Gjest Gjest Skrevet 23. september 2005 #1 Skrevet 23. september 2005 Jeg blir ikke klok på ansiktshuden min. På kroppen er huden perfekt. Ingen urenheter og gyllen fin farge. I ansiktet har jeg slitt med uren hud og kviser i 13 år, og den er veldig rød!! Går til hudpleier og hun behandler huden min som sensitiv.. Hun sier jeg har litt fet underhud, men ingen ting om overhuden.. bare at den er sensitiv.. Pga ingen fremgang med urenhetene prøvde jeg renseserien fra decleor mot fet/kombinert hud. Har brukt dette i tre uker, og nå er huden veldig stram og jeg flasser litt på haka og andre steder i ansiktet.. vil det da si at overhuden min er tørr?? eller må huden bare vende seg til produktene, og flassingen vil gi seg etter hvert???
Saeria Skrevet 24. september 2005 #2 Skrevet 24. september 2005 (endret) Hvis ansiktshuden din plager deg veldig så synes jeg du kanskje burde ta deg en tur til hudlege. Jeg hadde selv hud som var rødlig, den var fet i perioder, men samtidig ble den tørr og småflassete. Særlig på nesa. Jeg gikk til hudlege, og fikk bekreftet det jeg trodde det var. Eksem. Nå har jeg krem jeg kan smøre på i perioder med utbrudd. Selv om huden min fremdeles er rødlig og har en tendens til å bli fet/skinnende i pannen og på nesa, har jeg fått god hjelp til å begrense de problemene med produkter fra Dermalogica, samt litt pudderfoudation som toner ned rød/rosafargen i huden. Endret 24. september 2005 av Saeria
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå