Gå til innhold

Babyutstyr på twistshake.com

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Er det noen som har handlet på den siden? Er det trygt? Gode produkter? Må man betale toll?

Anonymkode: d6056...d49

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg kjøpte de gjenbrukbare klemmeposene fordi jeg har vært på utkikk etter en enkel måte å ta med meg yoghurt, smoothie eller grøt til meg selv. Kjøpte både 100 ml og 200 ml. Har ikke prøvd de ut enda, men det virker som om det er god kvalitet. Kjøpte for under 300 kr, så kan ikke svare for om det kommer toll i tillegg. Varene kom veldig fort! 

Anonymkode: bd9cd...df5

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er trygt. Helt supre produkter :)

Vi kjøpte en pakke med badekar, krakk osv osv. Kjøpte også klemmeposer, men ikke komt så langt at de er tatt i bruk enda. Ungene er bare 10 uker 😅

Badekaret et vi veldig fornøyd med 👍🏻

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Toll er det vel uansett ikke. Jeg tror heller ikke det er noe mva på det 👍🏻

Men det er bare å sende melding via kundeservice å spørre :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Handler av prinsipp ingenting der, pga den ukritiske sponsingen av bloggere.

Anonymkode: 74163...d4a

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (23 minutter siden):

Jeg kjøpte de gjenbrukbare klemmeposene fordi jeg har vært på utkikk etter en enkel måte å ta med meg yoghurt, smoothie eller grøt til meg selv. Kjøpte både 100 ml og 200 ml. Har ikke prøvd de ut enda, men det virker som om det er god kvalitet. Kjøpte for under 300 kr, så kan ikke svare for om det kommer toll i tillegg. Varene kom veldig fort! 

Anonymkode: bd9cd...df5

Den 300kr tollerregelen er ikke gjeldene lengre.  Men mulig butikken betaler tollen, om det sendes fra Sverige og ikke Norge. Jollyroom har også twistshake-produkter, om man er usikker på toll.

Anonymkode: 4ccd1...335

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har bestilt derfra mange ganger, veldig fornøyd med klemmeposene, og flaskene, har ikke fått prøv tallerken og skålene enda. Kjøper bare når de har tilbud, ofte de har 55%. Er ikke toll eller noe ekstra etter man har bestilt.

Anonymkode: ec5d7...f2d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Handler av prinsipp ingenting der, pga den ukritiske sponsingen av bloggere.

Anonymkode: 74163...d4a

Samme her. Firma som synes det er ok med influenserbarn i reklame får ikke en krone fra meg.

Anonymkode: 73800...a26

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...