnevnte, men drukner i mengden på Tinder.

Anonymkode: 75389...f77

Skrevet
AnonymBruker skrev (15 timer siden):

Dette er enkle spørsmål, ingen gidder å alltid late som at dating bare er marked, kost, nytte. Ikke lat som om alt er en bil.

Anonymkode: eabcb...e79

• Liker 1
Skrevet

Jeg skjønner i hvert fall veldig godt at nå når jeg skal date som 38-åring så er det et mye vanskeligere marked enn da jeg var 28. Tror de fleste kvinner skjønner det altså.

Jeg er i hvert fall forberedt på at jeg blir alene resten av livet selv om jeg har store pupper, elsker sex, liker fotball og eier hus med hjemmekino 😄

Anonymkode: e8a6a...d58

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (22 minutter siden):

Jeg er i hvert fall forberedt på at jeg blir alene resten av livet selv om jeg har store pupper, elsker sex, liker fotball og eier hus med hjemmekino 😄

Du hadde ikke hatt sjans på meg, men jeg tror jo det finnes noen for alle. 

Anonymkode: 7aa3c...c07

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Du hadde ikke hatt sjans på meg, men jeg tror jo det finnes noen for alle. 

Anonymkode: 7aa3c...c07

Jeg tror dessverre ikke det, men man kan jo alltids håpe :)

Anonymkode: e8a6a...d58

Skrevet

Tanta mi på 60 fant seg en skikkelig hunk med masse felles interesser året etter 60-årsdagen. Da hadde det blitt slutt med mangårig samboer få år før. 

Anonymkode: 23ece...47e

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...