VilmaVilje Skrevet 29. august 2021 #1 Skrevet 29. august 2021 Hei! Jeg har lest en del tråder her inne om dette temaet, men de gav meg ikke svar på alt jeg lurer på, så jeg lurer på... dere som har jobbet for de. Hvordan gjør dere det med tanke på skatt? Setter dere opp enmannsforetak, eller bare opplyser dere det på selvangivelsen? Jeg svarte på en annonse fra chatjobb.com. Men før jeg begynte treningen måtte jeg verifisere min identitet og sende masse greier inn til et firma i Nederland. Har dere vært borti dette? Jeg fikk litt panikk, så trakk meg fra chatjobb (siden jeg aldri har hørt om de før). Jeg har nå kontaktet Norwegians Work From Home, og lurer på om de også krever slik verifisering, og om det er trygt å sende inn? Og tilslutt. Risikerer jeg å få problemer med loven ved å gjøre en slik jobb? Og er min identitet trygg?
AnonymBruker Skrevet 20. september 2021 #2 Skrevet 20. september 2021 Jeg lurer også på dette Anonymkode: 5c2e8...311
AnonymBruker Skrevet 12. januar 2022 #3 Skrevet 12. januar 2022 Jeg jobber for dem nå og jeg legger inn alt i et regnskap og lar pengene stå på en revolutkonto for å trekke av skatt og slikt så man ikke bruker for mye. På en annen side er ikke dette ulovlig fordi brukeren blir opplyst i det dem registrerer seg om at dem ofte kan komme til å snakke med fiktive personer. Enkelte av brukerne behandler kvinnene som søppel, er ute etter å være utro og lignende.. Det er ingen dans på roser å jatte med brukerne selvom man egentlig vil si hvor bokskapet skal stå.. Anonymkode: 1514d...128
AnonymBruker Skrevet 22. mai 2022 #4 Skrevet 22. mai 2022 Hvordan utbetaler Norwegians work from home? Direkte til konto? Paypal? Anonymkode: 5b2b4...f23
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå