Gå til innhold

Happn - falske profiler?

Anbefalte innlegg

Skrevet
Bente1234 skrev (19 timer siden):

Huff får litt vondt av deg ... ikke vondt ment... forferdelig tanke som gnager kan jeg tenke meg, men  hvis du bli oppdaget med den happn profilen så roter du deg inni noe ordentlig dritt... her er du bra sikker på at mannen ikke har noe profil du har jo forsåvidt sjekket via appen... så hvis hun dama er snål så er det jo forferdelig for han og ...og bli beskyldt for noe han ikke har gjort. Det gjør jo at forholdet får en gedigen sprekk som blir vanskelig å fikse en stund fremover. Mistillit vil komme mellom dere.  Noen ganger så tenker jeg at man burde si det som det er at hun har sagt det og det og så får det jo bli opp til han og ordne opp i det for er han uskyldig så vil han nok sjekke ut hva dette er for noe. Og er han ikke uskyldig så vil han sikkert dekke over det. Kommunikasjon er det beste man har. Han må jo forstå han og at du blir usikker når noen kommer og hevder noe sånt om han til deg. 

Ja det er jo helt forferdelig å «så» en tanke og dermed påvirke et annet parforhold. Hva hun oppnår med det vet jeg ikke. Det er jo bare sykt gjort. 

har slettet appen igjen nå, han har den heller ikke på telefonen. 
siste mulighet jeg har før jeg tar det opp er å sjekke i «kjøp» i app store. Ligger den der har man en eller annen gang hatt appen på telefon. Og er den ikke der heller, så regner jeg alt som oppspinn (enten funnet opp eller tatt feil av bildet/mannen) 

ts

Anonymkode: bb2cf...eca

Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Ja det er jo helt forferdelig å «så» en tanke og dermed påvirke et annet parforhold. Hva hun oppnår med det vet jeg ikke. Det er jo bare sykt gjort. 

har slettet appen igjen nå, han har den heller ikke på telefonen. 
siste mulighet jeg har før jeg tar det opp er å sjekke i «kjøp» i app store. Ligger den der har man en eller annen gang hatt appen på telefon. Og er den ikke der heller, så regner jeg alt som oppspinn (enten funnet opp eller tatt feil av bildet/mannen) 

ts

Krysser fingrene for at du ikke finner noe i app store, men ja sykt at noen skal prøve å så splid mellom noen men mange mennesker er jo bare slik da, spesielt kvinner ofte..er ute etter å lage drama og splid mellom folk. Ligger kanskje i naturen hva vet jeg. 

Skrevet

Sjalusi og mistenksomhet avler uten tvil utroskap. Glem hele greia og aldri fortell han om din bekymring. Det er lite som er mer turn-off enn en konstant sjalu partner som prøver å skjule sin sjalusi, det lykkes sjelden, og ender til slutt med at partneren gir faen.

Anonymkode: ec4c6...01e

• Liker 1
Skrevet

Det mest nærliggende å tro er vel at hu har tatt feil av bildene og at det ikke er din mann?

uansett, hvis dette er en person du knapt kjenner, hvordan skulle hun kjenne igjen din mann eller barn?

og ut fra slik du kjenner henne, hva skulle hun oppnå med å bevisst ødelegge deres forhold? 

Anonymkode: 9540c...734

Skrevet

Jeg snoker på en spesiell dame på disse datingappene og har falske kontoer med falskt bilde. Fort gjort å lage det.  

Anonymkode: 5a645...26c

Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Jeg snoker på en spesiell dame på disse datingappene og har falske kontoer med falskt bilde. Fort gjort å lage det.  

Anonymkode: 5a645...26c

Hvorfor snoker du på henne??? what's the point? 

Skrevet
2 hours ago, Bente1234 said:

Hvorfor snoker du på henne??? what's the point? 

Kanskje det er kona, kanskje det er en svindler, kanskje ditt og kanskje datt. Not for you to meddle with.

Anonymkode: 8360d...b93

Skrevet
AnonymBruker skrev (58 minutter siden):

Kanskje det er kona, kanskje det er en svindler, kanskje ditt og kanskje datt. Not for you to meddle with.

Anonymkode: 8360d...b93

Hvorfor nevne det i denne tråden hvis de ikke tåler spørsmål? 

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (11 timer siden):

Det mest nærliggende å tro er vel at hu har tatt feil av bildene og at det ikke er din mann?

uansett, hvis dette er en person du knapt kjenner, hvordan skulle hun kjenne igjen din mann eller barn?

og ut fra slik du kjenner henne, hva skulle hun oppnå med å bevisst ødelegge deres forhold? 

Anonymkode: 9540c...734

Nei jeg synes også det er litt rart at hun skal ha kunnet kjenne igjen mann og barn. Greit jeg har bilder av de på insta, men ikke i overflod. Og man husker jo ikke alle ansikter og «det er samboeren til …» 

Vet ikke hva hun ønsker å oppnå.  Nå har hun «pent varslet meg om at han var på datingapp fordi hun selv ville ha visst det».  Men om det ikke stemmer eller er min samboer så er det jo ikke samme hensikten lenger. Da er det vel for å skape uro.  Fasiten er det bare hun som har.. og folk kan likne.. 

ts

Skrevet
AnonymBruker skrev (På 1.9.2021 den 11.51):

Helt enig med deg! Mange som garantert drar «gal dame» kortet. 

i dette tilfellet gjelder det bare tips om at min samboer er på en dating app. Vedkommende mener hun så min samboer, satt «x» på han og så ville hun si ifra fordi hun selv ville ha visst det dersom hennes kjæreste/samboer/mann var på dating app. 

Ikke nevnt noe om at det er utroskap inn i bildet.

ts 

For ikke så lenge siden møtte jeg på ei bekjent av min søster på fest. Hun forteller at hun fortsatt er sammen med barnets far og viser litt bilder av de. Jeg har kjent til begge før, via min yngre søster og hennes venner. Så en uke etter den festen så jeg på tinder og happn at der var samboeren hennes. Med ganske nye bilder av seg selv og et med barnet deres. Jeg sendte så en melding til felles venn, han som inviterte meg på den festen den gangen. Han sa at de ofte var av og på i forholdet. 

For min del så har jeg selv opplevd slikt utroskap og ble rimelig satt ut. Jenta hans virker veldig koselig og syns ikke hun skulle bli utsatt for slikt. Kameraten min sa at jeg ikke skulle bry meg mer om det. 

Anonymkode: 5913a...c57

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...