AnonymBruker Skrevet 29. august 2021 #1 Skrevet 29. august 2021 Jeg ser noen gamle episoder av Luksusfellen. I en episode må et par begynne og selge unna ting for å dekke akutt gjeld. Én ting som må selges, er da brudekjolen til kvinnen, som hun brukte en gang i tiden. Hun bryter helt sammen og hulker og gråter fordi hun må selge et klesplagg....🙄 Hvordan er det mulig å bli så knekt over å selge en haug med tekstiler? Noe tøy? Et klesplagg hun har bruk for EN dag i sitt liv, og som deretter henger og mugner i et klesskap og som aldri vil brukes igjen av henne? Jeg er en ganske usentimental kvinne, og har aldri forstått meg på andre kvinner som kan bli så opphengt i et forbasket klesplagg de ikke har bruk for igjen, at de bryter helt sammen i gråt når de må selge det? Det er jo ikke som at det er ektemannen de kvitter seg med, det er en kjole, en haug med stoff!? Hvordan er det blant de fleste kvinnene her på Kvinneguiden? Er alle sånn at de beholder brudekjolen for resten av livet som en uvurderlig gjenstand de MÅ samle på? Eller selger dere den? Hva gjorde du? Og begynte du å grine når du evt solgte den? (jeg giftet meg borgerlig, og solgte kjolen senere uten et fnugg av anger) Anonymkode: 07854...94e
AnonymBruker Skrevet 29. august 2021 #2 Skrevet 29. august 2021 Solgte kjolen et par uker etter bryllupet. Merket ingen form for sorg eller sentimentalitet. Anonymkode: f3dfe...f52
AnonymBruker Skrevet 29. august 2021 #3 Skrevet 29. august 2021 Giftet meg for 2 år siden. Kjolen beholder jeg. Det var dog et kjøp på finn, ubrukt brudekjole til 1500, ble danset i hele kvelden og bærer preg av at det var en skikkelig fest. Så den har noen hull i tyllen. Så får uansett ikke solgt den vil jeg tro, men hadde nok beholdt den okke som. Anonymkode: 99729...b69 1
AnonymBruker Skrevet 29. august 2021 #4 Skrevet 29. august 2021 Jeg har beholdt kjolen min. Men kunne godt ha solgt eller gitt den bort. Jeg er veldig lav, så det er ikke så mange som kunne passet i kjolen. Anonymkode: 27a4d...3a6
AnonymBruker Skrevet 29. august 2021 #5 Skrevet 29. august 2021 Tja, ikke sammenlignbart, men jeg har fortsatt to gensere etter en eks jeg elsker å bruke. Selv om det ikke er en brudekjole så har jeg klær som betyr noe for meg. Anonymkode: 8abe2...29e
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå