AnonymBruker Skrevet 29. august 2021 #1 Skrevet 29. august 2021 Først vil jeg si at tannlege ringes i morgen, men lurer på om noen har opplevd lignende. Jeg har en 7 åring som mistet begge fortennene i februar, den ene har kommet men ikke den andre. Melketannen som satt der, ble skadet når han var liten, men fikk beskjed av tannlege at voksentannen ikke var skadet. Nå er tannkjøttet over der tannen ikke har kommet blitt brunt. Fortsatt ingen tann etter 7 mnd. Noen som har erfaring eller opplevd noe lignende? Er bekymret for det brune tannkjøttet.. Legger ved et bilde. Anonymkode: 0de7b...e67
AnonymBruker Skrevet 29. august 2021 #2 Skrevet 29. august 2021 Min er 9 år og har vært uten en fortann lenge. Han følges opp av tannlege. De ser tannen på røntgen, men kan ikke love at den kommer ned av seg selv. Han hadde en annen (falsk) tann som lå i veien for fortannen også, som han måtte operere ut. Hvis den ekte fortannen hans ikke kommer ned må han operere igjen. Så er nok lurt å kontakte tannlege. Lykke til 😊 Anonymkode: 7cd79...63e
AnonymBruker Skrevet 29. august 2021 #3 Skrevet 29. august 2021 AnonymBruker skrev (1 time siden): Min er 9 år og har vært uten en fortann lenge. Han følges opp av tannlege. De ser tannen på røntgen, men kan ikke love at den kommer ned av seg selv. Han hadde en annen (falsk) tann som lå i veien for fortannen også, som han måtte operere ut. Hvis den ekte fortannen hans ikke kommer ned må han operere igjen. Så er nok lurt å kontakte tannlege. Lykke til 😊 Anonymkode: 7cd79...63e Vi har en niåring som er i akkurat samme situasjon! falsk tann operert ut, samme som hos dere. De ser fortannen på røntgen. Vi krysser fingrene for at tannen kommer nedover snart, ellers har de forespeilet oss komplisert tannregulering der tannen trekkes ned og ut… TS, bra dere har en tannlege på saken. De følger nok med, og gir beskjed hvis de må gripe inn og foreta seg noe. Anonymkode: e8549...5bd
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå