AnonymBruker Skrevet 29. august 2021 #1 Skrevet 29. august 2021 Kjæresten min har ønske om å høre flere detaljer om mitt tidligere intime liv, blant annet hvor mange jeg har ligget med og navn på disse, er det ok for meg å la vær å fortelle? Eller bør jeg av respekt for hennes ønske? Jeg er helt ferdig med alle forhold og har ingen interesse av å fokusere på fortiden. Blir ofte krøll av det også. Anonymkode: 1473d...39a
Doktor Dyregod Skrevet 29. august 2021 #2 Skrevet 29. august 2021 Hvis det er noe du ikke vil fortelle, så la være. Respekterer hu ikke det, så får det bare være sånn. Krøll blir det uansett. 12
AnonymBruker Skrevet 29. august 2021 #3 Skrevet 29. august 2021 Ikke fortell,hun får bare masse bilder i hodet. Ikke tror jeg de damene du har ligget med liker at du forteller heller, respekter dem. Vil ny- dama like å bli diskutert hvis hun blir en ex.....? (K) Anonymkode: b4c6b...f59 10
AnonymBruker Skrevet 29. august 2021 #4 Skrevet 29. august 2021 Ikke gjør det. Anonymkode: ee56f...c52 2
AnonymBruker Skrevet 29. august 2021 #5 Skrevet 29. august 2021 Jeg ville vært ærlig om grunnen. At du har enkelte erfaringer du angrer på og ønsker legge det bak deg. Du har ikke lyst å være den du var da, og du har ikke lyst å tenke på den du var da. Anonymkode: 56f6b...4d0 1
AnonymBruker Skrevet 29. august 2021 #6 Skrevet 29. august 2021 Folk som krever å få vite slik oser av usikkerhet. Jeg snakker aldri om tidligere liv, for dette har ingen noe med. En mann som ikke tåler dette er ikke en mann for meg. Anonymkode: 02ce4...6ac 6
AnonymBruker Skrevet 29. august 2021 #7 Skrevet 29. august 2021 Min kjæreste har spurt og jeg har svart lite. Han skjønner ikke hva han spør etter. Han har et ønske om at jeg skal se på det vi har sammen som unikt, og det gjør jeg. Og det gjorde jeg med ekser, men jeg ønsker ikke at de liksom skal bli en del av vårt forhold. Jeg har dårlig erfaring med at kjærester som synes sånt er gøy å høre om i starten, grunner på det lenger ut i forholdet. Derfor er jeg streng og sier minst mulig. VÅRT forhold skal være i fokus. Anonymkode: 6c187...efe 1
AnonymBruker Skrevet 29. august 2021 #8 Skrevet 29. august 2021 Min eks spurte om detaljer. Han var i godt humør da han spurte, og alt virket greit. Og så snudde alt seg om noen uker senere, og alt ble brukt mot meg. I krangler, i alt mulig. Jeg var forkastelig, ekkel. Sa jeg hei til noen, hadde jeg sikkert ligget med dem. Jeg var hore (jeg hadde hatt 5 sex-partnere, men han hadde hatt 0 før meg). Han var utro senere i forholdet, men mente at det var ok pga min skitne fortid. Ja. Du kan spørre deg selv hvorfor jeg ikke slo opp, men jeg var hekta :-( Anonymkode: b74d8...641 4
got2go Skrevet 29. august 2021 #9 Skrevet 29. august 2021 Å få vite detaljer om kjærestens fortid på sexfronten fører sjeldent noe godt med seg. 3
Ishavsrøya Skrevet 29. august 2021 #10 Skrevet 29. august 2021 Jeg deler minst mulig. Ikke for at jeg har noe å skjule. Men ser virkelig ikke at det har noe godt for seg. Jeg vil også vite minst mulig den andre veien også... 5
AliceNextDoor Skrevet 29. august 2021 #11 Skrevet 29. august 2021 Fortiden din er ikke bare din. Den deler du med de du har vært intime med. Ovenfor dem er det ikke korrekt å dele alt med en ny partner. Det bør kjæresten din forstå og ha respekt for. 6
AnonymBruker Skrevet 29. august 2021 #12 Skrevet 29. august 2021 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Kjæresten min har ønske om å høre flere detaljer om mitt tidligere intime liv, blant annet hvor mange jeg har ligget med og navn på disse, er det ok for meg å la vær å fortelle? Eller bør jeg av respekt for hennes ønske? Jeg er helt ferdig med alle forhold og har ingen interesse av å fokusere på fortiden. Blir ofte krøll av det også. Anonymkode: 1473d...39a Navn trenger du jo ikke nevne ,men er jo forstårlig at hun vil vite om den seksuelle fortiden din Anonymkode: 8631c...558 2
AnonymBruker Skrevet 29. august 2021 #13 Skrevet 29. august 2021 AnonymBruker skrev (1 time siden): Min eks spurte om detaljer. Han var i godt humør da han spurte, og alt virket greit. Og så snudde alt seg om noen uker senere, og alt ble brukt mot meg. I krangler, i alt mulig. Jeg var forkastelig, ekkel. Sa jeg hei til noen, hadde jeg sikkert ligget med dem. Jeg var hore (jeg hadde hatt 5 sex-partnere, men han hadde hatt 0 før meg). Han var utro senere i forholdet, men mente at det var ok pga min skitne fortid. Ja. Du kan spørre deg selv hvorfor jeg ikke slo opp, men jeg var hekta :-( Anonymkode: b74d8...641 Det var totalt ufortjent, synes jeg. Jeg kunne kanskje ha skjønt han om det var snakk om 50-100 eller mer. 0 er virkelig ingenting, men fem er altfor lite å snakke om. Likevel, du svarte da han spurte fordi du hadde tillit til han. Dette belønnet han med å kalle deg hore og være utro. Du skulle forlatt han. Han har brutt all tillit. Anonymkode: 34a3c...efa 1
AnonymBruker Skrevet 29. august 2021 #14 Skrevet 29. august 2021 Du kan jo spørre henne hva hun skal med den informasjonen? Anonymkode: 6f55f...5e8 4
AnonymBruker Skrevet 29. august 2021 #15 Skrevet 29. august 2021 Hvis du ikke vil dele lar du det være. Du kan jo fortelle ca hvor mange du har ligget med hvis hun absolutt vil vite, men navn og personlia på alle er ekstremt. Ingen trenger å vite sånne ting Anonymkode: a038b...710 1
AnonymBruker Skrevet 29. august 2021 #16 Skrevet 29. august 2021 Siden hun spør etter navn skal hun sikkert stalke dem på nett og se om de er penere enn henne Anonymkode: 3f198...a4e 4
Tone83 Skrevet 29. august 2021 #17 Skrevet 29. august 2021 Jeg hadde synes det var ekkelt å ikke vite noenting. 1
AnonymBruker Skrevet 29. august 2021 #18 Skrevet 29. august 2021 Ikke gjør det. Folk som går rundt og tenker og spør om partnerens seksuelle fortid er sjalu/kontrollerende/usikre. Om du forteller, så vil sjalusien og trangen til kontroll komme frem i ettertid. Un vil bruke det mot deg. Om du ikke forteller, så vil hun sannsynligvis bli mistenksom og beskylde deg for å skjule ting for henne. Du vinner ikke uansett hva du gjør. Jeg kan ærlig talt si at jeg ikke ofrer fortiden til min partner en tanke. Det har aldri falt meg inn å spørre hvor mange han har hatt sex med, hvem han har hatt sex med etc. Slike spørsmål er noe man stiller når man er 16-20 år gammel. Normale, voksne mennesker fokuserer på nåværende forhold. De drar ikke inn ekser og alt annet inn i det. Anonymkode: 2cb53...c53 4
AnonymBruker Skrevet 29. august 2021 #19 Skrevet 29. august 2021 Det er en dårlig idé å snakke om tidligere forhold. Det ligger kanskje en liten usikkerhet der og partneren tror de vil føle seg bedre av å vite mer, men de føler seg alltid verre. Så prøver de å reparere den dårlige følelsen med mer informasjon osv. For noen blir det begynnelsen på slutten. Anonymkode: 2ff90...646 3
VoodooChild Skrevet 29. august 2021 #20 Skrevet 29. august 2021 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Jeg ville vært ærlig om grunnen. At du har enkelte erfaringer du angrer på og ønsker legge det bak deg. Du har ikke lyst å være den du var da, og du har ikke lyst å tenke på den du var da. Anonymkode: 56f6b...4d0 Hvorfor mener du at han angrer og vil være en annen person nå? Man trenger ikke angre på fortiden selv om man ikke vil fortelle alt til ny partner vel. Man kan ha gjort mye sprell uten å måtte angre på det. 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå