exictence Skrevet 29. august 2021 #1 Skrevet 29. august 2021 Jeg en "date" som jeg har veldig god sex med. Nå har jeg blitt hodestups forelsket i ham. Han liker meg også godt, men jeg tror sexen er det som lokker mest. At han ikke ville vært med meg ellers. Han har snakket om at vi får se hva som skjer, og gitt uttrykk for at forhold er noe som skjer over lang tid. Før har jeg tenkt at jeg vil ikke ha sex med noen før vi blir kjærester. Men det har altså skjedd. Jeg vil ikke miste ham som sex venn. Samtidig vil jeg at han skal tenke på meg som kjæreste. Hvordan formulere noe for å spørre om vi kan det, eller at jeg får sagt hva jeg mener.
exictence Skrevet 29. august 2021 Forfatter #2 Skrevet 29. august 2021 To andre kjekke menn skriver stadig meldinger til meg, og kommer med forslag til treff. De traff jeg før han som jeg nå har truffet, men de prøver seg stadig, selv om jeg har vært ganske avvisende. Jeg vil selvfølgelig ikke holde på med flere. Men han siste kom, og det ble som det ble. De to andre har jeg ikke lagt med, og de er hyggelige, men kanskje litt lite initiativ i og forsiktige. Bare nå når jeg skriver blir jeg mer og mer sikker på at jeg må avvise fullstendig de to andre. Så får jeg heller ta risikoen på å miste han siste, og dermed også de to andre. Men det er bare det at de to andre an sikkert være mer trygg og initiativrik når de først blir trygg på meg. Det er bare det at de er usikker på meg.
AnonymBruker Skrevet 29. august 2021 #3 Skrevet 29. august 2021 Skjønner ikke helt hvorfor du gidder å ha kontakt med de andre to, er det som backup? Når det gjelder han du har sex med så får du bare bestemme deg for om du vil prate om det, eller bare se hva som skjer etterhvert, slik som han ønsker. Tror sistnevnte er best men. Har dere truffet hverandre for sex lenge da? Anonymkode: 91552...31f 2
exictence Skrevet 29. august 2021 Forfatter #4 Skrevet 29. august 2021 (endret) AnonymBruker skrev (3 timer siden): Skjønner ikke helt hvorfor du gidder å ha kontakt med de andre to, er det som backup? Når det gjelder han du har sex med så får du bare bestemme deg for om du vil prate om det, eller bare se hva som skjer etterhvert, slik som han ønsker. Tror sistnevnte er best men. Har dere truffet hverandre for sex lenge da? Anonymkode: 91552...31f Nei, jeg forstår godt at du tenker det. Jeg vil ikke ha mer kontakt med de to andre. Foreløpig har jeg ikke klart å avvise de blankt, men jeg tar ikke initiativ til kontakt. Synes de er veldig hyggelige. Men han nye tenner jeg mye mer på, og han er også mye mer initiativrik og tar styring. Det jeg er usikker på er om han sistnevnte er en stor flørt, og mener egentlig ingenting. Ja, du har rett, jeg må ta et standpunkt. Foreløpig har jeg ikke klart det. Men skal. Jeg tror og det er best å bare se hva som skjer. Og så kutte ut de to andre. Nei, vi har bare truffet hverandre 4 ganger før sex. Og det var først da det ble sex at han viste veldig interesse. Det ble så forandring at jeg begynner å lure. Endret 29. august 2021 av exictence
Gjest ABM Skrevet 29. august 2021 #5 Skrevet 29. august 2021 Du klikker jo ikke noe bedre med de to andre selv om han flørteprinsen blir kortvarig....? Har ingen tro på backup når det gjelder dating...enten er det kjemi til tusen....eller not..
exictence Skrevet 29. august 2021 Forfatter #6 Skrevet 29. august 2021 (endret) ABM skrev (10 minutter siden): Du klikker jo ikke noe bedre med de to andre selv om han flørteprinsen blir kortvarig....? Har ingen tro på backup når det gjelder dating...enten er det kjemi til tusen....eller not.. Du har kanskje rett. Men før jeg traff han siste, så likte jeg veldig godt han ene av dem. Men det er nok ikke rett siden at det kom en jeg falt for enda mer. Endret 29. august 2021 av exictence
Gjest ABM Skrevet 29. august 2021 #7 Skrevet 29. august 2021 exictence skrev (12 minutter siden): Du har kanskje rett. Men før jeg traff han siste, så likte jeg veldig godt han ene av dem. Men det er nok ikke rett siden at det kom en jeg falt for enda mer. Bare upvoter den jeg
GrønnNellik68 Skrevet 29. august 2021 #8 Skrevet 29. august 2021 Høres så enkelt ut når man faller for både den ene og den andre at man nesten ikke kan velge...et problemet har ikke jeg ... det må da være luksus??? 1
AnonymBruker Skrevet 29. august 2021 #9 Skrevet 29. august 2021 Et godt råd fra kg i vår; ligg med flere samtidig som du dater, fordi da tar du bort den rusen, som gjør at du ikke ser personen klart. Den "seksuelle" forelskelsen, er ofte ikke et godt grunnlag for å velge en person. Anonymkode: 7f5a5...e13
exictence Skrevet 31. august 2021 Forfatter #10 Skrevet 31. august 2021 Bente1234 skrev (På 29.8.2021 den 20.05): Høres så enkelt ut når man faller for både den ene og den andre at man nesten ikke kan velge...et problemet har ikke jeg ... det må da være luksus??? Jeg forstår at du tenker det. De to første som jeg aldri har involvert meg med verken seksuelt eller noe mer enn venn, liker meg nok. Men jeg kan jo ikke velge dem når jeg ikke har store følelser for dem. De er begge hyggelige, men for tafatte og initiativløse. Litt sånn at det er opp til meg. Og det er lite tiltrekkende. Men de er hyggelige og absolutt snille. Så jeg synes det har vært hyggelig å høre fra dem. Jeg har aldri falt for dem. Jeg er ærlig, og holder dem ikke på gress. Jeg har faktisk sagt dem tydelig at det aldri kan bli kjærester mellom oss. De har villet skrive for det og de har innimellom kommet med hinting at de vil treffe meg. Men ingenting konkrete forslag. Tror de håper at jeg vil komme med initiativ, men det vil jeg ikke. Han siste som tråden egentlig handler om, tar initiativ og er selvsikker, tror jeg. I går tok han initiativ til å komme innom om kvelden. Det ble sex. Litt for hektisk, og nedtur i forhold til før. Jeg følte han forandret seg i måten han så på meg. Tror ikke han er interessert lenger. Jeg har mistet ham både som sexvenn og som evt noe mer. Mulig han vil ha sex hvis jeg tilbyr å "spre bena" (uff). Orker ikke. Gu, jeg føler meg kvalm og dårlig. Så absolutt føler jeg det ikke som noe luksus. Men føler at det hjelper å lese det du skriver. At jeg må være fornøyd, ikke se på det som så stort problem. Føler meg faktisk så mislykket, selv om jeg vet i teorien at jeg ikke burde føle sånn nederlag. At det er feil. Men kroppen er kvalm, føler uro, ubehagelig hjertebank, en frykt.
exictence Skrevet 31. august 2021 Forfatter #11 Skrevet 31. august 2021 Bente1234 skrev (På 29.8.2021 den 20.05): Jeg lurer på om det bunner i en frykt for å føle ensomhet. Men det hører på en måte ikke sammen. Da hadde det vel kanskje vært naturlig at jeg klamret meg til en av f.eks disse to som viser meg interesse, er snille og vil mitt beste.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå