AnonymBruker Skrevet 29. august 2021 #1 Del Skrevet 29. august 2021 Fikk negativ test på IKM. Men har fortsatt ikke fått TR eller antydninger til TR. 4 dager over IKM nå. har ikke testet etter. Er det fortsatt mulighet for å få positiv test? vonde pupper, men det er jo normalt før IKM også. Håper sånn på spire❤️ Anonymkode: 75630...10f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Livetshemmelighet Skrevet 29. august 2021 #2 Del Skrevet 29. august 2021 Ja det kan jo være at EL var forsinket om du ikke testet og fant positiv der 🙂 så håpet er nok ikke ute før TR ankommer 😄 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. august 2021 #3 Del Skrevet 29. august 2021 Du kan teste på nytt. Men jeg tror nok du hadde fått utslag allerede. Jeg anbefaler at du bestiller en legetime. Hos meg skjedde det en gang at jeg gikk 10 dager på overtid (hvor jeg alltid pleier å få mensen på tide). Tok flere tester og de var negative. Hos legen fant hun ut at jeg hadde kritisk lavt nivå med D vitamin og med en gang jeg begynte å ta de, kom mensen tilbake. Så det kan bare være et signal fra kroppen om at den mangler noe vesentlig eller at det er noe med livsstilen du må forandre. Men for all del ta en ny test bare for å ha utelukket det☺️ lykke til! Anonymkode: f1380...4f4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. august 2021 #4 Del Skrevet 29. august 2021 Jeg fikk negativ på ikm og fikk positiv 4 dager etter 😊 i dag er hun 3 år. Anonymkode: 57284...1f5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. august 2021 #5 Del Skrevet 30. august 2021 Takk for svar dere. Er 14 dpo idag og tempet. Hadde over 36,8. bruker å få mens på 36,4 ca og så går den enda mere ned. Temper så eggløsning var søndag eller mandag for 2 uker siden. Mulig mens kommer imorgen men hvis tempen ikke dropper kraftig da er dette rart. ts Anonymkode: 34c99...a39 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. august 2021 #6 Del Skrevet 30. august 2021 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Takk for svar dere. Er 14 dpo idag og tempet. Hadde over 36,8. bruker å få mens på 36,4 ca og så går den enda mere ned. Temper så eggløsning var søndag eller mandag for 2 uker siden. Mulig mens kommer imorgen men hvis tempen ikke dropper kraftig da er dette rart. ts Anonymkode: 34c99...a39 Denne skulle i en annen tråd 🤯🤯 Anonymkode: 34c99...a39 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå