AnonymBruker Skrevet 29. august 2021 #1 Skrevet 29. august 2021 Han går på aap å gjør ingenting hjemme! Han er med kompiser, trener osv så jeg mener at han hadde klart å lage middag til ungene kommer hjem fra skolen og sette på ei maskin med klær. Jeg er ikke hjemme før 17.00. For mange år siden var han sur på meg hvis det var rot. Da gikk jeg på aap pga reuvmatisme. Hadde da tre små barn pluss en baby og han jobba på sjøen. Han gjorde ingenting de 4 ukene han var hjemme. Han sier stygge ting, truer med å hive meg ut, er sur på barna osv. Står ikke opp før i 13 tiden... Jeg blir gal snart! Anonymkode: 3577a...c7f
AnonymBruker Skrevet 29. august 2021 #2 Skrevet 29. august 2021 Neste gang han truer, så tar du med deg ungene og drar. Nå kommer det sikkert masse om at han er deprimert, men han var jo likedan da han hadde jobb på sjøen. Anonymkode: 3d0ef...933 16
AnonymBruker Skrevet 29. august 2021 #3 Skrevet 29. august 2021 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Han går på aap å gjør ingenting hjemme! Han er med kompiser, trener osv så jeg mener at han hadde klart å lage middag til ungene kommer hjem fra skolen og sette på ei maskin med klær. Jeg er ikke hjemme før 17.00. For mange år siden var han sur på meg hvis det var rot. Da gikk jeg på aap pga reuvmatisme. Hadde da tre små barn pluss en baby og han jobba på sjøen. Han gjorde ingenting de 4 ukene han var hjemme. Han sier stygge ting, truer med å hive meg ut, er sur på barna osv. Står ikke opp før i 13 tiden... Jeg blir gal snart! Anonymkode: 3577a...c7f Flytt Anonymkode: 53931...276 4
AnonymBruker Skrevet 29. august 2021 #4 Skrevet 29. august 2021 Se etter annet sted å bo, for deg og ungene. Kontakt familievernkontoret for den obligatoriske meklingen. Anonymkode: beba7...f9c 5
Gjest theTitanic Skrevet 29. august 2021 #5 Skrevet 29. august 2021 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Han går på aap å gjør ingenting hjemme! Han er med kompiser, trener osv så jeg mener at han hadde klart å lage middag til ungene kommer hjem fra skolen og sette på ei maskin med klær. Jeg er ikke hjemme før 17.00. For mange år siden var han sur på meg hvis det var rot. Da gikk jeg på aap pga reuvmatisme. Hadde da tre små barn pluss en baby og han jobba på sjøen. Han gjorde ingenting de 4 ukene han var hjemme. Han sier stygge ting, truer med å hive meg ut, er sur på barna osv. Står ikke opp før i 13 tiden... Jeg blir gal snart! Anonymkode: 3577a...c7f Og hver dag velger du å fortsette livet med han....
AnonymBruker Skrevet 29. august 2021 #6 Skrevet 29. august 2021 Jeg er også lei av mannen! Men hadde jeg hatt din hadde jeg flytta for lengst. Start planlegginga i dag! Klem ❤ Anonymkode: d81fa...944 7
Bollapikksvin Skrevet 29. august 2021 #7 Skrevet 29. august 2021 Jeg hadde tatt med meg barna og skapt et fint liv sammen med de og uten han. Hadde ikke orket og bo med en som hadde vært slik.. Barna merker vel også kanskje disse tingene? 4
AnonymBruker Skrevet 29. august 2021 #8 Skrevet 29. august 2021 Bollapikksvin skrev (15 minutter siden): Jeg hadde tatt med meg barna og skapt et fint liv sammen med de og uten han. Hadde ikke orket og bo med en som hadde vært slik.. Barna merker vel også kanskje disse tingene? Selvfølgelig gjør de det! Jeg føler meg som en dårlig mor som har blitt så lenge... Ts Anonymkode: 3577a...c7f
AnonymBruker Skrevet 29. august 2021 #9 Skrevet 29. august 2021 theTitanic skrev (20 minutter siden): Og hver dag velger du å fortsette livet med han.... Tenker det samme selv... Ts Anonymkode: 3577a...c7f
AnonymBruker Skrevet 29. august 2021 #10 Skrevet 29. august 2021 Ved lese og å eventuelt skrive i denne tråden kan du få mye støtte, råd og hjelp ts ♥️ Anonymkode: 7fcd9...afa 1
AnonymBruker Skrevet 29. august 2021 #11 Skrevet 29. august 2021 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Selvfølgelig gjør de det! Jeg føler meg som en dårlig mor som har blitt så lenge... Ts Anonymkode: 3577a...c7f Du er ikke en dårlig mor. Mange har erfart og fortalt om at det er vanskelig å komme seg ut av et forhold der man blir mishandlet psykisk og/eller fysisk. Det er ikke den som blir mishandlet som har skylden for at det er vanskelig å gå. Det er mishandleren som har forårsaket at det blir vanskelig å gå. Anonymkode: 7fcd9...afa 4
AnonymBruker Skrevet 29. august 2021 #12 Skrevet 29. august 2021 theTitanic skrev (36 minutter siden): Og hver dag velger du å fortsette livet med han.... Det samme tenkte jeg. Anonymkode: 798a1...c32
AnonymBruker Skrevet 29. august 2021 #13 Skrevet 29. august 2021 theTitanic skrev (37 minutter siden): Og hver dag velger du å fortsette livet med han.... AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Det samme tenkte jeg. Anonymkode: 798a1...c32 Dere forstår kanskje ikke hvilke skader man får av mishandling, og at mishandlerens nebrytning av den mishandlede er årsaken til at det er vanskelig å gå? Anonymkode: 7fcd9...afa 4
AnonymBruker Skrevet 29. august 2021 #14 Skrevet 29. august 2021 AnonymBruker skrev (16 minutter siden): Ved lese og å eventuelt skrive i denne tråden kan du få mye støtte, råd og hjelp ts ♥️ Anonymkode: 7fcd9...afa Tusen takk ❤ Denne skal jeg lese i kveld 😊 Anonymkode: 3577a...c7f 2
AnonymBruker Skrevet 29. august 2021 #15 Skrevet 29. august 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Tusen takk ❤ Denne skal jeg lese i kveld 😊 Anonymkode: 3577a...c7f Det er fint ♥️ Ta godt vare på barna og deg selv Anonymkode: 7fcd9...afa
AnonymBruker Skrevet 29. august 2021 #16 Skrevet 29. august 2021 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Det er fint ♥️ Ta godt vare på barna og deg selv Anonymkode: 7fcd9...afa ❤❤ Anonymkode: 3577a...c7f 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå