AnonymBruker Skrevet 29. august 2021 #1 Skrevet 29. august 2021 Har hatt innlegg her før. Men jeg er så sliten i hodet mitt. Min mann har hatt kontakt med en kvinnelig kollega på messenger, over en lang stund. Ca 1 år før jeg oppdaget det. Å jeg oppdaget det ved å snoke på telefonen hans da jeg skjønte han skjulte noe for meg. Det blei mye bråk og krangling. Vi gikk i parterapi en periode for å få litt hjelp. Siden da har jeg tatt han i et par løgner, ikke no store greier. Meb ting han juger i for at det ikke skal bli krangling... Når jeg oppdaget løgn blir det hvertfall krangling. Vel. Terapauten vår sa at for å trygge meg, for at jeg skal klare å stole på mannen min igjen, mente han jeg skulle få lov å se gjennom telefonen til mannen min i blant. Slik at jeg kunne forstå at han ikke skjuler noe. Dette får jeg ikke lov av mannen min. Jeg har ikke noe med det sier han. Det er jo forsåvidt rett det. Men jeg klarer jo ikke da å stole på mannen min. For da mener jeg at han har noe å skjule. Han har også byttet passord på telefonen sinslik at jeg ikke får gått inn på den lenger... Han jobber ikke til daglig med denne kvinnelige kollegaen lenger. Men de skal ha en jobbfest om litt, og min mann må dit, siden han har ansvar for å arrangere denne. Jeg vil ikke at han skal gå. Jeg orker ikke, klarer ikke tanken på at de skal være på samme fest. Jeg blir fysisk dårlig av tanken. Hva gjør jeg? Mannen min sier han elsker meg, og han viser at han elsker meg. Men.. Hva gjør jeg?! Dette ble langt. Men jeg har så mye tanker som spinner i hodet hele tiden. Anonymkode: be94a...e58
AnonymBruker Skrevet 29. august 2021 #2 Skrevet 29. august 2021 Du går, selvfølgelig. Skiller deg fra denne idioten. Ikke vær en sånn dame som blir værende hos en som behandler deg som søppel. Anonymkode: 05cf5...f6d 23
AnonymBruker Skrevet 29. august 2021 #3 Skrevet 29. august 2021 Og nei, han viser IKKE at han elsker deg. Han viser at han gir en lang faen i deg. Du må være feilprogrammert for å tro at det der er kjærlighet. Anonymkode: 05cf5...f6d 20
AnonymBruker Skrevet 29. august 2021 #4 Skrevet 29. august 2021 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Og nei, han viser IKKE at han elsker deg. Han viser at han gir en lang faen i deg. Du må være feilprogrammert for å tro at det der er kjærlighet. Anonymkode: 05cf5...f6d Jeg tenker jo at han ikke gir faen når det var han som foreslo terapi slik at vi kunne få hjelp. Jeg kunne få hjelp slik at vi kunne gå videre sammen... Å han viser meg hver dag at han elsker meg. Det er bare det ene han oppfører seg dumt. Men jeg sliter og har på en måte lyst til å gå.. TS Anonymkode: be94a...e58
AnonymBruker Skrevet 29. august 2021 #5 Skrevet 29. august 2021 Ok here goes; jeg er en sånn kvinnelig kollega - som har kontakt med enn mann som er gift. Vi har blitt veldig godt kjent og «sparrer» med hverandre om ekteskapelige problemer. Ja vi har også følelser for hverandre men vi er enige i at det riktige er å forente hjemmesituasjonene våre. Er det å være utro? Njaa, jeg tror ikke ektefellene våre hadde satt pris på all kontakten - MEN resultatet har faktisk vært at vi begge prøver å gjøre det bedre i ekteskapene våre - vi gir hverandre tips og kan «øve» på vanskelige samtaler. Jeg ville faktisk spurt ham om hva han snakker med henne om - og spør også hva han får fra henne som han ikke får hjemme - er det en samtalepartner? Skjønner at det er kjipt men for meg har det i alle fall hjulpet å kunne sette ord på hva jeg mangler hjemme.. Anonymkode: 2a11f...178 4
AnonymBruker Skrevet 29. august 2021 #6 Skrevet 29. august 2021 Han har ikke bare hatt et ons i fylla, han har snakket (ligget) med en annen dame i 1(!) år! Det er nærmest umulig å jobbe seg forbi. Han har sviktet deg helt brutalt, og er ikke villig til å jobbe for tilliten din i det hele tatt. Jeg hadde takket for meg. Anonymkode: 358db...1d0 5
AnonymBruker Skrevet 29. august 2021 #7 Skrevet 29. august 2021 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Ok here goes; jeg er en sånn kvinnelig kollega - som har kontakt med enn mann som er gift. Vi har blitt veldig godt kjent og «sparrer» med hverandre om ekteskapelige problemer. Ja vi har også følelser for hverandre men vi er enige i at det riktige er å forente hjemmesituasjonene våre. Er det å være utro? Njaa, jeg tror ikke ektefellene våre hadde satt pris på all kontakten - MEN resultatet har faktisk vært at vi begge prøver å gjøre det bedre i ekteskapene våre - vi gir hverandre tips og kan «øve» på vanskelige samtaler. Jeg ville faktisk spurt ham om hva han snakker med henne om - og spør også hva han får fra henne som han ikke får hjemme - er det en samtalepartner? Skjønner at det er kjipt men for meg har det i alle fall hjulpet å kunne sette ord på hva jeg mangler hjemme.. Anonymkode: 2a11f...178 Ok here it goes; Du er jo utro, og svikter ektefellen din. Å gjøre noe han ikke ville satt pris på i det hele tatt, bak hans rygg. Hvem er du til å gi råd i denne situasjonen? Anonymkode: 358db...1d0 18
AnonymBruker Skrevet 29. august 2021 #8 Skrevet 29. august 2021 10 minutter siden, AnonymBruker said: Jeg tenker jo at han ikke gir faen når det var han som foreslo terapi slik at vi kunne få hjelp. Jeg kunne få hjelp slik at vi kunne gå videre sammen... Å han viser meg hver dag at han elsker meg. Det er bare det ene han oppfører seg dumt. Men jeg sliter og har på en måte lyst til å gå.. TS Anonymkode: be94a...e58 Nei. Bare... Nei. Dette er ikke kjærlighet Anonymkode: 332a9...2c7 5
AnonymBruker Skrevet 29. august 2021 #9 Skrevet 29. august 2021 Han sa at terapi var en mulighet for at DU skulle få hjelp til å gå videre. Altså han gjør som du vil, men det er du som får skylda. Han elsker deg ikke. Anonymkode: 499ca...8aa 15
AnonymBruker Skrevet 29. august 2021 #10 Skrevet 29. august 2021 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Ok here it goes; Du er jo utro, og svikter ektefellen din. Å gjøre noe han ikke ville satt pris på i det hele tatt, bak hans rygg. Hvem er du til å gi råd i denne situasjonen? Anonymkode: 358db...1d0 Amen! Alltid noen sånne smartinger som ikke skjønner at det er de selv som er på styr, og som tror de kan gi råd. Anonymkode: 05cf5...f6d 5
AnonymBruker Skrevet 29. august 2021 #11 Skrevet 29. august 2021 AnonymBruker skrev (13 minutter siden): Jeg tenker jo at han ikke gir faen når det var han som foreslo terapi slik at vi kunne få hjelp. Jeg kunne få hjelp slik at vi kunne gå videre sammen... Å han viser meg hver dag at han elsker meg. Det er bare det ene han oppfører seg dumt. Men jeg sliter og har på en måte lyst til å gå.. TS Anonymkode: be94a...e58 Han foreslo terapi for å beholde deg, for at du skulle tro han bryr seg. Det at han nekter deg tilgang er et godt signal om at han ikke bryr seg. Lytt til følelsene dine. Anonymkode: 05cf5...f6d 11
AnonymBruker Skrevet 29. august 2021 #12 Skrevet 29. august 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Han sa at terapi var en mulighet for at DU skulle få hjelp til å gå videre. Altså han gjør som du vil, men det er du som får skylda. Han elsker deg ikke. Anonymkode: 499ca...8aa Det var jo for at han også skulle få tips og råd til hva han kunne gjøre for at jeg skulle få det bedre.. Men jeg skjønner hva flertallet mener.. Å ja.. Det slår meg jo i blant at han ikke elsker meg. Men hvorfor lar han meg ikke bare gå da?! Anonymkode: be94a...e58
AnonymBruker Skrevet 29. august 2021 #13 Skrevet 29. august 2021 Da jeg var i samme situasjon var mannen utro med bestevenninnen min, så kjenner jeg ikke har gode råd. Anonymkode: a8a04...255 4
AnonymBruker Skrevet 29. august 2021 #14 Skrevet 29. august 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Han foreslo terapi for å beholde deg, for at du skulle tro han bryr seg. Det at han nekter deg tilgang er et godt signal om at han ikke bryr seg. Lytt til følelsene dine. Anonymkode: 05cf5...f6d Men hvorfor vil han beholde meg hvis han ikke elsker meg? Hvorfor vil han gå igjennom all krangling og terapi hvis han ikke elsker meg? TS Anonymkode: be94a...e58
AnonymBruker Skrevet 29. august 2021 #15 Skrevet 29. august 2021 AnonymBruker skrev (14 minutter siden): Ok here goes; jeg er en sånn kvinnelig kollega - som har kontakt med enn mann som er gift. Vi har blitt veldig godt kjent og «sparrer» med hverandre om ekteskapelige problemer. Ja vi har også følelser for hverandre men vi er enige i at det riktige er å forente hjemmesituasjonene våre. Er det å være utro? Njaa, jeg tror ikke ektefellene våre hadde satt pris på all kontakten - MEN resultatet har faktisk vært at vi begge prøver å gjøre det bedre i ekteskapene våre - vi gir hverandre tips og kan «øve» på vanskelige samtaler. Jeg ville faktisk spurt ham om hva han snakker med henne om - og spør også hva han får fra henne som han ikke får hjemme - er det en samtalepartner? Skjønner at det er kjipt men for meg har det i alle fall hjulpet å kunne sette ord på hva jeg mangler hjemme.. Anonymkode: 2a11f...178 Så lenge man får følelser for et annet menneske er jo det feil når man er i et forhold? Det lyser jo rødt flagg hele veien! Anonymkode: a8a04...255 1
AnonymBruker Skrevet 29. august 2021 #16 Skrevet 29. august 2021 AnonymBruker skrev (21 minutter siden): Ok here goes; jeg er en sånn kvinnelig kollega - som har kontakt med enn mann som er gift. Vi har blitt veldig godt kjent og «sparrer» med hverandre om ekteskapelige problemer. Ja vi har også følelser for hverandre men vi er enige i at det riktige er å forente hjemmesituasjonene våre. Er det å være utro? Njaa, jeg tror ikke ektefellene våre hadde satt pris på all kontakten - MEN resultatet har faktisk vært at vi begge prøver å gjøre det bedre i ekteskapene våre - vi gir hverandre tips og kan «øve» på vanskelige samtaler. Jeg ville faktisk spurt ham om hva han snakker med henne om - og spør også hva han får fra henne som han ikke får hjemme - er det en samtalepartner? Skjønner at det er kjipt men for meg har det i alle fall hjulpet å kunne sette ord på hva jeg mangler hjemme.. Anonymkode: 2a11f...178 Han har kuttet kontaktet med henne,gjorde det med en gang jeg oppdaget det. Å jeg ønsker å stole på han. Men bare for å få en god følelse og kjenne at jeg kan stole på han, hadde jeg bare lyst til å se. Skal ta det opp igjen i kveld, så får vi se... TS Anonymkode: be94a...e58
AnonymBruker Skrevet 29. august 2021 #17 Skrevet 29. august 2021 AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Men hvorfor vil han beholde meg hvis han ikke elsker meg? Hvorfor vil han gå igjennom all krangling og terapi hvis han ikke elsker meg? TS Anonymkode: be94a...e58 Fordi han i likhet med deg(?) har en fucka oppvekst hvor drama er normalen? Anonymkode: 05cf5...f6d
Kittykat Skrevet 29. august 2021 #18 Skrevet 29. august 2021 AnonymBruker skrev (5 timer siden): Mannen min sier han elsker meg, og han viser at han elsker meg. Men.. Hva gjør jeg?! Anonymkode: be94a..e58 Han viser at han elsker deg ved å krangle med deg og bare foreslo parterapi for at du skulle komme over hans svik. Han må vise at du kan stole på han, som f eks å gjøre som terapeuten har sagt. Å la deg få se igjennom mobilen hans nå og da. Lar han deg ikke gjøre det, så har han faktisk noe å skjule, så enkelt er det. Ja, mobil er privat, men han har gjort et stort svik mot deg og det er han som må gjøre seg fortjent til din tillit igjen, ikke omvendt. Jeg hadde satt hardt mot hardt. Hadde ikke det hjulpet, så hadde jeg sagt takk og farvel... 6
AnonymBruker Skrevet 29. august 2021 #19 Skrevet 29. august 2021 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Fordi han i likhet med deg(?) har en fucka oppvekst hvor drama er normalen? Anonymkode: 05cf5...f6d What? Hvem har hatt en fucka oppvekst? Du eller? Anonymkode: be94a...e58
AnonymBruker Skrevet 29. august 2021 #20 Skrevet 29. august 2021 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): What? Hvem har hatt en fucka oppvekst? Du eller? Anonymkode: be94a...e58 Det var ment som potensiell forklaring for at han blir værende i kaos. Det samme med deg, egentlig. Ingen av dere går jo... Anonymkode: 05cf5...f6d 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå