ErGlad Skrevet 29. august 2021 #1 Del Skrevet 29. august 2021 Nakstad sier at vi oppnår neppe flokkimmunitet mot Covid-19, da vaksinene ikke er 100 % effektive. Bare vaksinene i seg selv er ikke nok for å få slutt på pandemien mener han. I tillegg viser han at rundt 100.000 av fullvaksinerte i Norge, vil ha ingen nytte av vaksinen. Hva tenker du om det? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
infectedsopp Skrevet 29. august 2021 #2 Del Skrevet 29. august 2021 18 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Møkkalei Skrevet 29. august 2021 #3 Del Skrevet 29. august 2021 infectedsopp skrev (36 minutter siden): Jeg tenker at myndighetene har bestemt seg for å åpne opp og la de som ikke tåler dette seile sin egen sjø. De vil få intensiv-behandling, men de vet noen kommer til å dø og de er bestemt på at dette må skje fordi de ikke ønsker nedstengning igjen. Dette kan de selvsagt aldri si høyt, men det er tydelig at hele Vesten har lagt seg på denne planen nå. Det de ser ut til å ignorere er faren for mutanter, som muligens/ kanskje kan kverke langt flere av oss. Men tror det er kommet til et punkt hvor de tenker vinn eller forsvinn. Jeg er redd dette blir stygt, og mange familier vil bli rammet. 14 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ErGlad Skrevet 29. august 2021 Forfatter #4 Del Skrevet 29. august 2021 Møkkalei skrev (30 minutter siden): Jeg tenker at myndighetene har bestemt seg for å åpne opp og la de som ikke tåler dette seile sin egen sjø. De vil få intensiv-behandling, men de vet noen kommer til å dø og de er bestemt på at dette må skje fordi de ikke ønsker nedstengning igjen. Dette kan de selvsagt aldri si høyt, men det er tydelig at hele Vesten har lagt seg på denne planen nå. Det de ser ut til å ignorere er faren for mutanter, som muligens/ kanskje kan kverke langt flere av oss. Men tror det er kommet til et punkt hvor de tenker vinn eller forsvinn. Jeg er redd dette blir stygt, og mange familier vil bli rammet. De har sagt dette høyt på pressekonferanser. Vi kommer ikke til å stenge ned igjen, da kan også fullvaksinerte dø av korona, om de har svekket immunforsvar. Dette gjelder 100.000 av fullvaksinerte. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lomvi Skrevet 29. august 2021 #5 Del Skrevet 29. august 2021 Ryddet for brudd på koronarommets regler. Lomvi, mod. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg