AnonymBruker Skrevet 29. august 2021 #1 Skrevet 29. august 2021 Jeg har jobbet siden mai, kontrakten var egentlig til mid- september, men etter jeg skadet meg på jobben og fikk yrkesskade og ble sykemeldt i to uker ( var en litt "alvorlig" ulykke") så får jeg et nytt kontrakt når jeg er tilbake. de sier nå jeg ikke får jobbe 100% men etter vaktplan, det forstod jeg ikke før. Men den andre kontrakten er til midten av september, og første til 1 september. Det har vært pyton arbeidsmiljø med en utrolig frekk leder/ sjef som kun kritiserer ansatte og nekter å prate norsk. Nå har de utbetalt meg både sent, for lite og fjernet masse vakter iblant i siste liten. Jeg har fått tilbud om ny jobb i morgen, og jeg vil ikke jobbe der videre men har vakter fram til 1 september. Hva bør jeg gjøre? jeg vet det nye jobbet er mye mer seriøst og i kommunen. Hva skjer hvis jeg sier jeg ikke vil jobbe der mer idag? Anonymkode: 34587...369
AnonymBruker Skrevet 29. august 2021 #2 Skrevet 29. august 2021 1.håper du ikke har signert den nye kontrakten. da er det bindene. 2.du må si ifra til din nåværende leder at kontrakten er feil. den forrige kontrakten var til 1september. du har sånn sett ikke innvilget arbeidskontrakt at du skal vær elengre I jobben. du har fått ny jobb og kan ikke utvide kontrakten din. du kan derfor ikke være "hyggelig" og arbeide ut kontrakten. Anonymkode: d19ab...93f
AnonymBruker Skrevet 29. august 2021 #3 Skrevet 29. august 2021 det er jo heller ikke noe de kan gjøre?? du har en kontrakt som sier arbeidstid til 1 septemter. send skriftlig at kontrakt 2er feil, du har fått ny jobb og du forholder deg til kontrakt 1med siste arbeidsdag 1.sept. ikke legg to pinner i kors for denne jobben. møt opp i ny jobb og ikke ødelegg sjansene dine der. Anonymkode: d19ab...93f 1
AnonymBruker Skrevet 29. august 2021 #4 Skrevet 29. august 2021 10 minutter siden, AnonymBruker said: det er jo heller ikke noe de kan gjøre?? du har en kontrakt som sier arbeidstid til 1 septemter. send skriftlig at kontrakt 2er feil, du har fått ny jobb og du forholder deg til kontrakt 1med siste arbeidsdag 1.sept. ikke legg to pinner i kors for denne jobben. møt opp i ny jobb og ikke ødelegg sjansene dine der. Anonymkode: d19ab...93f * Første kontrakt var 100% stilling til første september * Andre kontrakten var etter vakter i vaktplan, fram til midten av september. Jeg har aldri fått 100% lønn kun etter timer..og de har fjernet / rotete og betalt mindre timer pga sykelønn. Og de sier jeg har kun kontrakt til 1 september. Anonymkode: 34587...369
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå