cas12 Skrevet 29. august 2021 #1 Skrevet 29. august 2021 Jeg har ei venninne ,vi har vert venner siden vi gikk i bhg, og er veldig glad i henne,men jeg begynner og bli veldig lei 😕 hver helg sender hun meg melding om at endelig går smitte nedover, som jeg prøver og forklare så er det færre som tester seg før helg, og derfor blir det mindre som har korona i helgene, hun informerte meg både idag og og sikkert i morgen også. Har prøvd og sagt det flere ganger at hun ikke trenger og sende meg melding hver helg ang dette,men hun hører ikke, vil ikke blokke henne heller, da maser hun bare på Messenger. Noen tips på hva jeg kan gjøre? hun blir også fornærmet og sur i flere dager hvis jeg ikke svarer henne hver gang, men de siste 3 ganger har jeg ikke giddet det heller ikke i dag, så nå fikk jeg en sur melding at hun vil ha en pause på 1 måned , og da jeg sa det var helt greit , fikk jeg tilbake 😠😠😠2
Mezzosoprena Skrevet 29. august 2021 #2 Skrevet 29. august 2021 Men slik velger altså hun å tolke tallene, kan du ikke bare svarte unnvikende: "Ja, men så fint da :-)" så kanskje hun gir seg? 1
cas12 Skrevet 29. august 2021 Forfatter #3 Skrevet 29. august 2021 Teatrica skrev (2 minutter siden): Men slik velger altså hun å tolke tallene, kan du ikke bare svarte unnvikende: "Ja, men så fint da :-)" så kanskje hun gir seg? det er prøvd,men de var ikke godkjent, fordi hun vet at jeg ikke mener det 2
Mezzosoprena Skrevet 29. august 2021 #4 Skrevet 29. august 2021 cas12 skrev (Akkurat nå): det er prøvd,men de var ikke godkjent, fordi hun vet at jeg ikke mener det Ok, hun er av den sorten? Jaja, da er det vel ikke så mye annet å gjøre da...
cas12 Skrevet 29. august 2021 Forfatter #5 Skrevet 29. august 2021 Teatrica skrev (Akkurat nå): Ok, hun er av den sorten? Jaja, da er det vel ikke så mye annet å gjøre da... ja dessverre, er vanskelig og vite hva jeg skal svare uten at hun blir sur og fornærmet 2
Gjest Lawyam Skrevet 29. august 2021 #6 Skrevet 29. august 2021 (endret) Forslag til svar - nytter ikke diskutere med slike, varier litt mellom...så ser du 'litt' engasjert ut samtidig som hun kanskje stopper å informere deg når hun ser du leser selv. - Leste det. Håper de ikke øker igjen etter helga som det pleier - Takk for info, glemte å sjekke selv... - jaaaa! Bare xxxx stod det idag - Notert, takk!  En like og kanskje greiere metode for stopp er å kjøre på med smittetallinformasjon selv hver dag gjennom helga og ukedagene før hun får sjans å oppdatere deg. Ca 00:15 er de jo klare så sitt klar med ferdig kladd og bare skriv inn smittetallet fort og send. Har hun rukket å sende først, send likevel 'Ojsan vi leste det samtidig' Hun går fort lei....  Endret 29. august 2021 av Lawyam
cas12 Skrevet 31. august 2021 Forfatter #7 Skrevet 31. august 2021 Lawyam skrev (På 29.8.2021 den 22.29): Forslag til svar - nytter ikke diskutere med slike, varier litt mellom...så ser du 'litt' engasjert ut samtidig som hun kanskje stopper å informere deg når hun ser du leser selv. - Leste det. Håper de ikke øker igjen etter helga som det pleier - Takk for info, glemte å sjekke selv... - jaaaa! Bare xxxx stod det idag - Notert, takk!  En like og kanskje greiere metode for stopp er å kjøre på med smittetallinformasjon selv hver dag gjennom helga og ukedagene før hun får sjans å oppdatere deg. Ca 00:15 er de jo klare så sitt klar med ferdig kladd og bare skriv inn smittetallet fort og send. Har hun rukket å sende først, send likevel 'Ojsan vi leste det samtidig' Hun går fort lei....  tusen takk har var det fine forslag jeg ikke har tenkt på engang
stine40 Skrevet 31. august 2021 #8 Skrevet 31. august 2021 Si at du har fungerende tv og internett. 1
Anbefalte innlegg