AnonymBruker Skrevet 29. august 2021 #1 Skrevet 29. august 2021 Hei! Hvor lenge bruker folk å tenke seg om før de legger inn bud på bolig de har vært på visning på? Det er snakk om en bolig i et ganske dårlig boligmarked. Det er ikke noe fare for at noen byr først liksom Anonymkode: 7b063...a72
Gjest Alterego666 Skrevet 29. august 2021 #2 Skrevet 29. august 2021 Da er det jo bare å vente ut huseieren mens man forhandler med bank, håndverkere og legger planer for boligen.
AnonymBruker Skrevet 29. august 2021 #3 Skrevet 29. august 2021 Alterego666 skrev (1 minutt siden): Da er det jo bare å vente ut huseieren mens man forhandler med bank, håndverkere og legger planer for boligen. Det er jeg som selger bolig 😏 hadde en på visning som virket veldig positiv til boligen, og lurte på om han skulle kontakte meg eller megler når han hadde tenkt. 😅 Håper på salg, og lurer på hvor lenge man skal vente før man skal miste håpet. Det var visning på fredag da så har absolutt ikke mistet det enda. Ts Anonymkode: 7b063...a72
AnonymBruker Skrevet 29. august 2021 #4 Skrevet 29. august 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Det er jeg som selger bolig 😏 hadde en på visning som virket veldig positiv til boligen, og lurte på om han skulle kontakte meg eller megler når han hadde tenkt. 😅 Håper på salg, og lurer på hvor lenge man skal vente før man skal miste håpet. Det var visning på fredag da så har absolutt ikke mistet det enda. Ts Anonymkode: 7b063...a72 De som kjøpte vårt hus var på flere visninger på huset, og la inn bud noen uker etter den siste visningen. Anonymkode: 2b7ba...59a
Gjest Alterego666 Skrevet 29. august 2021 #5 Skrevet 29. august 2021 AnonymBruker skrev (15 minutter siden): Det er jeg som selger bolig 😏 hadde en på visning som virket veldig positiv til boligen, og lurte på om han skulle kontakte meg eller megler når han hadde tenkt. 😅 Håper på salg, og lurer på hvor lenge man skal vente før man skal miste håpet. Det var visning på fredag da så har absolutt ikke mistet det enda. Ts Anonymkode: 7b063...a72 Du skjer uansett ingen ting før mandag. Sist jeg kjøpte bolig lå jeg bare stille og ventet på andre budgivere.
ErGlad Skrevet 29. august 2021 #6 Skrevet 29. august 2021 Alterego666 skrev (6 minutter siden): Du skjer uansett ingen ting før mandag. Sist jeg kjøpte bolig lå jeg bare stille og ventet på andre budgivere. Jeg ventet til budet på første budgiver gikk ut fristen.
Gjest Alterego666 Skrevet 29. august 2021 #7 Skrevet 29. august 2021 Visum skrev (17 minutter siden): Jeg ventet til budet på første budgiver gikk ut fristen. Det kan være lurt, men du risikerer at huseier aksepterer første bud.
AnonymBruker Skrevet 29. august 2021 #8 Skrevet 29. august 2021 Alterego666 skrev (Akkurat nå): Det kan være lurt, men du risikerer at huseier aksepterer første bud. Sant nok. Det er sjelden at budgiver aksepterer første bud, da jeg informer megler om jeg vurderer å om jeg skal legge inn ett bud. Anonymkode: 55dc4...47b
AnonymBruker Skrevet 29. august 2021 #9 Skrevet 29. august 2021 Her er det nok bare én budgiver, boligen har vært for salg i et års tid. Når jeg kjøpte den selv hadde den vært ute i 3 år. Det er på landet, med få potensielle kjøpere 😊 Anonymkode: 7b063...a72 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå