AnonymBruker Skrevet 29. august 2021 #1 Del Skrevet 29. august 2021 Jeg skal ha ny vaskemaskin og har lurt litt på Samsung. Modell er ikke bestemt, men har blant annet sett på denne. Noen som har erfaring med samsung vaskemaskiner? Har dere vært fornøyd? Hva er i tilfelle bra eller ikke bra? Anonymkode: ef252...6ab Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mokkilokki Skrevet 29. august 2021 #2 Del Skrevet 29. august 2021 Jeg har en annen modell av Samsung men har vært veldig fornøyd. Min maskin tar 9 kg. Min kan forhåndsinnstilles samt kan kobles sammen med Samsung app. Det har ikke jeg gjort. Den synger når den er ferdig. I tillegg er det varsling på når man må rense maskinen. Eget program, man bruker ikke noe rensemidler i disse maskinene da dette kan ødelegge systemet. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. august 2021 #3 Del Skrevet 29. august 2021 Mokkilokki skrev (1 minutt siden): Jeg har en annen modell av Samsung men har vært veldig fornøyd. Min maskin tar 9 kg. Min kan forhåndsinnstilles samt kan kobles sammen med Samsung app. Det har ikke jeg gjort. Den synger når den er ferdig. I tillegg er det varsling på når man må rense maskinen. Eget program, man bruker ikke noe rensemidler i disse maskinene da dette kan ødelegge systemet. Hvor lang tid tar feks en kokvask med full maskin? En del maskiner har vel hurtigprogrammer, men jeg tenker på et fullt program. Har vært borti et par maskiner der de tar så grusomt lang tid😄 Anonymkode: ef252...6ab Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. august 2021 #4 Del Skrevet 29. august 2021 Mokkilokki skrev (33 minutter siden): Jeg har en annen modell av Samsung men har vært veldig fornøyd. Min maskin tar 9 kg. Min kan forhåndsinnstilles samt kan kobles sammen med Samsung app. Det har ikke jeg gjort. Den synger når den er ferdig. I tillegg er det varsling på når man må rense maskinen. Eget program, man bruker ikke noe rensemidler i disse maskinene da dette kan ødelegge systemet. Det går ikke å koble den til app, har forsøkt selv, og er stappfult på forumet deres av folk som ikke får det til. Vært sånn siden de lanserte. Samsung har som vane å reklamere for ting de aldri gjennomfører. Blir LG på meg neste gang. Anonymkode: bd604...47d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mokkilokki Skrevet 29. august 2021 #5 Del Skrevet 29. august 2021 AnonymBruker skrev (7 timer siden): Hvor lang tid tar feks en kokvask med full maskin? En del maskiner har vel hurtigprogrammer, men jeg tenker på et fullt program. Har vært borti et par maskiner der de tar så grusomt lang tid😄 Anonymkode: ef252...6ab Når man har fullt maskinen og setter min på kokvask så kjører den et par omdreininger og beregner nok vekten på hvor lang tid det tar. Som regel ca 2 timer. Kortprogrammet på 60 grader tar 1 time. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. august 2021 #6 Del Skrevet 29. august 2021 Vi har samsungmaskin. Kjøpte den for 2500 kr i 2008. Har hatt den med på tre flyttelass. Og den går fremdeles som ei kule. Så vi er med andre ord veldig fornøyd med maskinen! Vår bruker litt under 2 timer på en kokvask om maskinen er full, men korter betraktelig ned tida om den ikke er smekkfull. Anonymkode: 32d54...c2d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. august 2021 #7 Del Skrevet 30. august 2021 Mokkilokki skrev (16 timer siden): Når man har fullt maskinen og setter min på kokvask så kjører den et par omdreininger og beregner nok vekten på hvor lang tid det tar. Som regel ca 2 timer. Kortprogrammet på 60 grader tar 1 time. AnonymBruker skrev (13 timer siden): Vi har samsungmaskin. Kjøpte den for 2500 kr i 2008. Har hatt den med på tre flyttelass. Og den går fremdeles som ei kule. Så vi er med andre ord veldig fornøyd med maskinen! Vår bruker litt under 2 timer på en kokvask om maskinen er full, men korter betraktelig ned tida om den ikke er smekkfull. Anonymkode: 32d54...c2d Åå for meg høres det fantastisk ut😄 aldri opplevd at en kokvask er så rask😄 tusen takk! Anonymkode: ef252...6ab Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. august 2021 #8 Del Skrevet 31. august 2021 Vi har hatt samsung. Verste maskina vi har hatt. Startet med at den hoppet ved sentrifugering. Det hadde samsung aaaaaldri hørt om. Når reperatøren kom hadde han med delen som skulle byttes fordi det var vanlig feil på dem. Maskina hoppet like herlig etterpå. I tillegg røyk sensoren som veier tøyet og varmeelementet. Alt i løpet av første året. Samsung og elkjøp skylte på hverandre i ett eneste kjør, det ble lovet det ene og det andre. Men det ble aldri oppfylt. Det tok halvannet år å få hevet kjøpet. Da med forbrukerrådet i ryggen. Apropo samsung og reklamasjon, svigers fikk huset sitt skadet pga. Feil på kjøle/fryseskapet sitt. (Side-by-side med vann, isbiter og kullsyre). De måtte rive opp store deler av gulv/tak mellom 1 og 2 etasje. Vannet bare fosset ut av det. Samsung var vanskelige da også. Kjøper aldri hvitevarer fra samsung igjen. Anonymkode: f50bb...49f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lemontea Skrevet 31. august 2021 #9 Del Skrevet 31. august 2021 Jeg har maskinen du linker til, Ts 🙂 hatt den ca 6 mnd og veldig fornøyd så langt. jeg har den koblet til app og hadde ingen problemer med tilkoblingen. Du får ikke gjort så mye i appen, men du kan se hvor lenge det er igjen på vasken, pushvarsel når ferdig osv. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå