Gå til innhold

Hjelp! Vaskemaskina mi er ødelagt!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vaskemaskina mi har vaska sin siste vask. Jeg trenger en ny! Noen som har en bra en å anbefale?😊

Anonymkode: 3aad2...ad5

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du er sikker på at det ikke er en bagatell som lar seg fikse?

Hva er galt med maskina?

Har du tømt lofilteret? :) 

Anonymkode: c62d9...06f

Skrevet

Er sikker på det ja, har en ganske handy mann som har sjekket alt. Den er 12 år og veldig godt brukt, så jeg har egentlig ventet på at det skulle sje😅

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Er sikker på det ja, har en ganske handy mann som har sjekket alt. Den er 12 år og veldig godt brukt, så jeg har egentlig ventet på at det skulle sje😅

Forstår :) En bedre trådtittel ville kanskje være "Jeg ønsker anbefalinger på vaskemaskin". Din "Hjelp..."-overskrift var litt misvisende.

Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Forstår :) En bedre trådtittel ville kanskje være "Jeg ønsker anbefalinger på vaskemaskin". Din "Hjelp..."-overskrift var litt misvisende.

Ja, den var kanskje det😆 Får håpe noen som har et tips klikker seg inn uansett da.

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Ja, den var kanskje det😆 Får håpe noen som har et tips klikker seg inn uansett da.

Jeg håper du får gode anbefalinger :) Eventuelt lag en ny tråd med mer beskrivende trådtittel om du ikke får gode svar her? :jepp: 
Jeg har dessverre ingen anbefalinger å komme med. Da jeg gikk inn i tråden trodde jeg at du var i nød og måtte ha øyeblikkelig hjelp med vaskemaskin som ikke vil tømme ut vann eller ikke vil åpnes el.l. :fnise:

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...