Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Bruker jeg kanskje feil produkter?? Eller hva kommer dette av?? Kan nesten sees ut som bittesmå vorter tett i tett på den tynne huden rundt øynene...

Videoannonse
Annonse
Gjest Isabellas
Skrevet

Høres ut som at du har fått milier, små talgkuler som er kapslet seg inn. Disse vil ikke forandre seg, bortsett fra at de kan bli større. Fjernes lett hos hudpleier. :rosasmil:

Skrevet

Disse små klumpene du nevner er kanskje hvite..?

Det kan isåfall komme av at du har brukt en for fet krem rundt øynene, som ikke får absorbert og bare ligger rett under huden og samler opp til poser. Det er dette som gjør det så viktig og bruke en øyekrem!

Snakk evnt. med en hudpleier.

Skrevet

jeg hadde et par slike på øyenlokkene.... de fjernet jeg selv.... med stor risiko for arr ja med de baderomsverktøyene jeg brukte! men heldigvis gikk det bra! jeg fikk skåret hull på dem og presset ut gøffa og øyenene mine ble fine :)

Skrevet

Jeg fikk et par slike for et par år siden. Stakk hull på de med en nål og presset ut..

Byttet så øyekrem!! Og har ikke hatt noen nå etterpå.. (øyekrem er det kosmetiske produktet jeg velger å legge mest penger i! Kjempeviktig synes jeg.. nå.. )

Skrevet

æsj, sånne har jeg også... har blitt fortalt at det har noe med overproduksjon av talg å gjøre. Kan bruke ei nål å få hull på huden, og så plukke de ut.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...