AnonymBruker Skrevet 29. august 2021 #1 Skrevet 29. august 2021 Jeg og min mann har prøvd i lengre tid å finne oss begge en felles kjæreste, for å få litt mer motivasjon, kjærlighet og spenning i hverdagen. Gift mann og kvinne i begynnelsen av 30 årene, ok pene, likevel får vi ingen treff selv om vi har prøvd på flere dating apper og nettsider både med en felles parprofil og individuelle profiler. Virker som det er det at vi har barn som skrur av de fleste. Føler oss rimlig nedbrutte og lei fordi det føler ut som at "ingen vil ha oss". Noen som har noen erfaringer med å være et par som søker kjæreste, eller har vært i en lignende situasjon som kan gi noen råd eller tilby noe form for oppmuntring? Er vi dømt til å vente til vi er i slutten av 40 årene, ungene har flyttet ut og alt nedentil alt har begynt å tørke inn før vi kan prøve igjen? Anonymkode: 3930c...3bd
AnonymBruker Skrevet 29. august 2021 #2 Skrevet 29. august 2021 Hvor mange er egentlig interessert i en slik relasjon? Tror ikke det at dere har barn er hovedproblemet. Og hvis så, hvorfor ikke bare la være å skrive at dere har barn? Man må jo ikke opplyse om det... Anonymkode: dbb29...070 44
Populært innlegg AnonymBruker Skrevet 29. august 2021 Populært innlegg #3 Skrevet 29. august 2021 Jeg skjønner ikke hva en vil få ut av å være kjæresten til et ektepar ?? Det tilfører en jo null og niks utenom sex. Hva skal en bruke et sånt forhold til ? Å bruke fremtiden sin på noe sånt er dødfødt. Hvis dere to ikke greier å tilføre hverandre nok i ekteskapet så er det vel et tegn på at dere har mistet fokus på hva det er som er verdifullt i livet Anonymkode: e015e...a2b 50
AnonymBruker Skrevet 29. august 2021 #4 Skrevet 29. august 2021 Det finnes kanskje ikke så mange som er poly? Kan det være derfor det tar litt tid? Eller opplever dere at det er lettere for andre som er poly å finne kjæreste? Anonymkode: d24d6...154 6
AnonymBruker Skrevet 29. august 2021 #5 Skrevet 29. august 2021 Dere er i praksis en incel. Dere har ingenting å tilby, som noen andre vil ha. Og dere har enda ikke kommet til den erkjennelsen om at slik er det bare her i verden, og staten kan ikke dekke dette behovet, slik at dere kan få fokuset over på noe annet. Om det er noen trøst så blir dere ikke mer interessante som 40+, så dere kan like godt starte prosessen med å innse dette allerede nå. Anonymkode: a17cd...8a5 10
AnonymBruker Skrevet 29. august 2021 #6 Skrevet 29. august 2021 AnonymBruker skrev (51 minutter siden): Jeg skjønner ikke hva en vil få ut av å være kjæresten til et ektepar ?? Det tilfører en jo null og niks utenom sex. Hva skal en bruke et sånt forhold til ? Å bruke fremtiden sin på noe sånt er dødfødt. Hvis dere to ikke greier å tilføre hverandre nok i ekteskapet så er det vel et tegn på at dere har mistet fokus på hva det er som er verdifullt i livet Anonymkode: e015e...a2b Akkurat. Og særlig et needy ektepar. Vedder på at dersom de hadde hatt det bra selv, så ville flere vært interessert. Anonymkode: a17cd...8a5 11
AnonymBruker Skrevet 29. august 2021 #7 Skrevet 29. august 2021 Ønskere dere primært en seksuell relasjon som skal foregå utenfor hjemmet? Eller ønsker dere en mer sosial relasjon der vedkommende er del av deres hverdagsliv og bidrar med husstell og barnepass? Anonymkode: f611b...a3e 17
AnonymBruker Skrevet 29. august 2021 #8 Skrevet 29. august 2021 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Ønskere dere primært en seksuell relasjon som skal foregå utenfor hjemmet? Eller ønsker dere en mer sosial relasjon der vedkommende er del av deres hverdagsliv og bidrar med husstell og barnepass? Anonymkode: f611b...a3e Ouffff 😩 kom på alle de ekteparene som vil blande sånne roller. Det å ha ektepar etter seg er faktisk mye verre enn det å ha single menn etter seg. Anonymkode: a17cd...8a5 16
AnonymBruker Skrevet 29. august 2021 #9 Skrevet 29. august 2021 AnonymBruker skrev (52 minutter siden): Ouffff 😩 kom på alle de ekteparene som vil blande sånne roller. Det å ha ektepar etter seg er faktisk mye verre enn det å ha single menn etter seg. Anonymkode: a17cd...8a5 Å ha «ektepar etter seg» høres helt sinnsykt ut😳 Dere får ingen respons fordi dette er helt unormalt? Er det noen som ønsker å være «kjæreste» med et gift par med barn? Hva innebærer egentlig det for denne «kjæresten»? Anonymkode: c9b4e...23b 9
AnonymBruker Skrevet 29. august 2021 #10 Skrevet 29. august 2021 Ouh, jeg tror her har flere rare ideer om poly. De søker etter en likeverdig partner for begge, partner som en dele livet med, ikke bare for å nyte trekant innimellom. Jeg tror 30+ med barn og gift er da meget uattraktivt. Da er det så tydelig at en eventuell Nr 3 i clubben står utenfor, hvem skulle ønsker det? Det er mye jobb allerede å inkludere seg med ett par (liker begge god nok, sexy nok, tiltrekkes av begge) men barn som gi dere den spesielle forbindelsen av å ha skapt familie sammen, det gjør jo flere usikkert. Hvilken rolle har Nr 3 da? Hva tilbyr dere som dere selv som single hadde funnet attraktivt i denne sammenheng. Anonymkode: a7061...265 17
AnonymBruker Skrevet 29. august 2021 #11 Skrevet 29. august 2021 AnonymBruker skrev (17 minutter siden): Å ha «ektepar etter seg» høres helt sinnsykt ut😳 Oh yes. Har opplevd det på treningssenter (dama fortsatte i dusjen), på utesteder og på nett 😩😩😩 Anonymkode: a17cd...8a5 4
AnonymBruker Skrevet 29. august 2021 #12 Skrevet 29. august 2021 Hvem vil være et verktøy for et etabler ektepar som "trenger motivasjon og spenning i hverdagen"? Sånn du framstiller det her, er det jo ikke mye å hente for denne tredje parten - dere trenger og vil ha, men tilbyr ingenting. Småbarn kompliserer selv normal dating, å skulle involvere seg med et par med barn - særlig i det øyeblikket du begynner å snakke kjæreste heller enn bare sexpartner - krever så mye ekstra at jeg aldri ville vurdert det. Hvis tanken er at dette mennesket på sikt også skal omgås barna - har dere i det hele tatt tenkt på hvordan det skal legges fram for dem? Og hvis det ikke er tanken - hvorfor opplyse om barna allerede i profilteksten? Anonymkode: 52286...bfc 20
AnonymBruker Skrevet 29. august 2021 #13 Skrevet 29. august 2021 Dere har nok bedre lykke med å søke partner hver for dere. Anonymkode: 7dcfa...2dd 1
AnonymBruker Skrevet 29. august 2021 #14 Skrevet 29. august 2021 Dette blir for perverst, selv for folk med stor interesse for kink og eksperimentering. Og det å dra elendigheten inn i en situasjon med barn er ville nok fort blitt barnevernssak. Åpenbart troll-tråd, ingen er så syke. Anonymkode: 4323c...baf 10
AnonymBruker Skrevet 29. august 2021 #15 Skrevet 29. august 2021 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Dette blir for perverst, selv for folk med stor interesse for kink og eksperimentering. Og det å dra elendigheten inn i en situasjon med barn er ville nok fort blitt barnevernssak. Åpenbart troll-tråd, ingen er så syke. Anonymkode: 4323c...baf Som tidligere bruker av tinder så kan jeg si at dette er relativt "vanlig". Om de får noe napp har jeg tvilt veldig på, og har vel fått bekreftet her at disse profilene ikke er særlig ettertraktet. Anonymkode: 9d258...3fa 3
AnonymBruker Skrevet 29. august 2021 #16 Skrevet 29. august 2021 AnonymBruker skrev (41 minutter siden): Oh yes. Har opplevd det på treningssenter (dama fortsatte i dusjen), på utesteder og på nett 😩😩😩 Anonymkode: a17cd...8a5 😳😳😳 Anonymkode: c9b4e...23b
AnonymBruker Skrevet 29. august 2021 #17 Skrevet 29. august 2021 Skrekk og gru! Hvem vil ønske seg inn i andres ekteskap? Høres ut som dere ønsker et leketøy. Skjønner godt at ingen med respekt for seg selv vil utsette seg for dette. Anonymkode: 777cc...cbf 8
AnonymBruker Skrevet 29. august 2021 #18 Skrevet 29. august 2021 Jeg tror jeg har sett dere på tinder. Jeg skal ikke være slem men.... Husker noen uklare bilder uten ansikt og utrente mager og slappe kropper. "vil du ha sex med et par som er lite sexy? sliter du slitne familie foreldre?" Ble jo ikke så kåt av sånt da. Jeg som er enslig får meg ikke mange dates jeg heller. Ta heller fine bilder og tilby noe mer enn bare sex!! hva med god mat? dra på middag show sammen?? gjøre gøy ting sammen først. Anonymkode: 4b24f...b8c 6
AnonymBruker Skrevet 29. august 2021 #19 Skrevet 29. august 2021 og unnskyld meg noen skal komme og "fikse" livet deres ved å ha sex med dere???, skape spenning og kjærlighet mellom dere? Det er jo helt rart. skap kjærligheten selv! Skap spenning og glede i hverdagen selv. antar det er en dame du ser for deg skal sitte mellom dere og bare jaaa nå kan dere kysse.. Altså, jeg tenker dere må ta ansvar selv og ta kontakt med en swingers club. prøv nakenprat.com. Og hva med å dra på byen å ta kontakt med folk da? forstår dere har unger. men skaff dere barnevakt og dra ut og vær sosiale. se om dere kommer i kontakt med et annet par som tenker i samme baner. Anonymkode: 4b24f...b8c 10
AnonymBruker Skrevet 29. august 2021 #20 Skrevet 29. august 2021 Omg, ta nå tak i deres eget ekteskap og fiks det. Ikke sleng kjedsomheten over på andre. Bruk tid på å finne deres fellesskap, dere to som foreldre og kjærester. Hvordan i all verden tenker dere andre klarer å være gift med samme partner livet ut? Det er iallefall ikke ved å leve poly. Anonymkode: 62bc2...de9 7
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå