AnonymBruker Skrevet 29. august 2021 #1 Skrevet 29. august 2021 Samboeren og jeg sliter. Jeg føler at største delen av utfordringene ligger hos han pga hans manglende evne til å prate om ting, til å bidra med husarbeid og hans store egosentrisk prioriteringsevne, samt ekstremt rotete atferd. Samtidig har jeg et behov for å snakke med noen om meg selv og mine psykiske utfordringer - både som et resultat av et langt samliv under disse forholdene, men også som et resultat av helt andre erfaringer. Samboer har tidligere uttalt at parterapi er uaktuelt, jeg vet det ikke er noe vits å foreslå det for han igjen. Selv kunne jeg kanskje trengt en psykolog, men det er lang ventetid og jeg har ikke penger til noe privat. Vi bor på bygda langt nord og tilbudene her er uansett få. Kan man få timer hos terapeut på FVK alene? Anonymkode: eaa3d...27a
AnonymBruker Skrevet 29. august 2021 #2 Skrevet 29. august 2021 Jepp det kan man Anonymkode: 8b9be...6af
AnonymBruker Skrevet 29. august 2021 #3 Skrevet 29. august 2021 Jeg har vært der alene. Anonymkode: 9505d...eda
Diezel Skrevet 29. august 2021 #4 Skrevet 29. august 2021 Det er jo kanskje et tegn i seg selv at han nekter å bli med.. da er han ikke mye villig til å jobbe med problemer…? 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå