AnonymBruker Skrevet 29. august 2021 #1 Skrevet 29. august 2021 Har et nabo par som er helt vannvittig på og klage ( mest mannen da ), jeg vasker klær hver lørdag og jeg kan se på tven litt høy hvis barnet ikke er hjemme, spille musikk og sånn, da klager de med engang, jeg begynner aldri før 12 og er ferdig før kl 21, så går ikke over tiden det er satt som regler heller, bor i 4mann bolig, de 2 andre som bor der, synes også de klager veldig mye. De som klager hele tiden gjør selv mye ting på søndag som det står at det skal være stille,men når vi andre klager på de, sier de bare at de må leve med oss resten av uka. Her skal det være stille mellom 23-06 på hverdager og stille hele søndag og lørdag fra 00-09,men disse begynner gjerne 7-8 med tingene sine. Hvor kan vi ta dette videre? de bor over meg. de ved siden av dem som har en baby, sier babyen ofte våkner i 6 tiden på hverdager, det har de også klaget på, mens de 2 ungdommene som bor ved siden av meg, har fest av og til og er flinke til og være stille før 00 hvis det er en lørdag og 23 hvis det er fredag, likevel klager de helt vannvittig. han sitter i styre, er 4 4 mannboliger her vi bor, kan vi klage eller blir det avvist siden mannen sitter der selv? kona hans er mye hyggeligere,men vi får nesten ikke snakke med henne alene da kommer han med engang Anonymkode: 17537...9c2
AnonymBruker Skrevet 29. august 2021 #2 Skrevet 29. august 2021 Tipper du lager mye mer lyd enn du er klar over selv. Hvorfor skaffer du deg ikke bare trådløst headset/pods? Da kan du høre musikk så høyt du vil uten å forstyrre noen. Anonymkode: ff27b...248 4
AnonymBruker Skrevet 29. august 2021 #3 Skrevet 29. august 2021 Jeg bruker hørselvern siden det er så mye bråk der jeg bor. Anonymkode: 203a3...622 2
AnonymBruker Skrevet 29. august 2021 #4 Skrevet 29. august 2021 Har du dårlig hørsel siden du må sette opp lyden på tven? Hvis ikke skjønner jeg ikke poenget med å gjøre det! Og kjøp deg trådløse øretelefoner som du kan bruke slik at musikken ikke er forstyrrende for andre! Ja, dere kan selvfølgelig klage til styret! Han blir da inhabil og kan ikke være med når klagen taes opp! Anonymkode: 5cb07...7b9
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå