Skylineplane Skrevet 29. august 2021 #1 Skrevet 29. august 2021 Jeg har to damer i kikkerten som jeg vil bli bedre kjent med. Ønsker derfor å finne på noe spesielt for to damer som jeg ønsker å kunne ha på overnatting i fremtiden. Begge damene er glad i trening så jeg vurderer skogstur hvor jeg kan ha stelt i stand et bord med ost og vin. Hva er det som er viktig for damer på date?
AnonymBruker Skrevet 29. august 2021 #2 Skrevet 29. august 2021 At man deler restaurantregningen. Anonymkode: eb69e...eaf
StripeteM Skrevet 30. august 2021 #3 Skrevet 30. august 2021 Skylineplane skrev (På 29.8.2021 den 11.00): Ønsker derfor å finne på noe spesielt for to damer som jeg ønsker å kunne ha på overnatting i fremtiden. Først sjekke om damene er interessert i å treffe hverandre kanskje?
Gjest Mysticgirl Skrevet 30. august 2021 #4 Skrevet 30. august 2021 Skylineplane skrev (På 29.8.2021 den 11.00): Jeg har to damer i kikkerten som jeg vil bli bedre kjent med. Ønsker derfor å finne på noe spesielt for to damer som jeg ønsker å kunne ha på overnatting i fremtiden. Begge damene er glad i trening så jeg vurderer skogstur hvor jeg kan ha stelt i stand et bord med ost og vin. Hva er det som er viktig for damer på date? Åh, det høres koselig ut ❤️
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå