AnonymBruker Skrevet 29. august 2021 #1 Skrevet 29. august 2021 Er dere seriøst så usikre og opptatt av hva menn synes om dere? Blir helt matt av "Hva synes dere menn om damer med kort hår?" "Hvor mye musehår bør en dame ha?" Anonymkode: cae53...268 1
AnonymBruker Skrevet 29. august 2021 #2 Skrevet 29. august 2021 Det viktigste for m e g er at en mann godtar meg akkurat som jeg er. Anonymkode: d63b4...af3 2
AnonymBruker Skrevet 29. august 2021 #3 Skrevet 29. august 2021 AnonymBruker skrev (40 minutter siden): Det viktigste for m e g er at en mann godtar meg akkurat som jeg er. Anonymkode: d63b4...af3 Bra 😊 Anonymkode: cae53...268
AnonymBruker Skrevet 29. august 2021 #5 Skrevet 29. august 2021 Rart dere ikke svarer dere som legger ut sånne tråder...det kryr jo av dem Anonymkode: cae53...268 1
AnonymBruker Skrevet 29. august 2021 #6 Skrevet 29. august 2021 Svaret sier seg vel egentlig selv. Såklart det er usikkerhet. Og denne usikkerheten i samfunnet ser jo bare ut til å bli verre og verre etter som årene går her i den vestlige verden😞 Anonymkode: 882e7...376 1
AnonymBruker Skrevet 29. august 2021 #7 Skrevet 29. august 2021 Usikkerhet, og er menn fornøyd med alt de gjør, er det den største gleden. Hvor kort hår skal kvinner ha? Menn, hva synes dere om disse lårene? Menn, hva slags bukser vil dere vi skal ha? Menn, liker dere små eller store pupper best? Menn, synes dere om denne buksa *insert bilde med åletrang bukse og ræv her*? Menn, liker dere det glattbarbert eller med hår? Menn, kunne dere vært sammen med en dame som ser sånn ut? Menn, hvor mye sminke skal kvinner ha? Mennmennmennmennmennmennmenn. Anonymkode: e8036...397 1
AnonymBruker Skrevet 29. august 2021 #8 Skrevet 29. august 2021 Jeg kunne finne på å lage slike tråder før, men ikke nå lenger. Det jeg dessverre har innsett, er at jeg aldri er bra nok for menn. Men kanskje jeg en dag kan bli bra for èn mann. Det er dog usannsynlig, men det har jeg akseptert. Dette førte meg inn i en ganske lang sorgprosess som jeg har vært i lenge, omtrent 2-3 år. Men begynner å komme ut av det. Det verste er å begynne å objektivisere menn slik de objektiviserer meg, og dermed kunne ha sex og nyte det uten å få følelser eller begynne å bry meg om mannen. Blir lett glad i mennesker, men etter å ha gått gjennom en lang prosess er ikke menn noe annet enn sexleketøy og objekter i mine øyne, akkurat slik de ser meg. Faen ta de som oppdrar oss jenter og kvinner til å tro at menn bryr seg om oss på andre måter enn bare seksuelt... Anonymkode: afd59...69d
AnonymBruker Skrevet 30. august 2021 #9 Skrevet 30. august 2021 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Jeg kunne finne på å lage slike tråder før, men ikke nå lenger. Det jeg dessverre har innsett, er at jeg aldri er bra nok for menn. Men kanskje jeg en dag kan bli bra for èn mann. Det er dog usannsynlig, men det har jeg akseptert. Dette førte meg inn i en ganske lang sorgprosess som jeg har vært i lenge, omtrent 2-3 år. Men begynner å komme ut av det. Det verste er å begynne å objektivisere menn slik de objektiviserer meg, og dermed kunne ha sex og nyte det uten å få følelser eller begynne å bry meg om mannen. Blir lett glad i mennesker, men etter å ha gått gjennom en lang prosess er ikke menn noe annet enn sexleketøy og objekter i mine øyne, akkurat slik de ser meg. Faen ta de som oppdrar oss jenter og kvinner til å tro at menn bryr seg om oss på andre måter enn bare seksuelt... Anonymkode: afd59...69d Enig. Og skjønner ikke poenget med å bry seg om hva menn synes og mener om alt mulig hos kvinner. Ikke rart at de tror de eier hele verden når kvinner driver å spør sånn. Objektivt sett så ser kvinner bedre ut enn menn, både pene, middels og mindre pene kvinner er penere enn kjekke middels og lite kjekke menn. De fleste menn (som er middels) burde ikke ha noen særlig formening om kvinners utseende, og egentlig være fornøyd bare en kvinne gir dem oppmerksomhet eller sprer beina for dem. De burde være evig takknemlige for det. Anonymkode: aecd3...cdc
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå